צבעי הלק הלוהטים של העונה

עונה חדשה, צבעים חדשים, והמקום הכי בטוח להתנסות בהם הוא על הציפורניים. קבלו את צבעי הלק שיובילו את העונה הקרה

אם את מהנשים שמעדיפות לשמור על איפוק בבגדים ובאיפור, הציפורניים הן המקום האידיאלי בשבילך לתת טאץ' אישי ולהוסיף צבע ועניין להופעה.

אילו מגמות וצבעי לק יובילו את סתיו/חורף 2017/18? יצאנו לבדוק וחזרנו עם מסקנות

1. ניוד

shutterstock_710383795

העונה חוזרים אלינו גווני הניוד עם חידוש – גימור מטאלי עדין (כמו למשל במארז הלקים nude collection של לייף מבית סופר-פארם).

יתרונם הגדול של גווני הניוד טמון בעובדה שהם מאוד קלים למריחה בבית ויוצרים מראה מינימליסטי ונקי שמשתלב עם כל צבע וסגנון לבוש. הגימור המטאלי מוסיף טוויסט מרענן וזו דרך נפלאה לאמץ את הטרנד המתכתי שלקוח מעולם האופנה, מבלי להבליט אותו יתר על המידה.

LIFELAK711לייף, 32.90 שקל למארז של 4 לקים.

2. צבעי שלכת

shutterstock_514856065

מה יותר סתיו מצבעי שלכת מעושנים? ירוק זית, חרדל, בורדו-יין, כל אלו ודומים להם אידיאלים לעונה הנוכחית ומככבים, בין היתר, בקולקציית crystal glow של ג'ייד.

GADE7117ג'ייד: 19.90 שקל.

3. סגולים

shutterstock_728504719

הסגול על גווניו ממלא את רשתות האופנה ובהתאמה מככב גם על הציפורניים. מסגול עמוק וכהה במיוחד, לסגול ורדרד, דרך סגול קלאסי ועד גווני בורדו חורפיים, בגימורים מבריקים, מנצנצים, קטיפתיים או מאט. את הגוונים הסגולים תמצאו אצל כל מותגי הלק במבחר ענק. לכן רק נשאר לבחור את זה שהכי הולם אתכן.

פופה PUPA לקים סתיו חורף 2017-18 צילום חול  14.90 שח פופה: 14.90 שקל.

LAKA71117אסנס: 8 שקלים | סינופול קולורס: 10.90 שקלים |  קרליין: 12.90 שקל.

1. לקים אקולוגיים

GREEN WINTER BY CHICשיק, מחיר: 15 שקל ליחידה

מגמת הקוסמטיקה הטבעית הגיעה עד לציפורניים ומותגי הלק החלו לתת מענה לצרכניות "ירוקות" באמצעות מוצרים נטולי כימיקלים וחומרים סינטטיים. וההפתעה? רובם לא יותר יקרים מלקים רגילים.

דוגמה טובה היא סדרת Green CHiC של מותג הקוסמטיקה שיק. הסדרה כוללת 23 גוונים של לק נטול ריח על בסיס מים המכיל מינרלים וצבעים טבעיים בלבד. את הלק הזה ניתן להסיר ללא מסיר לק (המכיל כימיקלים גם הוא), על ידי קילוף בלבד. החיסרון – מדובר בלק פחות עמיד מלקים המבוססים על כימיקלים (בחברה מבטיחים עמידות לכ-6 שעות), אבל הוא מהוווה פתרון מצוין עבור מי שרוצה להתקשט לאירוע מיוחד ולא נוהגת להסתובב עם לק באופן יומיומי.

5. ציפורני שיש

SALI71117

בשנים האחרונות חובבות טיפוח הציפורניים כבר לא מסתפקות בצבע אחד, עדכני ככל שיהיה, ומנסות חידושים מעניינים. זה התחיל בציפורניים מאויירות או משוחות בשני גוונים שונים והמשיך לגימורים בטקסטורות יוצאות דופן למשל על ידי תוספת גליטר או גימור מאט.

העונה נתקלנו ברעיון חדש שיצרה גולדי פורמן – אמנית הציפורניים של מותג הלקים סאני הנסן, יצירת אפקט שיש על הציפורניים.

איך יוצרים את זה? בקלות

 סאלי הנסן- מראה שיש שלב אחר שלב. צילום וביצוע גולדי פורמן לסאלי הנסן

שלב 1- מריחת לק לבן

שלב 2- מריחת שני פסים שחורים

שלב 3- דילול מכחול הלק השחור באלכוהול + טשטוש הפסים השחורים ופיזור הצבע בעזרת המכחול (הטבול באלכוהול).

שלב 4- מריחת שכבה נוספת של לק שחור (ללא אלכוהול) רק על הגידים השחורים לחיזוק מראה השיש.

SALI711172

***