חדשים ומטפחים: המייקאפ המושלם

מייקאפ קליל ב-18 גוונים להתאמה מושלמת, תרחיץ פנים חסכוני שעושה 3 פעולות שונות, סטיק יפהפה לטשטוש והארה ובושם נהדר לקראת הסתיו

Double WearNude WaterFresh_Model_KendallJenner1

1. מייקאפ דאבל וור ניוד מבית אסתי לאודר

Double Wear Nude Water Fresh+Makeup 1710

נשים רבות לא זזות בלי המייקאפ האייקוני של אסתי לאודר שנקרא Double Wear ומספק כיסוי מלא ומושלם לכל בעיות העור, אבל עבור אחרות, אלו שמחפשות כיסוי קליל יותר, הוא עלול להיות קצת כבד מדי. עבורן פיתחו באסתי לאודר פתרון אחר.

Wear Nude Water Fresh Makeup SPF 30 Double, מספק את היתרונות של הדאבל וור בגרסה קלילה, רוויה במים ועשירה בלחות (ללא שמן), בלא פחות מ-18 גוונים כדי שכל אחת תמצא את זה שמתאים לה.

המייקאפ החדש מכיל מסנן קרינה SPF30 ונוגדי חמצון להגנה מפני נזקי הסביבה הנובעים מקרינת UV וזיהום והוא בעל עמידות יוצאת דופן לשעות ארוכות. מומלץ בחום.

מחיר: 200 שקל

2. תרחיץ פנים של קרליין

 תרחיץ פנים בעל הפעולה המשולשת מבית קרליין מחיר 29.90 שח צילום מוטי פישביין

עם כל הכבוד לאיפור ולתכשירי הטיפוח המעולים שאנחנו מציעות לכן, אם לא תקפידו על ניקוי הפנים ביסודיות, שום דבר לא יעבוד.

כדי להקל על המלאכה, השיקו בקרליין את All In One Clear Skin, תרחיץ פנים עם פעולה משולשת המשמש כמסכה, פילינג וסבון פנים ומתאים לעור רגיל, מעורב ושמן.

כמסכה – יש למרוח שכבה על הפנים ולהמתין 2-3 דקות. המסכה מטהרת ומסייעת בספיחת שומנים מהעור ומותירה אותו בהיר יותר וללא ברק שומני.

כפילינג – יש לעסות על עור פנים רטוב. בעזרת הגרגירים והחומצה הסליצילית תתבצע הסרה של תאים מתים, לכלוך ושומן המצטברים בפתח הנקבוביות.

כניקוי יומיומי – יש להשתמש על עור פנים רטוב להסרת שאריות לכלוך, שומן ואיפור מהפנים.

נעים, זמין ובמחיר מצוין.

מחיר: 29.90 שקל

3. סטיק הארה של גרלן

 גרלן בייבי גלו טאץ' קולקציית 30 שנה לסדרת המטאוריט 181 שח צילום יחצ

מוצרי איפור יפים תמיד עושים לנו את זה ואם הם גם טובים, החגיגה כפולה. כזה הוא סטיק ההארה החדש של גרלן, המותג הצרפתי שידוע במוצרים היפהפיים והמעולים שלו.

לרגל חגיגות ה-30 להשקת סדרת המטאוריטים השיקו לאחרונה בגרלן את Meteorites baby glow touch, סטיק שמאפשר את כל הפעולות של מלאכת תיקון גוון עור הפנים ויצירת מראה אחיד במוצר אחד, קומפקטי אישי ונח לשימוש.

הסטיק כולל 3 גוונים – לבן להארה, חום סגול ללכידת האור וורוד לריענון טבעי של עור הפנים, והוא אידיאלי לתיקון פגמים עדינים למשל באיזור שמעל ארובת העין ושקע הסנטר. בנוסף ניתן ליצור איתו נקודות אור (סטרובינג) בחלקים הבולטים של הפנים למשל ברקות, מעל קו הגבה, על הסנטר, גשר האף ומעל קו הלסת.

מחיר: 181 שקל

4. שפתון נוזלי עמיד של לוריאל פריז

LOREAL171017

סדרת שפתוני INFAILLIBLE של לוריאל פריז מציעה שפתונים נוזליים עמידים במריחה דו שלבית. בצדו האחד של השפתון תמצאו פורמולה נוזלית בעלת גוון שמניחים על השפתיים עם אפליקטור מובנה ומדוייק ובצדו השני – באלם שמספק לחות מוגברת ומקבע את הצבע.

לאחרונה נוספו לסדרה המצליחה 3 גוונים ורודים עדכניים ויפים: Frozen pink – ורוד פודרה, Pink comeback– ורוד אביבי וטרנדי ו- Raspberry for life – ורוד פטל.

מחיר: 65 שקל

5. בשמים לאישה ולגבר מבית אמפוריו ארמאני

ARMANI171017

בדיוק כמו שאת מסדרת ומחדשת את ארון הבגדים שלך בתקופות של חילופי עונות, כך גם מדף הבישום צריך לעבור רענון והתאמה לעונה החדשה.

הבושם המומלץ שלנו לסתיו (או לפחות אחד מהם) הוא BECAUSE IT’S YOU מבית אמפוריו ארמאני. בושם פרחוני-פירותי, נשי וחושני עם תווים בולטים של ורד אבסולוט, פטל, וניל ומאסק. הגרסה הגברית של הבושם החדש נקראת STRONGER WITH YOU והוא בעל ניחוח פיקנטי המשלב הל, גרגיר פלפל ורוד, מרווה, ערמונים ווניל. השניים משתלבים נפלא זה עם זה.

הבקבוקים הקלאסיים של ארמני שומרים על קווים נקיים וצורות מעוגלות עם קימורים המזכירים כתפיים גבריות ומותניים נשיות, והמחירים משתלמים במיוחד.

מחירים: 169 שקל לתכולת 50 מ"ל לאשה/לגבר, 269 שקל לתכולת 100 מ"ל לאשה/לגבר

המחירים עלולים להשתנות בהתאם להנחות ומבצעים