לארה פלין בויל מ"טווין פיקס" אז והיום

השחקנית היפהפיה מסדרת המופת "טווין פיקס" ו"הפרקליטים" נעלמה מהרדאר בשנים האחרונות אבל הופיעה באופן חריג באירוע גיוס כספים ל-ALS. מעריציה התקשו לזהות אותה

לא בטוח כמה מכם זוכרים את לארה פלין בויל, אבל אם נמניתם בניינטיז בין מעריצי הסדרה המופתית "טווין פיקס", של דיוויד לינץ' אז השחקנית ההורסת (שגילמה את דונה) ודאי נחקקה בתודעתכם. פלין בויל, 47, כבשה את הצופים עם השיק האלגנטי שלה ועיניה הכחולות והחודרות ועד מהרה הפכה לאחת הכוכבות החמות בהוליווד, כיכבה גם בסדרה המצליחה, "הפרקליטים" ואף היתה מועמדת לפרס האמי על תפקידה. גם חייה הפרטיים עוררו באזז, במיוחד כאשר ויצאה עם השחקן המבוגר ממנה, ג'ק ניקולסון.

אבל שנות האלפיים לא הטיבו עם השחקנית, בלשון המעטה. כמו רבות וטובות לפניה (רנה זלווגר, מלאני גריפית, מג ראיין), פלין בויל הרסה במו ידיה את פניה היפות עם ניתוחים פלסטיים והזרקות בוטוקס מוגזמות. בתחילת דרכה היא סבלה מהיעדר מודעות עצמית, בטחון עצמי נמוך ורדפה אחר הנעורים הנצחיים מתוך מחשבה שאינה יפה כמו שהיא. לא משנה כמה מחמאות נשים כמוה יקבלו, זה לא ישקיט את חוסר השקט והפחד להפוך ללא רלבנטית.

לארה פלין בויל

פלין בויל עלתה לכותרות לפני שנתיים, כאשר פורסמו תמונות פפראצי בהן היה קשה לזהות שמדובר באותה יפהפיה מפעם. פורסמו השערות שהשחקנית סובלת מבעיות בריאות שונות, שגרמו לה להתנפח ועיוותו את גופה. ללא ספק, הוליווד לא הטיבה עימה בשנים האחרונות והיה קשה לראות את ההתדרדרות הפיזית שלה לצד התרחקותה מתעשיית הסרטים.

לאחר היעלמות מאירועים מתוקשרים, הגיעה פלין בויל לאירוע צדקה שמטרתו לגייס כספים לחולי ALS. היא הגיעה בלבוש ספורטיבי, חבשה משקפי שמש ונצפתה במצב רוח מרומם, בניגוד לפעמים האחרות בהן תועדה במצב רוח כבד ומוטרד. היה קשה לזהות אותה ובאתרים רבים, שהעלו את תמונותיה, הגולשים תהו מה עובר עליה והתרפקו בנוסטלגיה על ימיה ב"טוין פיקס".

פלין בויל מסמלת במובן רב את הצד האכזר בהוליווד, זה שדוחף נשים להרגיש שכל הזמן הן צריכות להיות נטולות קמטים וסקסיות וגורם להן להתפתות ללכת לפלסטיקאי לשנות "קצת פה" ו"קצת שם". בתעשיית האשליות זה אף פעם לא מספיק וכמו שהשחקנית קורטני קוקס ("חברים") העידה בעצמה, לפני שאת קולטת מה קורה איתך, את כבר מכורה ולא מזהה את עצמך. קוקס תפסה את עצמה בידיים והודיעה שהיא מאמצת מעתה את המראה הטבעי. נותר לאחל לפלין בויל ודומותיה שילכו בעקבותיה ויקבלו את עצמן כפי שהן.

 2017

לארה פלין בויל

 

2013

לארה פלין בויל

 2005

לארה פלין

 

2003

לארה מטווין פיקס

 

2001

לארה פלין בויל וג'ק

 

1990

כוכבות טווין פיקס