מלניה טראמפ לובשת אלכסנדר מקווין

מלניה טראמפ מקפידה ללבוש את הדבר הבא לפני כולן. ביום בו נערכה התצוגה של אלכסנדר מקווין בפריז, היא לבשה שמלה של בית האופנה הבריטי בוושטינגטון

בחורה עם מחשב נייד

פאשניסטה אמיתית יודעת לזהות טרנדים וללבוש את הדבר הנכון לפני שהוא הופך לנחלת הכלל ומקבל שפע חיקויים ברשתות האופנה המהירות. כזו היא מלניה טראמפ שבשבועות האחרונים מקפידה ללבוש את הפריטים הכי עדכניים, לעתים ימים ספורים אחרי שהוצגו על המסלולים של מעצבי העל.

לפני כשלושה שבועות, בשיאו של שבוע האופנה בניו-יורק, מלניה נצפתה לבושה בחולצה של קלווין קליין מהקולקציה שרק יומיים קודם לכן הוצגה על המסלול.

melaniacoeboy_6341

השבוע, בצל האירועים הקשים בלאס וגאס, קיבלה הגברת טראמפ את פניהם של ראש ממשלת תאילנד ורעייתו בשמלת טוויד מבית אלכסנדר מקווין. הבחירה ככל הנראה אינה מקרית, כיון שבאותו היום ממש הציג בית האופנה הבריטי (שאהוב במיוחד גם על הדוכסית קייט מידלטון), את קולקציית האביב החדשה שלו בפריז.

<

הגזרה – מחוייטת בחלקה העליון של השמלה ומתרחבת באזור החצאית, הפכה למזוהה עם מלניה כמו גם עקבי הסטליטו הגבוהים מבית כריסטיאן לובוטן.

President Trump Hosts Thai Prime Minister Chan-o-cha At The White House

<

לאור האירועים הקשים והעובדה שארצות הברית שרויה בהלם ואבל קשים, מלניה ידעה שהבחירה האפנתית שלה תעמוד לביקורת קפדנית במיוחד. הבחירה בגזרה השמרנית ובצבעוניות רגועה, היתה נכונה וכיבדה את המעמד ואת דקת הדומיה שהקדיש הזוג הנשיאותי לזכר הנספים.

בעוד השמלה של מלניה עברה בשלום את חיצי הציבור והתקשורת האמריקנית (על אף מחירה השערורייתי – קרוב ל-3,000$), מלניה לא יצאה מהיום הזה נקיה מביקורת.

כמה שעות אחרי הטבח מלניה צייצה בטוויטר שלבה ותפילותיה יוצאים אל הקורבנות, בני משפחתם ואהוביהם. רבים מהמגיבים לא היססו לתקן אותה על שגיאת הדקדוק (goes במקום go), אחרים הגנו עליה וכתבו שהטעות נובעת מהעובדה שאנגלית אינה שפת האם שלה ומגיבים נוספים התווכחו האם היא מצייצת בעצמה או שיש לה צוות שעושה זאת בשבילה. רק מעטים דאגו לומר את העיקר  – ברגעים כאלה ראוי להימנע מהקנטות ועיסוק בזוטות, אם לא מתוך כבוד לגברת הראשונה, לפחות לכבודם של הנספים.

MELANIA31017

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק