בר רפאלי מצטרפת ל"האח הגדול"

הדוגמנית צפויה להנחות את העונה הבאה של "האח הגדול", שעוברת לזכיינית ערוץ 2 רשת. רפאלי תיכנס לנעליהם של ארז טל וקורין גדעון וכבר הספיקה לפרסם בחשבון האינסטגרם שלה את תמונת הלוגו של התוכנית

אם התגעגעתם לבר רפאלי על המסך תשמחו לגלות שהיא עומדת להנחות את העונה החדשה של "האח הגדול", שעוברת לזכיינית ערוץ 2, רשת. היא תיכנס לנעליהם של ארז טל וקורין גדעון ולמען האמת, הבחירה תמוהה מאוד. אין זה סוד שערוצים מסחריים נמהרים ללהק דוגמניות מפורסמות ומצליחות לתפקידי הנחיה או סתם לקשט את המסך אבל כולנו כבר היינו עדים ליכולותיה של רפאלי בעבר ב"אקס פקטור" ואיך נאמר זאת בעדינות, עדיף שהיא תשמור על הדיי ג'וב שלה. היא הייתה נחמדה אבל בתור סייד קיק.

רפאלי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה את לוגו התוכנית וגורמים ב"רשת" אישרו בתקשורת כי היא אכן המנחה המיועדת לעונה הבאה. לא ברור עדיין אם רפאלי תנחה את "האח הגדול" לבדה או שיצרפו לצדה מנחה מנוסה, כמו צביקה הדר. נכון, רפאלי יפה ואין לנו הרבה סלבריטאיות במעמדה אבל מקבלי ההחלטות לא מפנימים שהנחיה מצריכה יותר מפנים יפות. זה מקצוע לכל דבר. רוב הדוגמניות לא צולחות את המעבר מדוגמנות להגשה ( יוצאות דופן הן רותם סלע וגלית גוטמן שהצליחו להתחבב על הקהל) ורובן חוטפות ביקורת שלילית ובצדק.

בר רפאלי

הבעיה היא שזכיניים לרוב חוששים להמר על פרצופים חדשים, גם אם אלה באים עם ניסיון וכשרון, כי הם מאמינים שדוגמניות מוכרות עם הרבה עוקבים ירתקו את הקהל למסך. לרוב, התוצאה היא פלקטית, בינונית ולא מעניינת. הנחיה טובה מצריכה מנחה קשוב, שנון, רגיש ובעל יכולת אלתור – תכונות שלא באות בהכרח עם צילומים לשערי מגזינים או קמפיינים יוקרתיים.

בר רפאלי

ליהוקה של רפאלי אינו השינוי הדרמטי היחיד. החל מהעונה הבאה, הקול שילווה את "האח הגדול" יהיה של אישה ולא של גבר, כפי שהיה עד כה. רווית ליאור מנדל נבחרה לערוך את תוכנית הריאליטי הפופולארית והיא שתהיה האוזן הקשבת של הדיירים החדשים במקום יורם זק.