מיזמים חדשים בעולם האופנה והיופי הישראלי

חנות קונספט מעוצבת לטיפולי ביוטי אקספרס, אתר לנעלי נשים במידות קטנות, מיזם חברתי לכלות, חנות אינטרנטית של מעצבות אופנה ירושלמיות ובוטיק מותגי יוקרה מיד שניה

אנחנו תמיד שמחות לשמוע על מיזמים חדשים בתחום האופנה, אנחנו שמחות עוד יותר כשמדובר במיזמים ששייכים לנשים עצמאיות ויצירתיות והכי כשמדובר במיזם חברתי.

הפעם בחרנו לפרגן ל-5 עסקים חדשים שכל אחד מהם מיוחד במינו ובתחומו, וכולם כמובן הוקמו ומנוהלים על ידי נשים.

NOKBEAUTY –  חנות קונספט מעוצבת לטיפולי ביוטי אקספרס

נוקביוטי קינג גורג תל אביב, צילום יחצ NOKBEAUTY (1)

היזמית שרון קונופני, מייסדת רשת  LAKA, פתחה החודש את חנות הקונספט NOKBEAUTY בדיזנגוף סנטר (על רחוב קינג ג'ורג', בחלל בו שכנה חנות אמריקן אפרל שנסגרה).

החנות מעוצבת בהשראת חנויות קונספט אופנתיות מהעולם וכוללת שלושה מפלסים בשטח כולל של 150 מ"ר. תוכלו לבצע שם מגוון טיפולי ביוטי אקספרס (מניקור, ג'ל, פדיקור, איפור אקספרס, איפור אירוע, סידור גבות, פן, תסרוקות וצמות) ולקנות מוצרים דוגמת קרמים, נרות, לקים, תיקי איפור ועוד, במחירים נגישים. מוצר הדגל בחנות – שירות טוטאל לוק הכולל: מניקור, פקידור אקספרס, פן ואיפור אקספרס במחיר של 200 שקל.

מידי שישי יתארחו בחנות מותגים לפופ אפ יומי, פעם בחודש תתקיים בחנות סדנא של אומן אורח מתחום הביוטי ובימי חמישי תנגן DJ מתחלפת מוזיקה במקום.

בנוסף, בחודשים הקרובים תושק אפליקציה מותאמת לחנות לשירותי ביוטי עד הבית ועד סוף השנה הרשת צפויה לפתוח כ-4 סניפים ברחבי הארץ.

NOKBEAUTY, קינג ג'ורג' 69, תל אביב. שעות פתיחה: ראשון-רביעי 09:30 – 21:30, חמישי 09:30 – 22:30, שישי 09:00 – 15:00

***

אצבעונית – אתר לנעלי נשים במידות קטנות

SHOES28817

נופר גבעוני הקימה את 'אצבעונית' בסוף 2015 מתוך הקושי שלה (מידה 33 בעצמה) במציאת נעליים בעיצובים נשיים המתאימות למידותיה. בארץ לא קיימות אפשרויות רבות לנשים במידות נעליים קטנות וההיצע המוגבל לרוב מאוד יקר או בעיצוב מיושן.

הרעיון "התגלגל" לה בראש מספר שנים וכשגילתה שיש המון נשים כמוה בישראל, עם אותה כמיהה לזוג נעליים נשי ויפה, החליטה לעשות את הצעד. תרתי משמע.

את הנעליים, במידות 32-35, מייבאת נופר מכל רחבי העולם, ולאלו שיש מידה קטנה עוד יותר או שרוצות דגם ספציפי שאין במלאי, היא מציעה לפנות אליה דרך ״תיבת המשאלות״ שבאתר ומבטיחה לנסות לעזור.

 אצבעונית בפייסבוק 

***

ReBride – מיזם חברתי לכלות

REBRIDE

עינת ספרא הקימה לאחרונה את המיזם החברתי ReBride שמטרתו לעזור לכלות לרכוש שמלת כלה יוקרתית ואיכותית במחיר נגיש מבלי להתפשר על הסגנון, האיכות, חווית המדידות וכל מה שמסביב.

"לאחר 9 שנים בהן אני מעצבת שמלות כלה וערב ולאחר שליוויתי אלפי כלות לחופה, עצרתי רגע, הסתכלתי מסביב והרגשתי שמשהו השתנה. התחום מסביבי הפך להיות פס ייצור, עם עלויות מטורפות והיה לי ברור שצריכה להיות אלטרנטיבה שפויה, חברתית ונכונה יותר. זו המגמה שרווחת בעולם וזו המגמה שאני רוצה לקדם" מסבירה עינת את הרקע להקמת המיזם "ב- ReBride אנחנו עוזרות לכלות שמעוניינות למכור את שמלת הכלה שלהן להגיע למאורסות טריות שמחפשות שמלת כלה איכותית במחיר שפוי"

הכלות המיועדות מוזמנות להגיע לפגישה אישית בשואו רום וליהנות ממגוון ענק של שמלות יוקרתיות ומושקעות במבחר סגנונות ועיצובים, ייעוץ והתאמה של מעצבת, שירות תיקונים והתאמות, והכל במחיר נגיש.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של ReBride

***

mik&yuli – חנות אינטרנטית של מעצבות אופנה ירושלמיות

MIK28817

מיקה אפרתי-כהן ויעל דגני, מעצבות אופנה בוגרות שנקר, עומדות מאחורי מותג האופנה הצעיר Mik and Yuli. באתר שהקימו בסיוע הייעוץ העסקי של מט"י ירושלים, הן מציעות קולקציות מיובאות וגם כאלו שעוצבו ונתפרו על ידן.

הסטודיו של מיק אנד יולי נמצא בגבעת משואה שבירושלים, שם גם נמצא המחסן העיקרי. לדבריהן, רוב המכירות מתבצעות ברשת ומופצות על-ידי מערך שליחויות זמין לכל חלקי הארץ. מידי פעם מתקיימות מכירות פופ-אפ באזורים שונים בארץ.

"העסק הזה, בניגוד להרבה אחרים, נמצא בירושלים, כל אנשי הצוות שלנו הם ירושלמים, כדי לייצר מקורות פרנסה לחבר'ה ירושלמים צעירים" מסבירה מיקה שחזרה מת"א לירושלים "אנחנו מאוד מאמינות בירושלים והיה לנו חשוב לפתוח את העסק שלנו כאן. אנחנו נשמח לראות התפתחות של עוד עסקים צעירים שיצמחו פה כי אם זה אונליין אז למה לא בעצם?!".

את הקולקציה של מיק אנד יולי ניתן לרכוש באתר: www.mikandyuli.co.il

***

VS – בוטיק מותגי על יד שניה של ורד סלע

תמונה מס 2 בוטיק VS צילום טל ברושל

ורד סלע, פאשניסטה חובבת אופנה, החליטה לקחת את אהבתה לעולם האופנה צעד אחד קדימה ופתחה בביתה בוטיק אופנה הקרוי VS. בבוטיק היא מציעה למכירה פריטים מארונה הפרטי, כולם של מותגי יוקרה, שאספה במשך כעשור בארץ ובעולם. בבוטיק תוכלו למצוא מותגים דוגמת פראדה, מוסקינו, דיור, מייקל קורס, קאוואלי, גוצ'י, שאנל, לואי ויטון, ולנטינו, ארמני, דולצ'ה וגבאנה ועוד.

הבוטיק ממוקם במושב בית ינאי ומציע מאות פריטים שנלבשו פעמים ספורות ונמכרים בטווח מחירים של 50 – 2,500 שקל.

הגעה לחנות בתיאום מראש בטלפון 050-8898553/ 054-4331200

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק