אמל קלוני – הכוכבת ההוליוודית האמיתית

אמל קלוני בחרה בשמלה מהפנטת שהיתה מתאימה לכל שטיח אדום, רק בשביל לצאת עם בעלה ג'ורג' לארוחת ערב רומנטית באיטליה. לשמחתנו צלמי הפפראצי היו ותיעדו

אמל וג'ורג' קלוני לקחו את התאומים בני החודשיים, אלכסנדר ואלה, וטסו לחופשת קיץ ארוכה באיטליה, וליתר דיוק באזור אגם קומו, שם הם שוהים ונופשים בסטייל בבית המשפחה כבר מספר שבועות. צלמי הפפראצ'י לעומתם עובדים במרץ כדי להשיג כמה שיותר תמונות של הזוג במהלך החופשה שכוללת, בין היתר, ארוחות ערב נטולות ילדים במסעדות מפנקות ומשחקי טניס זוגיים.

amalclooney218234amalclooney2182345

לשמחתנו הצלמים היו שם גם אתמול, כשג'ורג ואמל יצאו מארוחת ערב רומנטית, על מנת לתעד את אחת ההופעות הזוהרות ביותר של אמל מאז הלידה ובכלל.

amalclooney21823

התמונות, כיאה לתמנות פפראצי שצולמו בסתר, אמנם לא מספיק טובות, אבל גם באיכות הנמוכה והזוויות הבעיתיות אי אפשר לפספס את השמלה היפהפיה שלבשה אמל.

מדובר בשמלת מקסי ירוקה, מנצנצת, מעט שקופה ועם זאת עדינה, מקולקציית ריזורט 2017 של סטלה מקרתני. את השמלה הדומיננטית איבזרה קלוני בעגילי חישוק גדולים, צמיד זהב מפוסל וקלאץ' מטאלי.

34-stella-ss-17

אתרי האופנה הנחשבים ובראשם ווג, סיכמו את ההופעה כבעלת זוהר הוליוודי וככזו שהיתה מתקבלת בתרועות גם על השטיח האדום ומתחרה בלי שום בעיה בהופעות של כוכבות הוליוודיות מהשורה הראשונה. לנו נותר רק להסכים.

amalclooney218amalclooney2182

 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק