קייט הדסון גילחה את ראשה

השחקנית ההוליוודית הפתיעה את מעריציה באינסטגרם, כשהציגה בפניהם תספורת קצוצה וחדשה, לכבוד סרט חדש ומסקרן בבימויה של הזמרת סיה

קייט הדסון, 38, בתה של גולדי הון, הייתה מזוהה עד היום כבלונדינית בעלת שיער שופע ולא נודעה בצעדים אופנתיים נועזים. אתמול היא הפתיעה את מעריציה לאחר שהעלתה תמונה שלה עם תספורת קצוצה. המהפך הדרמטי לא קרה בעקבות החום של אוגוסט אלא למען תפקיד חדש בסרט בבימויה של הזמרת סיה.

לא ידועים הרבה פרטים על ההפקה החדשה, המכונה "Sister", אבל כנראה שהשתלם לה לוותר על מחלפותיה הזהובות עבור שיתוף פעולה עם הזמרת, שמזוהה עם כמה מהקליפים הכי ויראלים בעולם (למשל, "שנדליר" עם הרקדנית מאדי זיגלר). אפשר להניח כבר מעכשיו שהסרט יהפוך ללהיט בטוח, כמו כל דבר בו נגעה הזמרת הפופלארית עד כה.

גם בלי הסרט, היא ממשיכה את הטרנד הלוהט של הקיץ, שכבש מספר כוכבות לפניה, כגון קארה דלווין, קייט פרי, זואי קרביץ, קירסטן סטוארט ועוד. התמונה המטושטשת, שתועדה באחת המספרות באל.איי, הספיקה לגרוף מהרגע שעלתה לרשת אינספור לייקים, תגובות ושיתופים. מגיבים רבים מצאו דימיון בינה לבין בריטני ספירס, שבימיה הפרועים גילחה את ראשה ברגע של טירוף לא מוסבר ואחרים פרגנו לה בגדול על האומץ. כי בכל זאת, בימינו, סלבריטאות לא ממהרות לשנות תדמית ולצאת מהמשבצת המוכרת. רק על זה, מגיע לה כל הכבוד.

לפני

קייט הדסון וגולדי

אחרי

קייט הדסון מגולחת ראש

קייט הדסון גילחה ראש