לא רק בגדים – הקולקציה החדשה של מייקל קורס

בעידן שבו עולם האופנה עמוס ברשתות ומעצבים, כדי להתבלט יש צורך לתת ערך מוסף. מעצב העל האמריקאי מייקל קורס מצא בדיוק את הדבר שימשוך את הפאשניסטות בנות זמננו

Sistine_Stallone_wears_the_Silver_MK_x_FUJIFILM_INSTAX_Camera

כדי לבלוט ולהצליח היום בעולם האופנה, המעצבים והרשתות מחויבים להציע יותר מרק בגדים יפים. רצוי שיאמצו אג'נדה, ייפתחו לרעיונות ותחומים חדשים וכמובן ישלטו ברשתות החברתיות ויתחברו ליפות והנכונות.

המעצב האמריקאי מייקל קורס, ממעצבי העל הבולטים והמצליחים של העשור האחרון, הוא דוגמה מצוינת למי שיודע לקרוא היטב את המפה הפוליטית, החברתית והעסקית ולקבל החלטות שתורמות לקידום עיסוקו העיקרי – עיצוב אופנה.

את הקפיצה הגדולה ביותר עשה קורס שהקים את המותג הנושא את שמו בשנת 1981, כשהצטרף בשנת 2004 לצוות השופטים של תוכנית הריאלטי "פרוייקט מסלול". השתתפותו בתוכנית הובילה לצמיחה אדירה בהיקף המכירות של המותג שזכה במהרה גם לקהל מעריצות בקרב הסלברטאיות המובילות וביניהן – מישל אובמה, היידי קלום, קייט הדסון ועוד.

בשנים האחרונות הוא נרתם למלחמה ברעב העולמי וגייס את חברותיו המפורסמות לקמפיינים גדולים לאיסוף כספים עבור רכישת ארוחות לילדים רעבים ברחבי העולם.

בתצוגת סתיו 2017 צעדה על המסלול של קורס דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם. קורס זיהה שגרהאם היא הדבר החם של עולם האופנה והיה הראשון ממעצבי העל לארח אותה על המסלול כחלק בלתי נפרד מאוגדת הדוגמניות הדקיקות שביניהן היו כמובן בלה חדיד וקנדל ג'נר.

Michael Kors Collection Fall 2017 Runway ShowAshley_Graham_wears_the_Silver_MK_x_FUJIFILM_INSTAX_CameraKendall_Jenner_wears_the_Silver_MK_x_FUJIFILM_INSTAX_Camera

החלטה נוספת שביצע קורס והוכיחה את עצמה כהצלחה, היא שיתוף הפעולה עם חברת FUJIFILM שהחל בשנה שעברה. במסגרת השת"פ הושקה מצלמת פולארויד קומפקטית בצבע זהב בשילוב לוגו המותג וחתימת המעצב, שהפכה במהרה להיות אקססורי נחשק של הפאשניסטות וכבשה את הרשתות החברתיות. השבוע הושקה גרסה חדשה של המצלמה – INSTAX Mini 70 instant film הפעם בגוון כסף מטאלי.

Aimee_Song_wears_the_Gold_MK_x_FUJIFILM_INSTAX_CameraChiara_Ferragni_wears_the_Gold_MK_x_FUJIFILM_INSTAX_Camera_2

מעבר להיותה האקססורי הנכון, המצלמה מציעה מצב סלפי אוטומטי חכם שמאפשר יצירת תמונת סלפי מושלמת, כי כמו שהזכרנו בהתחלה, קורס יודע לקרוא את המפה ולזהות מה כוכבות הרשתות החברתיות רוצות.

את המצלמה תוכלו לקנות החל מחודש ספטמבר הקרוב בחנות המותג בישראל במחיר של 599 שקל. אם תרצו להוסיף לה שרשרת נשיאה אופנתית היא תעלה לכן 120 שקל.

Yoyo_Cao_wears_the_Gold_MK_x_FUJIFILM_INSTAX_Camera

אבל עם כל הכבוד למצלמה, באנו לדבר על אופנה וגם פה יש למייקל קורס מה להציע עם השקת קולקציה חדשה לשיא הקיץ ולסתיו שבפתח.

factory54_Michael_Kors_SUMMER_2017_photo_pr_) (6)

הקולקציה, בסגנון האופייני לקורס, מבוססת על אלמנטים מהעשור האהוב עליו – שנות ה-70, והיא מחולקת ל-2 קבוצות מובילות.

FEMININE LUXE – כשמה כן היא, קולקציה סופר נשית ורומנטית המציעה הדפסי פרחים ותחרות גיפיור בצבעוניות של צהוב חמניה, נייבי ותכלת מעושן, במבחר שמלות וחולצות בגזרות מחמיאות שנועדו ללוות את האישה מיום העבודה לבילוי קליל בשעות הערב.

factory54_Michael_Kors_SUMMER_2017_photo_pr_) (11)factory54_Michael_Kors_SUMMER_2017_photo_pr_) (8)factory54_Michael_Kors_SUMMER_2017_photo_pr_) (9)factory54_Michael_Kors_SUMMER_2017_photo_pr_) (7)factory54_Michael_Kors_SUMMER_2017_photo_pr_) (4)

UTILITARIAN COOL – היא הקבוצה השניה, אדג'ית ומחוספסת יותר, המציעה פריטים בהדפסים מודרניים, גזרות מחוייטות והשראות צבאיות בצבעוניות שמושכת לכיוון הסתיו עם ירוק צבאי, שחור ולבן.

factory54_Michael_Kors_SUMMER_2017_photo_pr_) (2)factory54_Michael_Kors_SUMMER_2017_photo_pr_) (1)

וכמו תמיד, דגש מיוחד ניתן לתיקים  – תיק המרסר האייקוני מתחדש בדגם המורכב מפיסות ז'מש בשני צבעים בסגנון שנות ה-70. תיק נוסף שעתיד להיות להיט נקרא  Moroccan – תיק עור בוהמייני בגזרת "קרוסבודי" עם רצועה רחבה ועיטורי גדילים. תיקים נוספים מקבלים ניטים למראה אדג'י, אחרים מקושטים באבנים מנצנצות והתיקים הקלאסיים מתחדשים בפלטת גוונים התואמת לזו של הבגדים. כל התיקים מגיעים עם אופציה להוספת רצועה ארוכה (כולל הארנקים שיכולים להפוך מארנק לתיק ערב קל לנשיאה).

ולהשלמת האווירה – קולציית הנעליים מציעה סנדלים בשילוב גדילים ורצועות קרסול, כפכפים על עקבי רוקי, סניקרס מעוטרים באבנים ומגפוני פיפ טואו גבוהי עקב.

KORS24717

חשוב לצין כי הבגדים ומרבית הנעליים והתיקים שנמכרים בחנות מייקל קורס בארץ שייכים ל"קו השני" של קורס שנקרא –  michael michael kors. האיכות אינה נופלת מזו של הקו הראשון והיוקרתי, והמחירים בהחלט סבירים כשלוקחים בחשבון שהפריטים סופר פרקטיים וישמשו אתכן במשך שנים.

טווח מחירים: תיקים: 790 – 2,690 שקל,  אביזרים: 199 – 890 שקל, נעליים: 549 – 1,390 שקל, ביגוד: 450 – 2,290 שקל.

להשיג בחנות הדגל של מייקל קורס בישראל בקניון רמת אביב ובאתר פקטורי 54

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק

 

Save

Save

Save