חדשות אופנה: השת”פ הבא של H&M

עם איזה מעצב H&M עומדים לשתף פעולה, איפה תוכלו לפגוש את בר רפאלי בשבוע הבא וכמה קיבלה אסתי גינזבורג על הקמפיין החדש שהיא מובילה? חדשות קצרות מעולם האופנה

16/07/2017
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • בדואר
  • RSS

חברת H&M הכריזה על שיתוף פעולה עם ERDEM

ERDEMXHM 2

המסורת ארוכת השנים של שיתופי הפעולה בין רשת האופנה המהירה H&M למעצבי על ממשיכה, והשבוע הוכרז השת”פ הבא עם המעצב הלונדוני ERDEM. הקולקציה המשותפת תושק ב-2 לנובמבר 2017 בחנויות נבחרות של הרשת ברחבי העולם, וביניהן גם חנות הדגל בקניון גינדי בתל-אביב, ותכלול בגדים ואקססוריז לנשים ולגברים.

הפריטים שמעצב ארדם מאופיינים ברפרנטים היסטוריים ובנרטיבים אישיים ובקולקציית הקפוסלה ל-H&M הוא שילב מוטיבים עיצוביים מהקולקציות הידועות ביותר שלו המבוססות על הדפסים עזים, בדים רכים ופרטים ייחודיים.

על הסרט שילווה את הקמפיין אחראי במאי הסרטים ההוליוודי – באז לורמן (“רומיאו ויוליה”, “גטסבי הגדול”) שיספר את סיפור הקולקציה בדרכו הייחודית.

חגית טסה משתפת פעולה עם הסטייליסט איתי בצלאלי

חגית טסה X איתי בצלאלי צילום זוהר שטרית

מעצבת האופנה חגית טסה והסטייליסט איתי בצלאלי המשמש כסטייליסט ראשי בהפקות אופנה, קליפים ותכניות טלוויזיה ביניהן “האח הגדול”, ו-”הכוכב הבא”, חברו לשיתוף פעולה שהוליד את FIERCE, קולקציית ערב שחורה הכוללת 12 דגמים (חולצות, גופיות, מכנסיים, חצאיות שמלות ואוברול) בגזרות צרות וארוכות המשדרות מראה חזק ועוצמתי ומשחקות על הגבול שבין נשי וגברי.

הקולקציה תמכר ברשת החנויות של חגית טסה ובאתר www.hagitassa.com בטווח מחירים של: 699-289 שקל.

בר רפאלי מגיעה לפתיחת סניף אורבניקה בבילו סנטר

בר רפאלי  משיקה סניף אורבניקה בעופר בילו סנטר. צילום-אייל נבו (Custom)

בר רפאלי תגיע למתחם האאוטלט עופר בילו סנטר לרגל פתיחת סניף של רשת האופנה אורבניקה בה היא שותפה. האירוע שייערך ביום חמישי 27.7 בשעה 18:00, יכלול מסיבה ומופעים פתוחים לקהל הרחב.

אסתי גינזבורג חתמה לעונה נוספת עם גולברי בתמורה ל-500,000 שקל

אסתי גינבורג ורותם שחבר מנכלית עמותת שניר ובנות העמותה (3)

בשבוע שעבר נערכו צילומי קמפיין החורף של גולברי במלון דן קיסריה. את קמפיין החורף מובילה גינזבורג ואיתה צולמו גם מאי תגר, יושיבה ג’ונס, תהילה ריץ’ וקארינה חיימוב.

את הפסקת הצהריים ניצלה לפגישה עם נערות בנות 12 מעמותת שניר המקדמת שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות. המפגש נערך כחלק מפרויקט העצמה במסגרתו נפגשים ילדים ובני נוער מצטיינים של העמותה עם סופרים, שחקנים, מובילי דעה ועוד.

מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר בחר בשגרירות יופי מקומיות

LIRANLIKI157

הדוגמנית לירן כוהנר ומאמנת הכושר האישית ליקי רוזנברג, נבחרו ע”י מותג הטיפוח והאיפור אסתי לאודר, לשמש שגרירות יופי מקומיות בישראל.

כוהנר (28), פרצה לתודעה הישראלית כשנבחרה כמלכת היופי של ישראל בשנת 2007. מאז ועד היום היא עובדת כדוגמנית ושחקנית. ליקי רוזנברג (32), מוכרת כבעלת מותג הכושר ליקיס וכמאמנת של רבים ממפורסמי הביצה המקומית. מאסתי לאודר נמסר כי סגנון החיים של שתיהן, הכולל ספורט, תזונה נכונה, אהבה לאופנה ולחיים עצמם, משתלב באופן מדוייק עם ערכי המותג.

שגרירה בינלאומית חדשה לבית האופנה הישראלי משכית

סטייסי קופר שבתאי יום צילומים משכית צילום גיא נחום לוי (5)

סטייסי קופר שבתאי, מיס גלובס לשנת 2001 ואשתו של איש העסקים בני שבתאי, נבחרה להוביל את צילומי קולקציית שמלות הערב של בית האופנה משכית בעיצובה של שרון טל ולכהן כשגרירת המותג בחו”ל.

מותג ההלבשה התחתונה טריומף מכתיר פרזנטורית חדשה – ג’וליאן מור

Julianne Moore לטריומף צילום רנקין

מותג ההלבשה התחתונה טריומף חשף השבוע כי השחקנית זוכת האוסקר – ג’וליאן מור (56), תשמש כפנים הבינלאומיות של קולקציית הקפסולה החדשה של המותג. את הקמפיין לקולקציית הקפסולה שנקראת Florale צילם צלם האופנה המוערך רנקין.

המאפרת של ג’יג’י חדיד מונתה למאפרת הראשית של מייבלין ניו-יורק

ארין פרסונס וג'יג'י חדיד ישפתו פעולה בקמפיין של מייבלין ניו יורק. צילום: יח"צ

אמנית איפור ארין פרסונס נבחרה לכהן כמאפרת הראשית של מותג האיפור מייבלין ניו–יורק. מלבד לאפר את ג’יג’י חדיד, פרסונס מאפרת בתצוגות אופנה מרכזיות של מותגים מובילים וההפקות אופנה במגזיני האופנה שביניהם ווג והארפרס באזר.

חנות הבוטיק הפריזאית colette נסגרת לאחר 20 שנות פעילות

<

הבוטיק הפריזאי שהוקם בשנת 1997 על ידי קולט רוסו ונוהל בשנים האחרונות על ידי בתה שרה אנדלמן, יסגור את הדלתות בסוף השנה לאחר 20 שנות פעילות מוצלחות. קולט נחשבת לאחת מחנויות הקונספט הראשונות והמצליחות בעולם שהפכה עם השנים למוסד אופנתי פריזאי ששאב אליו פאשניסטות ומעצבים מרחבי העולם.

ההודעה על הסגירה הגיעה ימים ספורים לאחר ההכרזה על שיתוף פעולה עם H&M במסגרתו יצרו מהדורה אקסקלוסיבית של H&M STUDIO AW17 שתושק ב-21 באוגוסט ותימכר בחנות הבוטיק של Colette בפריז ובאתר הבית שלה למשך שבועיים.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה