רק דברים טובים: שפתון לחות עמיד במיוחד

נסייניות סלונה בודקות מוצרי טיפוח וחוזרות לדווח. והפעם: באלם סקסי לשפתיים, אייליינר איכותי ועמיד במיוחד, פודרת ברונזר נפלא ופלטת צלליות מעולה

//באלם סקסי לשפתיים//

109 NFAILLIBLE SEXY BALM  30שח לוריאל פריז

שפתון לחות חדש מסדרת אינפליבל של לוריאל שמגיע בגרסת צ'אבי סטיק (כמו עפרון עבה במיוחד) הפתיע לטובה בזכות העמידות הגבוהה שגילה למרות המרקם הגלוסי-מבריק שלו.

בסדרה 10 גוונים, מתוכם ניסתה נסיינית המדור את האדמדם מס' 109 והתלהבה מיופיו העדין, בדיוק טיפת הצבע שעורה השזוף זקוק לה בימים אלה. כמובן שהעובדה שמדובר בשפתון מלחח שמזין את השפתיים רק מוסיפה לחגיגה. והמחיר? משתלם ביותר.

מחיר: 30 שקל (לחודש ההשקה). להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן,אפריל, H&O ובפרפומריות המובחרות.

//אייליינר שנשאר ונשאר//

BEAUTIFUL COLOR BOLD DEFINING LIQUID EYE LINER-BLACK  01 איילינר מבית אליזבת ארדן, מחיר 140 שח צילום יחצ חול (Custom)

"כבר מזמן לא היה לי כזה אייליינר משובח" התלהבה נסיינית המדור מהאייליינר הנוזלי החדש של אליזבת ארדן שנמרח בקלי קלות עם מברשת מקצועית ועדינה כאחד ונשאר לשעות ארוכות גם בחום הקופח של יולי.

הנסיינית התרשמה שהאייליינר לא רק נמרח בקלות אלא גם מתייבש בשניות. הגוון שניסתה, שחור, הוא אחד מחמישה (יש גם ירוק, כחול, סגול וחום) והפיגמנט נפלא ועז במיוחד. בנוסף הוא מתאים גם לעיניים רגישות.

מחיר: 140 שקל, להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

//פודרת ברונזר נפלאה//

Healthy Glow Powder Floral Impression N°02 Douce Saisons 1 ברונזר ממראה קיץ 2017 מבית גיבנשי מחיר 325 שח  צילום יחצ חול (1) (Large)

זה ברונזר? זאת פודרה? נסיינית המדור לא לגמרי הבינה כשפתחה בזהירות את האריזה היוקרתית של Floral Impression Healthy flow powder מבית ג'יבנשי שמעוצבת עם פרחים מוטבעים יפהפיים.

מאחר והיא שזופה מאוד בימים אלה, הנסיינית השתמשה בברונזר כפודרה (במקום מייק אפ ופודרה שקופה מעליו) ונהנתה להתבונן על עצמה במראה. העור נראה בריא ורענן והמראה טבעי (עם כיסוי קליל) ונאה. המרקם של הפודרה המשזפת החביבה הזאת משאיר את העור נעים במיוחד.

מחיר: 325 שקל, להשיג ברשתות הפארם

//צלליות מעולות//

פלטת צלליות מקצועיות מבית קרליין מחיר 49.90 שח צילום מוטי פישביין  (13) (Custom)

לקרליין יש 5 ערכות חדשות של צלליות במרקמים מאט-משי וקטיפה ובשילובים שמאפשרים לשחק עם הגוונים ממשפחות הירוק, הכחול, הסגול והחומים – קר וחם.

הנסיינית שלנו, מאפרת במקצועה, מתפעלת מהתוצאות: "הצלליות נמרחות בקלות וניכר שהן מכילות ריכוז גבוה של פיגמנטים מה שתורם רבות למראה הנהדר שנוצר בזכותן ולעמידות הגבוהה. אהבתי את המרקם שלהן, כך שמריחה קלה מספיקה כדי שהצללית תיצמד היטב לעור, תיראה טוב ולא תדהה או תנזול לתוך קמטוטי העפעפיים".

מחיר לשמיניית צלליות: 49.9 שקל, להשיג ברשתות הפארם.

//קרם הגנה עם אצה אדומה//

קרם הגנה לפנים אצה אדומה מחיר 179 שח במקום 229 שח  שח צילום יחצ

נסיינית המדור שמעדיפה תמיד מוצרים טבעיים שמחה לנסות את קרם ההגנה לפנים של חברת לבנדר המכיל מסנני קרינה טבעיים ואצה אדומה שמבטיחה בנוסף להגנה גם להזין את העור עד לשכבות העמוקות, לטפל בקמטוטים ועוד. עוד יתרון שיש לאצה הוא שהיא גורמת לקרם להיספג היטב ובמהירות והעור מרגיש רענן, מוזן ונינוח.

מקדם ההגנה אמנם נמוך 15 SPF אך היצרן מבטיח שהקרם מספק הגנה מקרינת UVA של עד פי 100 מקרמים רגילים להגנה. הנסיינית שלנו הייתה מרוצה (כלומר, לא נשרפה) ואימצה את התכשיר לחיקה.

מחיר מבצע: 179 במקום 229 שקל, ניתן להשיג באתר החברה: http://www.lavender.co.il/ ובחנויות המותג: נעורים 54, פרדס חנה- כרכור, שרונה מרקט, תל אביב, וייצמן 163, כפר סבא

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק