קייט מידלטון לא מפחדת ללבוש ורוד

הדוכסית קייט מידלטון הגיעה למצעד לרגל חגיגות יום ההולדת של המלכה, בשמלה בורוד נועז והגדילה לעשות כשבחרה שמלה בצבע תואם גם לבתה הנסיכה. היה מתקתק

d

המלכה אליזבת חגגה 91 באירוע השנתי המסורתי Trooping the Colour parade שנערך אתמול ברחובות לונדון, אבל מי ששוב גנבו את ההצגה היו הדוכסית קייט מידלטון וילדיה היפים בבגדים תואמים.

החוש האופנתי המפותח של קייט בא לידי ביטוי הפעם בזכות שמלה מחויטת בורוד בזוקה (שנקרא באתרים הזרים Millennial Pink), ונחשב לאחד הצבעים החמים של העונה, בעיקר עבור פאשניסטות מתקדמות, כי אם נודה על האמת, לא רבות מאיתנו היו מעזות ללבוש ורוד נועז שכזה מכף רגל ועד ראש.

tGettyImages-696898864

השמלה המרשימה עוצבה בבית האופנה האהוב עליה – אלכסנדר מקווין בראשו עומדת המעצבת שרה ברטון. ברטון אחראית למרבית השמלות שלובשת מידלטון באירועים חשובים במיוחד, ביניהם שמלת החתונה שלה והשמלה שלבשה בחתונה של אחותה פיפה. את השמלה הצבעונית השלים כובע ייחודי מבית ג'יין טיילור.

ואם ההופעה הורודה של קייט לא עמדה מספיק בזכות עצמה, העצימו אותה הבגדים שלבשו ילדיה. הנסיכה שרלוט בשמלה ורודה פרחונית ומתוקה להפליא ונעלי מרי ג'יין של המותג Dona Carmen בצבע בורגונדי (ומחירן רק 30 פאונד) והנסיך ג'ורג בחולצה לבנה חגיגית ושלייקס בצבע בורדו.

Trooping The Colour 2017Trooping The Colour 2017dTrooping The Colour 2017

ובשביל להבין את גודל באירוע ומה עובר על הילדים – ככה זה נראה במבט מרחוק

t

 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

Save

Save

Save