תכשירי טיפוח ואיפור שמגנים על העור מנזקי השמש

חשיבות השימוש במקדמי הגנה בכל יציאה לשמש אינה מוטלת בספק. היום זה גם הרבה יותר קל בזכות תכשירים מתקדמים ומוצרי איפור שכוללים בתוכם מסנני קרינה

shutterstock_447674914

בכל שנה, עם בוא הקיץ, הרשת מתמלאת בכתבות על חשיבותם של מסנני קרינה להגנה על העור מנזקי השמש, הן מהפן האסתטי והן מפן הבריאותי.

המודעות בארץ אמנם גדלה משנה לשנה, אבל בפועל נשים רבות עדיין לא מקפידות על כך באופן יומיומי מסיבות שונות, חלקן נעוצות בעצלות, חלקן ברגישות של העור לרכיבים שנמצאים בחלק מתכשירי ההגנה או בחוסר סבילות למרקם ואחרות כיון שזה מתנגש להן עם שגרת הטיפוח והאיפור היומיומית.

הדור החדש של מקדמי ההגנה

לעניין העצלות לצערנו אין לנו פתרון וזה תלוי רק בכן (ובכם). לעניין הרגישות, בוודאי תשמחו לדעת שהדור החדש של מקדמי ההגנה שם דגש גדול על פתרונות לעור רגיש.

אביבה שביט מנהלת ההדרכה של לנקסטר LANCASTER, מסבירה שמוצרי הגנה המיועדים לעור רגיש או עדין, יסומנו ככאלה ויש לחפש את ההתוויה על גבי התכשיר, לרוב יהיה כתוב delicate skin או sensitive skin.

רוב מסנני הקרינה המוצעים היום הם בעלי מרקם עדין ופחות שמנוני ודביק מזה שאפיין את הקרמים לפני מספר שנים. הם יכולים להגיע במרקם נוזלי, תחליבי או במרקם ג'ל שקוף ובטקסטורות המיועדות למריחה או התזה. כמו כן תוכלו למצוא מסנני קרינה מינרליים, נטולי שומן או עשירים בלחות, כך שכל אחת יכולה למצוא בדיוק את זה שיתאים לה.

לייף, ג'ל פנים שקוף 50SPF, מחיר: 49.90 שקל | לנקסטר, הגנה לעור הפנים, אנטי אייג'ינג וטיפול בפיגמנטציה לעור רגיש SPF50, מחיר: 135 שקל | ד"ר פישר, אולטרסול עם הגנה מוגברת SPF50, מחיר: 54.90 שקל 

SUN16517

ומה לגבי האיפור?

אם מה שעומד ביניכן לבין שימוש יומיומי במקדם הגנה זו שגרת הטיפוח הקבועה ומוצרי האיפור שאתן לא מוכנות לוותר עליהם, אנחנו פה בשביל להציע גישה חדשה שמכניסה את ה-SPF ישירות לתכשירי הטיפוח והאיפור ועל ידי כך חוסכת שכבה.

חשוב לציין שכאשר מדובר במייק-אפ או קרמי לחות שנועדו לשימוש יומיומי, רמת סינון הקרינה לרוב לא תעבור את ה-20SPF. זה יכול להתאים למי שנמצאת רוב היום במקומות סגורים או בצל ויוצאת לשמש לגיחות קצרות בלבד, אבל לא יכול להוות תחליף לקרם הגנה בעל SPF גבוה שנדרש בחשיפה ממושכת לשמש, למשל בטיולים בטבע, בים או בבריכה.

BB CREAM

קרמי ה-BB כבשו את עולם הטיפוח בסערה לפני שנים ספורות, והיום כל מותג קוסמטיקה אוחז בגרסה משלו. הרעיון העומד מאחורי ה-BB הוא מקסימום פעולות במינימום תכשירים ולכן הוא מספק תועלות טיפוח (בעיקר לחות) המשולבות עם צבע המספק כיסוי בינוני ומסנן קרינה לצרכי הגנה מפני נזקי השמש.

לייף, מחיר: 49.90 שקל | דקלאור, מחיר: 129 שקל | גרלן, מחיר: 259 שקל | גרנייה, מחיר: 120 שקל. 

BBCREAMSPF

CC CREAM

ההצלחה הגדולה של ה- BB CREAM הולידה את הדור הבא שלו שנקרא – CC CREAM . קרם ה-CC מבוסס על אותם אלמנטים של ה- BB, כולל מסנן הקרינה, אבל רמת הכיסוי שהוא מעניק גבוהה יותר והטקסטורה שלו לרוב עדינה יותר. את ה-CC קרם אפשר למצוא גם עם SPF50

פאיו, מחיר: 129 שקל | סבוקאלם, מחיר: 19 שקל. 

CCSPF

קרם לחות עם SPF

אם אתן לא מוותרת על מייק-אפ בצורתו המקורית או לחילופין אינכן זקוקות או מעוניינות בכיסוי בכלל, תוכלו למצוא קרמים המיועדים לשעות היום ומכילים בתוכם מסנן קרינה לרוב ברמה של 10-15SPF. המרקמים שלהם עדינים יותר מאלו של מרבית תכשירי ההגנה ואפשר למצוא בקלות את זה שמיועד לעור שלך.

ניואה SPF15, מחיר: 210 שקל | קרליין SPF25, מחיר: 54.90 שקל | לנקום SPF15, מחיר: 560 שקל |  ג'ייד SPF15, מחיר: 179.90 שקל | אסתי לאודר SPF15, מחיר: 150 שקל ל-30 מ"ל, 200 שקל ל-50 מ"ל.

SUN1757

מייקאפ

אם אתן משתמשות בקרם הלחות הקבוע שלכן שאינו מכיל מסנן קרינה, או בקרם לחות עם רמת SPF נמוכה, מומלץ להוסיף שכבה של מייק-אפ המכיל בתוכו מסנן קרינה על מנת להגביר את ההגנה. ה-SPF במייק-אפ לרוב לא ישפיע על המרקם ולא תוכלי להרגיש בנוכחותו.

קלרינס SPF15, מחיר: 256 שקל | מקס פקטור SPF20, מחיר: 99 שקל | רבלון SPF15, מחיר: 109 שקל. 

MAKEUP SPF

מייקאפ עם כרית

הדור החדש של המייק-אפ שממלא עכשיו את מדפי הפארמים הוא מייק אפ נוזלי במארז נייד ונוח לנשיאה. את המייק-אפ מניחים באמצעות כרית/ספוגית מיוחדת המספקת כמות מדוייקת של חומר ומכאן שמו CUSHIN. היתרון הגדול של המייקאפים מסוג זה שמכילים SPF, הוא באפשרות לחדש את שכבת ההגנה לפני כל יציאה לשמש ועל הדרך לרענן גם את מראה העור .

דיור DREAMSKIN CUSHION SPF50, מחיר: 394 שקל | ג'יבנשי TEINT COUTURE CUSHION, מחיר: 319 שקל

CUSHINSPF

ברונזר משזף

שימוש אינטנסיבי ורציף במקדמי הגנה אין משמעותו להסתובב כל הקיץ עם עור חיוור. כדי לקבל את המראה השזוף שמרביתנו אוהבות חברות האיפור מציעות את הברונזרים ובכדי להפוך אותם לשווים עוד יותר משולבים גם בהם מסנני קרינה שיספקו הגנה נוספת.

לנקסטר SPF30, מחיר: 125 שקל | רימל לונדון SPF15, מחיר: 39.30 שקל

BRONZERSPF

 ***

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save