מילה קוניס עשתה מהפך לבית הוריה

השחקנית המפורסמת החליטה להפתיע את הוריה ולשפץ את ביתם מהיסוד. עם קצת עזרה מאשטון קוצ'ר היא הצליחה לרגש עד דמעות את מי שהעניקו לה הכל בחיים. התוצאה לפניכם

השחקנית מילה קוניס החליטה להפתיע את הוריה, מארק ואלבירה, עם מייקאובר לביתם באל.איי. קוניס, 33, אם לשני ילדים מנישואיה לאשטון קוצ'ר, מככבת בפרק של התוכנית "My Houzz", ששודרה אונליין. בפרק ניתן לראות עד כמה הוריה של קוניס התרגשו מהמחווה המרגשת שהכינה בתם במיוחד עבורם. לא בכל יום אנחנו זוכים לראות אמא של סלבריטאית מוחה את דמעותיה מול המצלמות.

"הם עשו כל כך הרבה דברים עבור אחי ועבורי", סיפרה קוניס בהתרגשות. "רציתי להעניק להם משהו שאני חושבת שמגיע להם". מי שהתגייסה למשימה המאתגרת הייתה המעצבת בריז גיאנסיו, שאיפשרה לקוניס להוביל את הפרוייקט ולהיות הראשונה שמפרקת את הבית במסגרת השיפוצים המסיביים. קוניס לא התפנקה לרגע ונראתה כמו שיפוצניקית אמיתית.

מילה קוניס צעירה

"אולי אני בהריון ונמצאת בחודש תשיעי, אבל אם מישהו שובר את הקיר הזה הוא אני", סיפרה בשידור על הרגע בו התחילה את השיפוץ. גם בעלה, אשטון קוצ'ר, עזר לה ולא הפקיר אותה עם המשימה. "הוא עזר לי קצת והרים את הדברים הכבדים בבית". לקוניס היה חשוב להיות מעורבת בכל פרט ופרט ובין השינויים העיצובים, היא חששה מלהחליף את מנורת השנדלייר העתיקה בסלון אבל גם זה עבר בשלום.

"לראות את תגובת ההורים שלי, שנדהמו לגמרי מהמהפך, היה שווה הכל".

הסלון לפני המהפך:

בית הוריה של קוניס לפני

 

אחרי המהפך:

מילה קוניס בית הורים

 

המחווה של קוניס התקבלה באהדה יוצאת דופן מאחר ואנחנו לא רגילים לקרוא בתקשורת על מפורסמים שחושבים על מישהו אחר חוץ מעצמם. כל הזמן אנחנו מוצפים בתמונות וסיפורים על המכוניות שהם קנו עבורם, על המלתחות היקרות שלהם ועל החופשות היקרות שהם יצאו אליהם. לא תיתקלו באייטמים המספרים לנו איך הם יצאו מעצמם ודאגו לבני משפחתם. קוניס אינה היחידה שעשתה מעשה מחמם לב עבור הוריה אבל היא בין הבודדות שדאגו לסקר זאת. נחמד לראות מפורסמים יוצאים מעצמם פעם בכמה זמן.

הנה הקטע:

[youtube Vzve6Gc1jCI nolink]