מה רוצים מהבטן של שלומית מלכה?

הדוגמנית המפורסמת וארוסתו של יהודה לוי, העלתה תמונת ביקיני לאינסטגרם והגולשים התעניינו רק בשאלה אחת: האם היא בהריון או לא. אנשים פשוט איבדו פרופורציות עם השאלות החטטניות. אולי היא רק אכלה פיצה?

לא קל להיות סלבריטאית רזה וחטובה בביקיני, תשאלו את הדוגמנית הישראלית המצליחה, שלומית מלכה. ארוסתו של השחקן יהודה לוי מצאה את עצמה קוראת תגובות רבות, בפוסט אותו העלתה לאינסטגרם שלה, כגון: "היא בהריון!", או "מה, היא בהריון??", "רואים לה בטן", מבלי שהיא שיתפה מידע כלשהו בעניין.

מי שהפכה עד מהרה לאחת הסלבריטאיות המפורסמות במדינה, בסך הכל העלתה תצלום בביקיני מהחופשה האקזוטית של השניים, כשרואים בטן קטנטנה, עד לא קיימת. הכל היה עובר בשקט אך מרוב שכולנו רואים בכל פינה דוגמניות שדופות, הבטן הרגילה של מלכה עוררה פליאה כזו עזה. לא ברור אם היא בהריון או לא וזה אפילו לא העניין, כמו העובדה העגומה שבטן רגילה אצל בחורה רזה נתפסת על ידי רבים כ"בטן הריונית".

איך הגענו למצב האבסורדי הזה? עם השנים הפרופורציות שלנו התעוותו לגמרי ולאנשים אין אפילו את הנימוס הבסיסי להשאיר את החטטנות הפולשנית שלהם לעצמם. זה לא בדיוק שיימינג גוף, כי אין מה להתבייש בבטן הריונית, אבל הרגשתי לא נעים עבור מלכה, שנאלצה לקרוא את כל התגובות הללו מגולשים שבטוחים שהיא בדרך להפוך לאימא כשאולי היא פשוט אכלה פיצה.

שלומית מלכה בתמונת בטן

אולי יעניין אותך עוד לקרוא:

החוק עליו מקפידים יהודה לוי ושלומית מלכה

האבולוציה של הדוגמגישה

לא אתפלא אם מלכה כבר התחרטה, שהיא העלתה את התמונה המדוברת לחשבון האינסטגרם שלה. לא יזיק לאנשים לחכות בסבלנות להודעות מסודרות על הריון של סלבריטאיות ולא ינסו לחלוב דרך האינסטגרם מידע על משהו כל כך פרטי ואינטימי. הריון ועוד בשלבים הראשונים, זה באמת נושא רגיש ונדמה שכבר אין לנו גבולות.

גולשים מרגישים כל כך קרובים – קרובים מדי – למפורסמים, שהם כבר שכחו שגם הם בני אדם עם רגשות. אני בטוחה שרגע שהיא תהיה בהריון, כולנו נדע. נהיה אפילו הראשונים לדעת. אוקי, הגזמתי. נגלה מיד אחרי יהודה.

שלומית ויהודה

מקווה בשבילה שהיא לא תעז לפצוח בדיאטה אחרי קריאת כל ההערות והשאלות הפולניות. בכל זאת, הדבר האחרון שדוגמנית רוצה לשמוע זה שיש לה בטן בולטת. המקרה הזה מלמד שתמיד יהיה למישהו מה להעיר. עלינו באמת לקדם יותר נשים במידות מגוונות כדי להחזיר קצת מהפרופורציות שלנו לשפיות. אנחנו בני אדם עם בטן אנושית ולא לוח חלק.

shlomit2