אביב הגיע: 3 קוקטיילים שמבשרים על בוא האביב

האביב כבר פה ואיתו פתיחה רשמית של חגיגות הקיץ: מסיבות גג, אירוח על המרפסת או בילוי על הים – לכל בילוי הקוקטייל האביבי שישלים אותו

כשהשמש כבר לא משקרת, כשאפשר לעבור רשמית לסניקרס האהובים עלינו, כשתמה עונת המרקים – סימן שהאביב איז אין דה האוס. וכמה כיף הוא טומן בחובו. לכבוד העונה הכי מפנקת בשנה, ארגנו לכם שלושה בילויים אביביים ונעזרנו באיתמר בן זקן מיקסולוג ומבעלי בר הקוקטיילים האגדי ג'ספר בר שיתאים לנו באופן אישי את המשקה הנכון לכל בילוי: מרענן, מרים וקל להכנה. מוכנים? הנה זה בא.

 

מסיבת גג עם חברים הבילוי המושלם לקיץ: אז מה שותים? (צילום: Shutterstock)

מסיבת גג יש רק אחת

על גגות תל אביב עדיין קורים דברים, גם אחרי שלושה עשורים מצאת השיר ההוא לעולם: נפתחו חוות חקלאיות אורבניות, פאנלים פוליטיים על גגות העיר, ואנשים מתרגלים יוגה מתחת לכוכבים. אבל החלק הארי בכל העסק הזה הוא שריחות הפריחה של האביב מבשרים חגיגית גם על פתיחתה של עונת מסיבות הגג. שישי או שבת בצהריים, מזג אוויר מלבלב ומלבב, מוזיקה בביטים הנכונים, אנשים חדשים, ואלכוהול. המומחים שלנו ממליצים על משקה שנושא את השם "אורבן מיול" – פרחוני מצד אחד ועוקצני מהצד השני והתמצית שלו משלבת ניחוחות אורבניים שירימו את מצב הרוח שלכם, ובכן, עד הגג.

Urban Mule

40 מ"ל וויסקי

20מ"ל סירופ יסמין

חצי לימון חתוך לקוביות

סגירה עם שוופס מיול

קישוט: פרח יסמין לבן

הצעת הגשה: כוס לואוו בול עם קרח גרוס.

מארחים חברים במרפסת - זה מה שכדאי להגיש (צילום: Shutterstock)

על המרפסת

אחרי שספגה גשמים ורוחות במהלך החורף, הגיע הזמן לצאת אל המרפסת. כי אין לנו את זה ביותר ישראלי: להישאר בבית ולהרגיש בחוץ. ערב עם חברים במרפסת הוא זמן איכות נהדר – גם אינטימי וגם גדוש צחוקים. יש משהו קליל בישיבה במרפסת שלא מחייבת ארוחת ערב רשמית וכבדה, אפשר להסתפק בנשנושי גבינות, ירקות ומטבלים, אבל על האלכוהול אנחנו לא מוותרים. הדרינק "בלקוני וויו" יעשה את העבודה שלו במרפסת שלכם. רקיחה של טעמים מרירים לצד ארומה של פירות הדר ונגיעה מוגזת בסוף. אחרי פינוק ויראלי שכזה, החברים שלכם בוודאות ירצו להתחתן עם הדרינק.

Balcony View

40 מ"ל ג'ין

25 מ"ל קמפרי

25 מ"ל וורמוט אדום

10 מ"ל מיץ תפוזים

מערבבים את כל מרכיבים עם כפית

סגירה עם שוופס טוניק

קישוט: קליפות הדרים – מורידים עם קולפן את הקליפה של התפוז ושל הקלמנטינה

מוציאים את השמנים האתריים על דש הכוס בסיבוב – וזורקים את הקליפה פנימה.

הצעת הגשה: כוס היי בול על קרח.

שקיעה בים, רגע מושלם לדרינק אביבי (צילום: Shutterstock)

אביב על הים

אח, הים באביב, קצת לפני תקופת המדוזות ורגע לפני שקרני השמש הופכות לכלי רצח. פיקניק בים, שיחה מלב אל לב, או פשוט ירידה לים לצורך מופע שקיעה – העיקר שנשתה משהו כיפי שיחגוג איתנו את בוא האביב. במיוחד לאירועים מהסוג הזה נולד הדרינק "סי ספרינג", הוא מרענן בטירוף ותודות ללימון ולאשכולית הוא גם יחדש לכם את התאים בגוף, אל תגידו לא ידענו.

Sea Spring

40 מ"ל וודקה

20 מ"ל קרנברי

20 מ"ל מיץ אשכוליות

10 מ"ל מיץ לימון

סגירה עם שוופס ראשן

קישוט: תפרחת של נענע + מספר פירות יער לצד הנענע. אפשר לפזר אבקת סוכר מעל הכוס.

הצעת הגשה: אחרי השקשוק, מזיגה להיי בול על קרח.

גוני לב ארי
לייט בלומרית בת 35 מתל אביב. רוב היום אני יושבת בבית מול מייקרוסופט וורד ומנסה להמציא משהו שלא היה קיים ואם אני אומרת את זה בדרך מסוימת הוא נהיה קיים