זה היה מהר: בר רפאלי בהריון שני!

הדוגמנית המפורסמת בארץ בישרה, דרך תמונת בטן שהעלתה לאינסטגרם שלה, שהיא מצפה. טרם נחשפנו לתמונה של ליב אבל כעת נוכל לפחות להתנחם בתמונות הריון של רפאלי

אוקי, זה היה מהר! הדוגמנית בר רפאלי נמצאת כעת בהריון שני. את הבשורה העבירה בחשבון האינסטגרם שלה, דרך תמונה ובה רואים בטן קטנטנה. כאן המקום להזכיר לכם שטרם ראינו תמונות של בייבי ליב. רפאלי ובעלה, עדי עזרא, לא חשפו את היורשת הקטנה והצליחו לשמור עליה מצלמי הפפראצי שכעת יצודו את רפאלי שעות נוספות. כאילו שלא ראינו מספיק תמונות שלה עד עכשיו.

לצד התמונה רפאלי, 31, כתבה רק שתי מילים שאומרות הכל: "Something Cooking" והיא לא התכוונה לסיר חמין שהיא הניחה על האש, ככל הנראה. אז זהו, שבעה חודשים בלבד לאחר לידת ליב, הזוג מצפה לעוד פלא אנושי שיצטרף למשפחה המסוקרת בארץ. פורסם שבעבר, סיפרה רפאלי רפאלי שהיא רוצה ללכת בדרכי אמא ציפי וללדת בהפרש קטן, כמו שהיה בינה לאחיה דור. אז הנה, הדוגמנית המצליחה הגשימה חלום קטן.

בר רפאלי בהריון

אז מה מחכה לנו בחודשים הקרובים? אותו ריטואל כמו קודם: הרבה תמונות הריון פוטוגניות על החוף, הפקות בחו"ל עם בטן גדולה א לה דמי מור על שער ה"ואניטי פייר" וסיקור עולמי רחב, כמו שקיבלה גל גדות. אולי פחות. בקיצור, שיהיה מזל טוב והריון קל! וקדימה, שגרי תמונה קטנה של ליב.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם:

תמונת הפוסט לידה המדהימה של בר רפאלי

בר רפאלי העלתה תמונה שהרגיזה גולשים