תיעוד נדיר: סשן צילומים עם תורמת הביצית

אמא מלאת הערכה החליטה ליצור סשן צילומים נדיר ויפהפה עם בעלה ותורמת הביצית שלה. באמת שלא ראינו עד היום מחווה מרגשת כזו למי שעזרה לה להביא ילדים לעולם

אנשים רבים לא מבינים מה הורים רבים עברו על מנת להביא ילד לעולם. דרך ייסורים פתלתלה, סבוכה, מאתגרת וכמעט מייאשת, עמדה בפניהם עד ששמעו בכי מבורך של תינוק בריא בוקע מתוך חדר הלידה. סיפורה של שאנן קלארק עורר בי הרבה מחשבות, כאשר קראתי אותו ואי אפשר לא להתרגש מהמסע שהיא עברה אל עבר ההורות הנכספת.

האשה החזקה הןהנחושה הזו מתארת איך היא התמודדה עם הפלה בגיל 40, ששברה אותה רגשית ואיתגרה אותה עם השאלה, עד כמה רחוק היא מוכנה ללכת כדי להפוך לאמא. לאחר שהתאוששה מההפלה ולא הצליחה להיכנס להריון באופן טבעי, היא ובעלה החליטו לעבור טיפולי פוריות. לאחר 5 ניסיונות במהלך שנתיים, שהסתיימו ללא הריון, הם הבינו שעליהם לקבל החלטות גורליות.

באופן אירוני, קלארק היא רופאה המתמחה בתחום ההריון והיא חשפה, במגזין "גלאמור", שהיא הייתה אמורה לדעת טוב יותר לגבי הסיכויים להרות בגילה.

צילומים עם תורמת ביצית

אולי יעניין אותך לקרוא:

תמונות מדהימות מתחרות "צילומי לידה 2017"

אשה נכנסה להריון פעמיים בהפרש של 10 ימים!

קלארק הניחה שבגיל 40, אם היא לא תצליח להיכנס להריון, היא פשוט תצטרך מעט טיפולי הפרייה. קלארק לא ידעה עד כמה המצב יהיה מורכב וסבוך יותר וישפיע על מצבה הנפשי והפיזי עד כדי כך שהיא תיאלץ לפנות לאפיקים אחרים. "כמי שהגשימה כל כך הרבה בקריירה, הרגשתי כמו כשלון", סיפרה.

הסיבה שהיא לא נכנסה להריון הייתה כי קלארק החלה את הטיפולים מאוחר מדי. למרות שהיא הייתה בריאה, איכות הביציות שלה כבר הייתה נמוכה.

צילום עם תורמת הביצית מרחוק

לאחר שקלארק התייעצה עם בעלה, מה עושים עם המידע העגום הזה, הם שקלו את האופציות והגיעו למסקנה שהם לא רוצים לחיות ללא ילדים. הם החליטו לאתר תורמת ביצית שתסייע להם בהגשמת החלום. כמי שלא הייתה יכולה לתרום את הביצית עצמה, קלארק לפחות רצתה להיות זו שתיכנס להריון ותחווה אותו עד הסוף.

בעלה הרגיש שעדיף דווקא פונדקאית, מאחר וקלארק כבר עברה סבל רב עם ההפלה שחוותה. אך היא לא הייתה מוכנה לוותר והוא בסוף נכנע. זהו, ההחלטה נפלה והם יצאו לדרך לחפש את תורמת הביצית המושלמת.

סשן עם תורמת הביצית מרחוק יותר

לחפש את האשה הנכונה להם, שתתרום ביצית ותהפוך את קלארק ובעלה להורים גאים, הפך למשימה לא פשוטה. הם עברו על אינספור אופציות וגילו שהיו  תורמות אנונימיות וכאלו שחשפו מידע. היו נשים שצירפו תמונות והיו בלי. זה הפך כמעט לאודישן והזוג הרגיש שהוא מתחיל להתחרפן בתהליך החיפוש. בסוף הם הפנימו כי אין כזה דבר "תורמת הביצית המושלמת".

קלארק הביטה על האופציות בכאב, כי נזכרה בעובדה שהיא לא הייתה מסוגלת לתת את הביצית והעדיפה שבעלה ימשיך לחפש. בסוף הם מצאו מישהי מקסימה ויפה שכבשה אותם מיד.

צילום עם תורמת הביצית

את טרה הם פגשו, לאחר שהסכימה לראות את הזוג ולהיות מעורבת בתהליך. קלארק שמחה על הבחירה והעובדה שהן יכולות היו להיפגש ולדבר עזרה לה מאוד. למרות שהתוכנית יצאה לדרך והם מצאו את "האחת", הדרך התגלתה עדיין כארוכה. קלארק לא הצליחה לקלוט את הביצית ושוב חוותה משבר מטורף, בו הרגישה בודדה, פגומה וחסרת ערך.

הם לקחו פאוזה מהניסיונות להרות ומכל הסטרס שליווה אותם. הם טיילו ונחו וזה כנראה מה שעזר לה כי אחרי עוד ניסיון קלארק נכנסה להריון ועוד עם תאומים!

צילום עם תורמת הביצית

כדי להביע את הערכתה לטרה, שעזרה לה להפוך לאמא, היא יזמה סשן צילומים מרגש וייחודי אצל Image Studios Group. "יש לי כיום שני תינוקות וכל הבכי שלי היה שווה אותם".

צילום עם תורמת הביצית היפה

צילום: Image Studios Group