שבוע האופנה 2017: פורטיי קלוטה ואלן לוקש

3 מעצבות צעירות חברו לתצוגת אופנה משותפת על טהרת השחור והלבן עם הבלחות של אדום וחאקי. הרבה תחרה וטול נשפכו על המסלול

3 מעצבות צעירות שכבר קנו לעצמן שם בתעשיית האופנה לישראלית, חברו לתצוגה משותפת בשבוע האופנה 

CLOTHE  Gindi TLV Fashion Week 20171

CLOTHE

אוה אל קנרש היא מעצבת אופנה אוטודידקטית שלמדה את כל רזי המקצוע מסבתה שהייתה בעלת בית אופנה לבגדי עור בלונדון. בנוסף, היא זמרת ג'אז ומאוד מחוברת לעולם המוסיקה שמהווה עבורה השראה לעיצוב הבגדים.

בתחילת דרכה הקימה אוה ביחד עם אמה לורה סטודיו לשמלות כלה ובהמשך הקימו יחד את המותג “קלוטה”. לאחרונה האם יצאה לדרך עצמאית בתחום האמנות ולמותג קלוטה הצטרפה מאי חזן, בוגרת שנקר ובעלת ותק בתחום האופנה, בעיקר מהצד המסחרי.

בתצוגה הציג המותג קולקציית מסלול על טהרת השחור (ומעט לבן), בסגנון גותי ויקטוריאני רווי ניגודים – עדינות ודרמטיות, רכות ונוקשות, אור וחושך. בפועל זה בא לידי ביטוי בעיקר בשילובי בדים וטקסטורות דוגמת שיפון ומשי עם קטיפה ודמוי עור. הדגם שסגר את התצוגה עוטר בציורי מכחול וצבע שיצרה לורה אמה של אוה. הנעליים של שני בר.

CLOTHE1731CLOTHE1732CLOTHE1733CLOTHE17334CLOTHE17336תצוגת קלוטה שבוע האופנה Gindi TLV Fashion Week 2017 צילום אבי ולדמן (166...

PORTAY

דני וינסטרה, בת 31, המעצבת והבעלים של המותג  PORTAY, למדה ב-FIT בניו-יורק, התמחתה בבית האופנה J.Mendel ועבדה אצל דיאן פון פירסטנברג במחלקת עיצוב מעילים והלבשת עור.

את המותג פורטיי השיקה בקיץ 2016 ובשבוע האופנה השיקה את הקולקציה השלישית שלה שזכתה לשם Dreamy Summer Resort. הקונספט נרקם מתוך כמיהתה של וינסטרה, שילדה לאחרונה, לחופשה שלווה ומפנקת בחופי מונאקו, קאן או אתונה, בהתאם, הרכיבה מלתחה שתתאים להפלגות, טיולים ובילויים בערי קיט אירופאיות בקיץ.

לצד המוטיבים שמזוהים עם המותג (לפחות על פי 2 הקולקציות שעיצבה מאז הקמתו), דוגמת משחקי שקיפויות, שילובי טקסטורות וסקאלת צבעים של שחור ולבן, הציגה וינסטרה רגישות לגוף שלאחר לידה בבגדים נוחים ו"סלחניים", למשל בשמלות וחולצות מעטפת, בדים רכים ונשפכים, חגורות מדגישות מותן, גומי נסתר שמאפשר אלסטיות ועוד.

על התכשיטים בתצוגה אחראית יעל קאילה שגיא.

PORTAY FASHION WEEK1PORTAY FASHION WEEK 2PORTAY FASHION WEEK 3PORTAY FASHION WEEK 4PORTAY FASHION WEEK 2PORTAY FASHION WEEK צילום אבי ולדמן (153)

אלן לוקש

אלן לוקש, בת 32, ילידת אוקראינה. הקימה מותג עצמאי לאחר לימודיה במסגרת לימודי חוץ בשנקר ובמילאנו. לאחר מספר שנים שעיצבה בגדי קז'ואל, החלה לפני כשנתיים להתמקד בתפירה אישית של שמלות ערב וכלה.

בתצוגה בחרה להציג  18 פריטים בהשראת האישה החדשה, פמיניסטית גאה ובמקביל אוהבת את הנשיות שלה, מתגאה בה ומבקשת להשאיר חותם.

ELLEN173ELLEN1731ELLEN1733ELLEN1734ELLEN1735ELLEN1737

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק