בן אפלק וג'ניפר גארנר ביטלו את הגירושים

הזוג ההוליוודי החליט לתת עוד צ'אנס לאהבה. בתקופה של פרידות מתוקשרות בקרב מפורסמים, הידיעה הזו משמחת את הלב וגורמת לנו להיזכר שלא חייבים מיד לפרק את חבילה כשנהיה קשה

בתקופה האחרונה שמענו בעיקר על פרידות של מפורסמים ולכן כמה נחמד לקרוא שבן אפלק וג'ניפר גארנר ביטלו את הגירושים וינסו לתת צ'אנס נוסף לאהבה. השניים מגדלים 3 ילדים והם תמיד נראו כמו "המשפחה האמריקאית המאושרת". השניים היו פרודים כשנתיים לאחר זוגיות שנמשכה כעשור אבל כנראה שהמרחק והזמן עשו את שלהם.

בינתיים הזוג החליט להקפיא את תהליך הגירושים והם מחזירים קצת תקווה לזוגות שמיהרו לפרק את החבילה. כמובן, זוגיות לא אמורה להתקיים בכל מחיר ומאוד תלוי בנסיבות הפרידה כדי לדעת אם באמת יש טעם לתקן או להיאבק. אני דוגלת בגישה שאם משהו נשבר הוא לעולם לא יחזור להיות אותו דבר אבל אולי זה אחרת אצל אנשים עם ילדים והם נוטים להיות יותר סלחניים במטרה לשמר את "האידיליה המשפחתית" בטיעון שזה "למען הילדים".

בן אפלק וג'ניפר אפלק

הידיעה פורסמה במקור ב"פיפל" ולטענת המקורות, הייתה זו ג'ן שהחליטה לבטל את הליך הגירושים כי היא "באמת רוצה לעבוד על הקשר עם בן". השניים ינסו לשקם את מה שנהרס מאחר ולדברי אותם מקורות, "תמיד היה סיכוי לקאמבק אצל שני אלה כי הם אוהבים זה את זו וכי הם ממש אוהבים את ילדיהם".

לא ברור איך זה מסתדר עם סיפור הבגידה של בן, שלכאורה בילה צמוד מדי עם המטפלת – כן, הקלישאה המושלמת ובזמנו הוצגו תמונות של השניים ואת גארנר הרוסה ועצובה. כמו כן, אם להאמין למקורות, החיים עם אפלק לא היו פשוטים. "הקשר תמיד היה אפ ודאון אצל ג'ן", סיפר מקור. "היא הבהירה בעבר שהיארוצה חיים עם שלושה ילדים ובעל ולא ארבעה ילדים. זה התיש אותה לדאוג כל הזמן לבן".

אבל נראה עם הזמן עד כמה השניים הצליחו לשחזר את הקסם.