זעם על אמה ווטסון בעקבות תמונה חושפנית

הכוכבת הבריטית צולמה למגזין "ואניטי פייר" באופן חושפני וחטפה אש מגולשות רבות שהאשימו אותה בבגידה בעקרונות הפמיניזם. ווטסון לא נשארה חייבת: "זה פשוט מזכיר לי כמה אי הבנות קיימות שם בחוץ בכל הנוגע למה זה פמיניזם"

קשה לכעוס על אמה ווטסון, אחת השחקניות המוערכות בעולם, שגם מקדמת אג'נדה פמיניסטית באופן מעוררת השראה דרך הקמפיין העולמי המוצלח HeForShe אבל הנה, נשים רבות מצאו סיבה לצאת נגד הכוכבת הבריטית. הסיבה נעוצה בתמונה בה מככבת ווטסון ובה היא מציגה מחשוף רחב מאוד, כאשר העליונית מכסה בקושי את הפטמות. התצלום, שהופיע במגזין "ואניטיפייר" גרר תגובות ביקורתיות כלפי מי שעומדת להפציע בסרט דיסני "היפה והחיה".

הטענות שהופנו כלפיה היו שהיא בגדה בעקרונות הפמיניסטיים שלה, כאשר בחרה להצטלם כך ולחשוף, עד גבול מסויים, את שדיה. ווטסון לא נותרה חייבת וענתה למבקריה: "זה פשוט מזכיר לי כמה אי הבנות קיימות שם בחוץ, בכל הנוגע למה זה פמיניזם. פמיניזם מדבר על מתן זכות בחירה לנשים. פמיניזם אינו מקל שאפשר להכות נשים אחרות איתו. מדובר בחופש. בליברליות. בשוויון. לא ברור לי מה הקשר בין זה לציצי שלי. רוב האנשים מבולבלים ואני די נדהמת".

מי שצילם את ווטסון הוא הצלם האגדי והארטיסטי, טים ווקר. "עשינו הרבה דברים מוטרפים בסשן הזה", סיפרה ווטסון. "אבל הרגשתי אמנותית מאוד בשיתוף הפעולה עם טים ונרגשת מכמה התמונות שלו יפות ומעניינות".

ווטסון כמובן צודקת ופמיניזם, עוסק בזכות הבחרה של נשים וכל עוד ווטסון נחשפת על פי הבחירה שלה, בתנאים שלה ומרגישה טוב עם עצמה וגופה אין דבר פסול ואין פה שום בגידה בשום עיקרון. חבל שנשים רבות מוציאות שם רע לפמיניזם וחושבות בטעות שהתנועה הזו באה לבטל מיניות, נשיות ואמנות. אם יש פמיניסטית אחת נהדרת בתחום הבידור, זו ווטסון ובאמת שהיא האחרונה שצריכה לחטוף ביקורת. מומלץ לנשים לקרוא קצת על פמיניזם לפני שהן שופכות טינופת על אשה אחרת וחושפות בורות.

אמה ווטסון