חלון ראווה: רואי צמח

אחרי שסיים לימודי עיצוב אופנה בהצטיינות בשנקר ועיצב למותגים מובילים וידועים בארץ ובעולם, רואי צמח יצא לעצמאות עם המותג הפרטי שלו – הרואיק, המתבסס על גזרות יוניסקס והשפעות יפניות

מי אני?

רואי צמח להרואיק. צילום דניאל ז'קונט

רואי צמח, אוטוטו 40, בזוגיות מאושרת. המעצב והבעלים של המותג HEROIC משנת 2014.

השם של המותג הוא רעיון שהגיע מבן זוגי תומר, אחרי לא מעט חיפושים ומחשבה. תומר הקשיב לי ולהרהוריי לבי תוך כדיי תהליך פיתוח הקולקצייה הראשונה ובעיקר למסר העיקרי שהיה חשוב לי להעביר – האומץ לקום ולעשות ממקום שרוצה להעניק ושמאמין שככה אין סיכוי שלא יצליח. ברגע שהוא אמר את השם "הירואיק" – ידעתי שזה זה ותוך 10 דקות כבר קניתי דומיין לאתר. רק אחרי זמן מה שמתי לב לעובדה המשעשעת שהשם הפרטי שלי חבויי בתוך שם המותג – גם באנגלית וגם בעברית.

רקע

אני חי בתל אביב משנת 2000. גדלתי בעפולה. ב-2005 סיימתי (בהצטיינות) לימודי תואר ראשון בעיצוב אופנה ב״שנקר״ ומאז עיצבתי קולקציות לבתי אופנה מובילים, ובתוכם סאקס, לי קופר, גולף ולבית האופנה הבינלאומי "אוסקר דה לה רנטה" כמנהל מחלקת גברים במשך כשנתיים.

Heroic dress 740, pants 620 Ils photo Guy Nachum-Levi (1)

מתי ולמה הבנת שאתה רוצה להיות מעצב?

כל חיי התעסקתי באסתטיקה חיצונית של בני אדם ובכלל. בבגרותי נהגתי לשפץ את הבגדים שלי כדי להתאים אותם לעצמי ולטעמי- אך מעולם לא חשבתי על עצמי כמעצב אופנה ואפילו לא חלמתי להיות אחד כזה. ערב אחד בגיל 23 פגשתי בחור צרפתי, מעצב תפאורות במה במקצועו, שהיה בן זוג של אחת מחברות הילדות שלי. היה לי איתו חיבור מדהים מהשניה הראשונה, מהסוג הזה שאתה מרגיש שכאילו הכרתם מאז ומעולם. אחרי שעה וחצי של שיחה ביננו בפעם הראשונה, כשהוא לא מכיר אותי ויודע דבר על חיי, הוא הסתכל עליי פתאום ושלף משום מקום: "אתה צריך להיות מעצב אופנה". המשפט הזה הדהד לי במשך לילה שלם אחר כך – ולמחרת בבוקר החלטתי להתקשר ולהרשם ללימודים בשנקר.

HEROIC421

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

ללא ספק המעבר לפתיחת עסק עצמאי אחרי כמעט 10 שנים כמעצב שכיר.

איך אתה מתאר את סגנון העיצוב שלך?

המותג HEROIC מאופיין בקו מחשבה עיצובי יוניסקסי, כשהוא משתמש ברעיונות ודיטיילים דומים לגזרות של גברים ושל נשים במטרה ליצור הדהוד ביניהן. הקהל אליו מיועד המותג הם אנשים שאוהבים להתלבש ויודעים לשים לב לפרטים הקטנים המבדילים את HEROIC ממותגים אחרים, והוא עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים ובגימור מוקפד ולא מתפשר.

Heroic dress 740, pants 620 Ils photo Guy Nachum-Levi (1)

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת אתה מתחבר?

בכנות? – אני לא יכול לחשוב היום על מישהו או מישהי אחד או אחת כאייקון אופנה שמשפיע עליי. יש איזו תחושה שכל מי שרוצה היום יכול להתלבש מגניב ובאותה נשימה – אף אחד לא. אני הכי אוהב להיתפס אחרי אנשים ברחוב שעושים לי את זה באיך שהם לבושים יותר מכל תמונה של מפורסם או מפורסמת שבדרך כלל עומדת מאחוריהם סוללה של אנשי תדמית.

מה מאפיין את הקולקציה האחרונה?

Heroic shirt 390, pants 620 Ils photo Guy Nachum-Levi (1)

קולקציית חורף 2016-17 של בית האופנה "הרואיק" מבטיחה חורף קריר ונוח, שקט וסוער.

הקו העיצובי שואב השראה מהאסתטיקה היפנית, עם פרשנות מרעננת לגיזרת הקימונו ומכנסי סמוראים בקו ספורטיבי ניינטיזי, שימוש במגוון גדול של בדים, כולל בדי ריב בחיתוכי אלכסון, פרנץ'-טרי, סקובות, סריגי משי וכחלק ממגמה חדשה – גם בדי ג'ינס ופרנץ'-טרי ג'ינס.

Heroic shirt 420, pants 620, dress 740 Ils photo Guy Nachum-Levi (1)

בשונה מעונות קודמות של heroic הצטרפו השנה גזרות רחבות ואובר-סייז, במקביל לגזרות הצמודות, וצבעוניות הכוללת צבעי שחור, כחול, אפור, ירוקים, בורדו, לבן והרבה ג'ינס. ההדהוד בין פריטי הגברים והנשים נשמר, וחלק גדול מהפריטים הם יוניסקס.

Heroic shirt 390, skirt 680, dress 660 Ils photo Guy Nachum-Levi (1)

טווח מחירים: שמלות 660-1500 שקל, מכנסיים 490-680 שקל, טופים/חולצות 390-460 שקל, ז'קטים/עליוניות 620-720 שקל(לפני הנחה חורף, שהיא בין 30%-50% כרגע באתר )

טווח מידות: 36-42, S-XL

איפה קונים? ניתן לרכוש בסטודיו ברחוב יהודה הלוי 60, טלפון 052-3718745

ובחנויות: בוטיק 5- לינקולן 5, תל אביב, לימקה- שלמה המלך 2, תל אביב, תמרה- המייסדים 51, חצר הרשקוביץ, זיכרון יעקב ורשת רזילי

אתר: WWW.HEROIC-ONLINE.COM

פייסבוק: www.facebook.com/heroiconline

אינסטגרם: www.instagram.com/heroiconline/?hl=en

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק