ויראלי: בחורה לבנה כפתה עצמה על גברים אסיאתיים

בחורה לבנה פנתה לגברים יפנים ברחוב, נישקה אותם ועוררה זעם רב ברשת. מטרתה הייתה לצאת נגד הדרת שחקנים אסיאתיים אך גולשים קבעו שהיא תקפה אותם מינית

הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, כפי שיכולה להעיד, לילה רוס. השחקנית האמריקנית יזמה ניסו חברתי, שנועד להוכיח שנשים מערביות יכולות להימשך לגברים אסיאתיים ושאלה ראויים לתפקידים בתעשיית הבידור המערבית. אבל דברים לא בדיוק הלכו כמצופה. במסגרת הניסוי, רוס ניגשה לבחורים ברחוב, נישקה אותם על הפה ללא אזהרה וחלקם הגיבו בהלם ובמבוכה. אחרים זרמו עם המצב בכיף. אף אחד לא נותר אדיש.

בסרטון, שעלה ליוטיוב וברשתות החברתיות, הסביר רוס, ילידת מיזורי, שהיא רק רצתה לצאת נגד הגזענות האופיינית במערב כלפי גברים יפנים ונורא רצתה להוכיח לכולם עד כמה הם מושכים ושנעשה להם עוול. רוס שוטטה ברחובות טוקיו וכפתה את עצמה על גברים חולפים. אם זו לא תקיפה מינית אז מה כן? אילו בחור היה עושה זאת היו ישר מגישים נגדו כתב אישום.

רוס הכופה את עצמה

רוס קיוותה שאחרי הניסוי, תעשיית הקולנוע תקדם שחקנים אסתיאתיים ותלהק אותם לסרטים נחשבים. ובכן, היא טעתה. "בדרך כלל הם מצטיירים כחלשלושים או חנונים", הסבירה רוס. "רק רציתי להוכיח שגברים אסיאתיים יכולים להצטייר כאטרקטיביים. נמאס לי לראות שרק גברים לבנים מצטיירים כסקסיים ובעלי בטחון עצמי, ומופיעים בתפקידים ראשיים. מה שעשיתי אתמול בלילה היה לנשק גברים יפנים ברחוב באקראיות והסיבה שעשיתי את זה היא כדי להוכיח שנשים מערביות יכולות להימשך לגברים אסיאתיים".

רוז כופה עצמה

אך למרות כוונותיה של רוס, הגולשים לא ראו את הסרטון בעין יפה. גולשים תקפו אותה בטענה שהיא מחזקת את הסטריאוטיפ של "הגבר האסיאתי הפסיבי" ואחרים טענו שהיא פשוט חצופה והפכה את הגברים לבדיחה אונליין. רבים האמינו שהבחורה תקפה אותם מינית ושאסור היה לה לדחוף את הלשון שלה לתוך הפה שלהם ללא רשות. גם אם חלקם נהנו מההפתעה. הם הגיבו לה שאילו עשו לה את זה, היא הייתה בטח חוטפת את הקריזה.

רוז הכופה עצמה

איך שלא נסובב את זה, הניסוי שלה לא ישיג את המטרה ולא ישכנע איש שהיפנים אמורים לככב בסרטים מערביים. היא בעיקר הוכיחה שהיא עצמה נטולת גבולות ונמשכת אליהם אבל כך לא משיגים שינוי. מהתבוננות  בסרטון מרגישים בעיקר מוזר והכל נראה די סליזי. גברת רוס לא עוררה מודעות ורק עיצבנה את הרשת, כמו ילדה קטנה. היא לא צפתה את המתקפה עליה ומחקה לא מעט מההודעות שהשאירו לה בזעם.

טוב, אם היא כל כך בעניין של סרטים אז שלפחות תצפה ב"אבודים בטוקיו". קצת שיק אמנותי לא יזיק לה.

 הנה הסרטון:

[youtube tbxu4PsYLZI nolink]

צילומי מסך דרך יוטיוב