המילון מעודכן להורה המותש: יציאות

לפני שהגיע הצאצא, יציאות היו עניין של מפתחות, ארנק, טלפון ושפריץ של בושם בדרך לדלת. והיום?

המילון המעודכן להורה המותש - יציאה מהבית

מושג מופשט שאינו קיים מבחינתם של אנשים ללא ילדים. מה זאת אומרת, יציאה מהבית? לוקחים ארנק, מפתחות וטלפון ויוצאים מהבית, מה עוד צריך לדעת? הו! שאלה מצוינת. יעיד כל הורה לתינוק שלפעולה זו נדרשים מספר שלבים הכרחיים:

1. ארגון תיק עם בגדים להחלפה, מגבונים, מוצצים, מגבת קטנה, אוכל ושתייה.

2. הכנסת התינוק לעגלה. הוא בוכה. טוב אז נוציא אותו. חיבוקי חיבוקי. יאללה תחזור לעגלה. הוא בוכה. חיבוקי חיבוקי. יש לחזור על הפעולה 20 פעם, או עד שהתינוק נהיה בן חמש עשרה.

3. יציאה מהבית אל חלל חדר המדרגות.

4. חזרה אל הבית כי שכחת לקחת ארנק, מפתחות וטלפון.

5. יציאה מהבית.

6. חזרה אל הבית כי שכחת לקחת חיתולים.

7. יציאה מהבית. לא אכפת לך מה שכחת הפעם. אה רגע זה התינוק. אופס.

8. יציאה מהבית.

איור: שרית עציץ

דבר המומחה

יציאות הן חלק מהותי מסדר היום שלכם – ממש כמו פעם, רק בהקשר אחר לגמרי. היום יציאות זה הרגע המכונן שצריך להוכיח זריזות ידיים, שוויון נפש ולעמוד בגבורה גם במה שמשאיר אחריו הצאצא. המטרה? לתקתק את העניינים מבלי להתפשר על אף אחד מכללי הזהב לחיתול נכון. כאשר מזהים תחילתה של אדמומיות נכנסת משחת ההחתלה לסיפור ואז העסק נעשה קצת יותר מלוכלך, בעיקר השלב שבו המשחה מסרבת לרדת מקצות האצבעות והציפורניים. היא אמנם מכילה רק חומרים מזינים ועם זאת אף אחד לא רוצה להסתובב איתה מתחת לציפורניים כל היום. הפתרון האידיאלי הוא להפסיק למרוח ולהתחיל לרסס – ספריי החתלה הינו מוצר חדש יחסית בשוק אשר מחליף את משחת ההחתלה המסורתית ומשמש להגנה ושמירה על עור התינוק ללא צורך לגעת או למרוח כך שההחתלה יותר היגיינית.

בין המוצרים ניתן למצוא את ספריי ההחתלה של בייביסיטר שמכיל רכיבים ייחודיים כגון: אלוורה, שמן אבוקדו וחמאת שיאה. הוא בעל פיזור אחיד ומרקם קליל ונעים ומבטיח היגיינה גבוהה גם במסגרות בהן מחתלים יותר מילד אחד.