הת'ר לוקליר אושפזה במכון גמילה

כוכבת "שושלת" ו"מלרוז פלייס" התמוטטה ואושפזה במכון גמילה, בפעם החמישית בחייה. כן, זה מה שקורה כאשר ימי התהילה חולפים וכל מה שנותר מימי הזוהר ההם זה בלונד

לאן הולכות כל הכוכבות כאשר ימי הזוהר שלהן קפאו? אם את בהוליווד אז למכון הגמילה. פורסם שהקורבן האחרון של תעשיית הבידור, היא הת'ר לוקליר, כוכבת הסדרות המצליחות, "שושלת" ו"מלרוז פלייס". השחקנית, שהייתה אחת האהובות בימים ההם, אושפזה במכון גמילה ואין זו הפעם הראשונה בחייה. למעשה, היא כבר נלקחה לשם בפעם החמישית בחייה. בתקשורת דווח שהיא קרסה, כתוצאה מנטילת כדורים בכמות מופרזת בשילוב עם צריכה מוגזמת של אלכוהול. כן, קוקטייל בטוח של הרס עצמי.

לוקליר, 55, נשכחה מהתודעה כאשר הצלחת הסדרות התפוגגה וכמו הרבה לפניה, היא פשוט שקעה לדיכאון עמוק. "היא צרחה ובכתה ללא הפסקה ונראתה נפוחה ובמצב נואש", סיפר מקור בכתבה עליה. אם תהיתן היכן ראיתן אותה לאחרונה אז כנראה  שב-2008, כאשר לוקליר ערבבה תרופות עם אלכוהול ונתפסה נוהגת במצב זה. הסיפור לא עבר בשקט ובתקשורת והיא הואשמה בבית המשפט.

תצלום עצוב שלה מהמעצר דלף ללא ספק, קשה לראות איך הכוכבת הנוצצת נראתה אבודה, שבורה ומוזנחת.

הת'ר לוקליר

בשנים לאחר מכן, היא עדייןם לא מצאה את עצמה. פעם אחת אחותה הזעיקה את כוחות הביטחון, לאחר שדאגה לחייה ולוקליר שוב נכנסה למכון גמילה. כעת, ב-2017, נראה כי מצבה מתדרדר ואם זה לא מספיק, בן זוגה נפרד ממנה לאחר 3 שנים. עובדה זו ודאי לא הוסיפה לה בריאות וחבל שאין איזה מפיק שיציע לה סדרה או תפקיד עסיסי על המסך.

בדרך כלל אנחנו קוראות על כוכבות בשיא זוהרן אך הוליווד מלאה בכוכבות עבר, שכבר לא מועסקות ולא נלקחות לפרויקטים מיוחדים וקשה להן להתרגל למעמדן החדש לאחר שהגיעו לטופ. כאשר אנחנו מתעדכנות בחדשות עגומות אודותיהן, זה באמת אמור להזכיר לנו ששום דבר אינו לנצח וכי להצלחה הרבה פנים. אם אין לך אופי חזק אז בקלות את נופלת לסמים, אלכוהול ושאר פיתויים הרסניים שנמצאים שם בשפע.

הת'ר לוקליר

מעט הכוכבות שנותרו רלבנטיות בבירת האשליות והאכזבות והצליחו לשמור על מעמדן ובעיקר – על שפיותן. אם היו מתפרסמים יותר סיפורים, כמו זה כאן, אולי היו לנו יותר פרופורציות נכונות לגבי מחיר התהילה ועד כמה הכל נזיל בחיים, נזיל כמו ליפ גלוס של קים קרדשיאן. לא שזה יגרום לפחות אנשים לנסות להצליח, לא משנה מה.

צילום: גטי