קמפיין בגדי הים שכבש את הרשת

נשים מכל העולם ובכל המידות מצטלמות במסגרת הקמפיין של "swimsuitsforall" עם בגדי ים ומוכיחות שזה לא משנה אם יש לך רווח בין הירכיים או לא כי את מושלמת בדיוק כמו שאת. ושאף אחד לא יגיד לך אחרת

10/07/2016
הפינגטון פוסט קבלו עדכונים מהפינגטון
  • RSS

כידוע, נשים מודעות מאוד לגוף שלהן, במיוחד כשהן בתוך בגדי ים. בחורות רבות נרתעות רק מהמחשבה להיחשף בפני זרים בביקיני על החוף בגלל בעיות שונות ומגוונות בדימוי העצמי שלהן. כאן נכנסת לתמונה מותג בגדי הים "swimsuitsforall" שהפך למשב רוח מרענן שסוחף נשים במידות גדולות בכל העולם.

הפרזנטורית המובילה את מותג בגדי הים כבר זמן מה היא אשלי גרהאם, אשר מעצימה נשים בכל הגדלים והמידות. הדוגמנית הסקסית הזו מחדירה למוחן של נשים בכל הזדמנות את המסר הברור: אתן מושלמות כמו שאתן! היא לא רק מטיפה את המנטרה אלא מוכיחה פעם אחר פעם שנשים מלאות לא צריכות להתבייש בגופן או להסתיר אותו.

מספיק להציץ בחשבון האינסטגרם של גרהאם כדי להבין שאין לבחורה הזו בעיה להסתובב בבגדי ים בגאווה וכי כל קימור עבורה הוא סיבה למסיבה. בעידן בו דוגמניות רזות שולטות בתעשיית האופנה זה מחמם לב לראות אישה שאינה מיישרת קו עם סטנדרט היופי המקובל. ועוד יותר נחמד לגלות שהיא אינה לבד שם בחוץ.

אשלי

חברת בגדי הים מובילה בימים אלה קמפיין חדש המבשר שהדיון המטופש סביב ה"רווח בין הירכיים" כמדד לגוף חטוב, הוא מיותר. ברצינות, למי אכפת מהרווח ומי החליט שהוא אינדיקציה למשהו נשגב? לאות הזדהות עם הקמפיין נשים מכל העולם החליטו להצטלם בבגד ים ולתייג את ההאשטאג של המותג. חלקן מציגות אפס רווח בין הירכיים והן לא חוששות ממה יגידו או יחשבו על זה. הקמפיין הפך ויראלי והוא מעודד תפישת גוף חיובית. הוא לא ישנה את תעשיית האופנה אבל לפחות הוא מעורר שיח ברשת.

עד כה ראינו כמה קמפיינים מבריקים של המותג בהשתתפות דוגמניות רבות למידות גדולות שלא נראו כאילו אכלו בחיים רק חסה. כולן שידרו סקס אפיל בכמויות והזכירו לכולנו עד כמה הגוףך הנשי יכול להיות יפה, עגול ונשי. המותג המוצלח הזה חתום על כמה הישגים עד כה: על כך שאשלי גראהם כיכבה על שער ה"ספורטס אילוסטרייטד", על כך שהצלוליט הפך ל"סקסי" ועל זה שאישה בת 56 יכולה להוביל קמפיין בהצלחה רבה. כן, העולם לא שייך רק לרזות ולצעירות.

הקמפיין הנוכחי הפך את הרווח הזה ללא רלבנטי בעליל תוך ימים ספורים. המסר חשוב לאור כך שבעבר התפתח ברשת טרנד מטופש להחריד בו נשים הצטלמו באופן שהרווח יובלט מאוד ויוכיח עד כמה הן רזות. רוצות רווח? תחשבו רק על איך להרוויח קבלה עצמית. זה הרווח היחיד שמשנה.

נקווה שנשים ישננו את מוטו הקמפיין:

"?Mind the gap, or don’t mind the gap – who cares"

בגד ים אדום   בגד ים כחול   ירך גבוה   ישבן שחור     בגד ים לבן

 

תמונות מתוך הקמפיין "swimsuitsforall"

 


לכתבה המקורית בהפינגטון פוסט

הפינגטון פוסט הוא אתר החדשות והבלוגים המוביל בארצות הברית בייסודה של אריאנה הפינגטון. עם 10 מליון גולשים מידי חודש, הוא הפך למוקד עוצמה והשפעה על התקשורת ועל קובעי המדיניות בגבעת הקפיטול



מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה