מקלחת של אהבה

סקס באמבטיה הוא לא רק סצנה מהסרטים, אלא הזדמנות נפלאה לך ולבן הזוג לגוון, להרפות ולהתנסות. הנה כל מה שאת צריכה לדעת כדי לעשות אהבה בחדר האמבטיה

חופשה רומנטית, או אפילו יום משותף בספא זוגי יכולים לעשות פלאים להצתת האינטימיות, אבל הצרה היא שאין לנו תמיד זמן או אפשרות להגיע אליהם. אבל אל ייאוש. לכל אחת מאתנו יש מתחת לאף חדר אמבט עם פוטנציאל להפוך לחדר הכי ארוטי בבית. הנה חמש סיבות סקסיות במיוחד שיגרמו לך להיכנס עם בן הזוג למקלחת עוד הערב:

חמש סיבות סקסיות להכנס עם האהוב לאמבט (צילום: Shutterstock)

משנה מקום משנה מזל:

אחת הדרכים הבטוחות להצית מחדש את הריגוש שביחסי מין הוא שינוי מקום. סקס בחופשה, בפארק, במסיבה, בבית של ההורים (כל אחד ומה שעושה לו את זה). לעשות אהבה במקומות שאינם חדר השינה המוכר יחרטו בזיכרוננו לזמן רב בחיוך. מה הופך לוקיישן חדש למרגש? אלמנט ההפתעה וחוסר הוודאות ששובר לנו תבניות מוכרות, ומבחינה זאת הכניסה לאמבט עם בן הזוג מציעה לוקיישן חדש ומפתיע.

ההמלצה שלנו: הערב, כשהוא נכנס למקלחת, חכי חמש דקות והצטרפי אליו עירומה. אלמנט ההפתעה כבר יכניס אתכם למצב רוח פלרטטני. סבנו אחד את השני, התנשקו תחת הזרם השוטף, ונצלו את המגע הקר של החרסינה לעורר את כל החושים.

הריגוש שבלוקיישן חדש לאהבה (צילום: Shutterstock)

להכיר מחדש:

אחרי זוגיות של שנים, אתם מכירים זאת את זה מאוד מאוד טוב ויודעים מה השני אוהב במיטה. ההיכרות העמוקה הזאת יכולה להיות דבר נפלא, נוח ומוכר אבל עלולה להפוך את חיי האהבה שלכם לידועים מראש, ולכן – למעט משעממים. סקס באמבטיה מאלץ אתכם לנסות תנוחות חדשות, ולגלות דרכים יצירתיות לענג אחד את השני בעמידה (במקלחת) או בשכיבה מעורסלת באמבט.

ההמלצה שלנו: אם אין לכם אמבט ג'קוזי גדול ומרווח, העדיפו שלא להיכנס שניכם לאמבטיה קטנה. חדר אמבטיה מאפשר לכם להתנסות במגוון תנוחות חדשות ומסעירות כשאתם נעזרים בשפת האמבט, קרירות הזכוכית, מעקות הביטחון וכמובן – בראש הטוש בדרכים חדשות.

 

להחזיר את האינטימיות:

אינטימיות היא לא רק סקס. גילויי חיבה הדדיים הם הדלק שמזין זוגיות טובה. נשיקות, ליטופים חיבוקים, והבעות חיבה עדינות הם מאבני הפינה למערכת יחסים בריאה ומבטיחים שכשהסקס מגיע הוא עמוק ורגשי יותר. מקלחות משותפות יכולות להפוך לזמנים של אינטימיות וקרבה עם בן הזוג.

ההמלצה שלנו: השתמשו בחדר האמבט כפורפליי – מקלחת משותפת פעם בשבוע בה אתם מרטיבים, מסבנים צוחקים ונהנים יחד, היא כיף גדול בפני עצמו, ומרשם בדוק לחיזוק האינטימיות הזוגית. לפעמים זה יוביל לערב לוהט במיטה ולפעמים לצפייה בסרט מחובקים על הספה, בכל מקרה- זה יעלה את רמת הקרבה בניכם.

מקלחות משותפות יכולות להפוך לזמנים של אינטימיות וקרבה עם בן הזוג (צילום: Shutterstock)

לנצל את זמן ההרפיה:

זוכרת את התחושה של אמבטיה טובה אחרי ימים לחוצים, מורטי עצבים, ומעייפים במיוחד? למקלחת יש את כוח הקסם לאושש אותנו, לנחם, ולרומם את רוחנו. הקסם המרפא שבאמבטיה קשור להרפיה שהיא מאפשרת. זרם המים, והטמפרטורה הנעימה מסייעים לנו להגיע למצב של רגיעה, לסייע בהפחתת מתח השרירים, בהורדת לחץ הדם ולעבור לנשימה רגועה – כל אלו, הפלא ופלא, דרושים לנו גם כדי לעורר את החשק המיני.

ההמלצה שלנו: אם את לא עושה זאת כבר, אנא התחילי לנצל את ההרפיה שבאמבט לעוררות החשק המיני, עם בן הזוג, וגם עם עצמך. בין אם את מעדיפה להיעזר באביזרי מין, או ליהנות מזרם המים, האמבט הוא המקום המושלם לעשות זאת.

נצלי את ההרפיה שבאמבט לעוררות החשק המיני (צילום: Shutterstock)

מווסת טמפרטורה:

הקיץ המהביל שנחת עלינו מזמין יחסי מין מיוזעים במיוחד, דבר שיכול להפוך למעיק. המזגן המקפיא רחוק מלהציע פתרון נעים, מאחר ובדיוק כמו בחורף – הקרירות בחדר איננה תורמת להרפיה הנעימה הנחוצה כל כך לקיום יחסי מין. הרגישים לחום או קור יכולים למצוא את האמבט כלוקיישן מושלם לקיום יחסי מין – מווסת חום טבעי שעוטף אתכם במים מצננים או חמימים ועוזר לכם להיכנס לאווירה המתאימה.

ההמלצה שלנו: בימים חמים במיוחד התחילו את המשחק המקדים עם ליטוף קוביות קרח אחד על גופו של השני לריענון. ובחורף התחילו באמבט חמים ומשוטף לחמם את האווירה.

הרגישים לחום או קור יכולים למצוא את האמבט כלוקיישן מושלם לקיום יחסי מין (צילום: Shutterstock)