7 טריקים סודיים שבעלי אולמות לא מספרים לכם

אספנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת כשאתם מתכננים אירוע: איך לבחור מקום? באיזו שעה להתחיל אותו?

03/07/2016
מדור שיווקי קבלו עדכונים ממדור
  • RSS

אל תרצו אף אחד מלבד את עצמכם. צילום: קלארו

עונת החתונות בפתח, ואנחנו נערכים לקראתה. כל מי שארגן אירוע יודע שככל שבודקים יותר מקומות, מגלים עוד ועוד דברים שכדאי לדעת ושאף אחד לא מספר לנו.

זוהר שמואלי, בעלת הבית של קלארו ושל קייטרינג שמואלי, שיתפה אותנו בסודות המקצועיים שיאפשרו לכם להשיג אירוע מושלם ואת התמורה הטובה ביותר לכספכם, בין אם אתם בצד המארגן או המוזמן, ובין אם מדובר בחתונה, בבר מצווה או באירוע עסקי.

 

1. בחירת המקום -

אירוע מוצלח מתחיל מבחירה נכונה של מקום. גישה נוחה, חניה צמודה, חללים ממוזגים, מערכת סאונד מעולה, נגישות לנכים. אורחים שעוברים "מסע כומתה" בדרך לאירוע מגיעים עצבנים ומתוסכלים.  חשוב לפנק את האורחים עוד לפני שהגיעו.

 בדקו את מיזוג האוויר ואת מערכת הסאונד במקום. צילום: קלארו

2. בחירת שעת האירוע -

בחירת שעת האירוע מאד חשובה. שעת ההזמנה משדרת מה צפוי באירוע מבחינה קולינרית וכך האורחים יודעים למה לצפות ואיך להתלבש. אם מוזמנים בשעה 19:00 או 20:00 ברור שתוגש ארוחת ערב. אם אין כוונה להגיש ארוחה, צריך להזמין בשעות שאינן שעות של ארוחה.
אנשים לא אוכלים קודם כשיודעים שמוזמנים לארוחה וחשוב מאד לתאם ציפיות.

 

3. בחירת נושא לאירוע -

אצלנו לכל אירוע חייב להיות נושא. לא תמיד הנושא מוצהר, אבל יש נושא מרכזי שכל פרטי האירוע צריכים להתאים לו. נושא יכול להיות אתני, כמו אוכל יווני, תאילנדי, איטלקי וכו'.
נושא יכול להיות גם משהו יותר אבסטרקטי - אירוע בסגנון וודסטוק או שוק אוכל וכו'.

 

4. טיימינג ולוח זמנים באירוע -

הרבה פעמים יש פנטזיה שהאירוע צריך להמשך הרבה שעות. לאירוע יש אורך חיים טבעי שלא נכון להלחם בו. צריך להזמין את האורחים בשעה שברור להם מה יוגש, להגיש את האוכל ברציפות - לאורך האירוע - ובנדיבות. לא למתוח באופן מלאכותי כל שלב כי יש נקודה בה האורחים ממצים אותו. מומלץ לקצר את שלב הברכות והנאומים כי אחרת מאבדים את המומנטום, ולהקדים את שלב הריקודים כשרוב האורחים עדיין שם.

 לאירוע יש אורך חיים טבעי שלא נכון להלחם בו. קלארו. צילום: אלעד ברנגה

5. חתונה הפוכה -

אנחנו מאד ממליצים על חתונה הפוכה בה האוכל מוגש לפני החופה. מנסיוננו זה מבטיח הצלחה גדולה כי כל האורחים מגיעים לחופה שבעים ומסופקים,וכך לא נוצרים תורים במזנונים. מיד אחרי החופה מתפרצת שמחה גדולה שמובילה למסיבה שכלום לא פוגע בה

 6. לא לחכות עם הקינוחים -

אחרי האוכל רוב האורחים מתים למתוק. אין צורך לעכב את הגשת הקינוחים באופן מלאכותי. מי שרוצה ללכת, ילך בלי לאכול קינוחים - וחבל!
מי שרוצה לרקוד או להשאר לדבר, יישאר גם אחרי הגשת המתוקים. קינוחים מגישים חצי שעה אחרי סוף העיקריות.

 

7. להגיש קפה במשך כל האירוע -

עמדת קפה צריכה להיות פתוחה כל האירוע. זה פינוק כייפי ויש אנשים שאוהבים לשתות קפה מיד בתום הארוחה.

 יש מי שצריך קפה מיד לאחר הארוחה. צילום: קלארו

עצה אחרונה, נותנת לנו זוהר שמואלי: "העיקר הוא לא לפחד כלל. זה המוטו של קלארו למטה.
חשוב תמיד לנסות לצאת מהקופסה ולהגיש אוכל בלתי צפוי בצורות הגשה מפתיעות.

ללכת עד הסוף. הרי בכל מקרה תמיד יהיה מישהו שיהיה לו מה להגיד. אז ללכת עם האמת שלכם ושלנו והאירוע ייצג את מי שאתם.

בשורה התחתונה, הכי חשוב לא לנסות לרצות. כשמנסים לרצות את כולם יוצא אירוע בינוני.

 קלארו למטה מתאימה לכל סוגי האירועים - אירועים פרטיים (חתונות, בר מצווה, ימי הולדת) וכן אירועים עסקיים (השקות, סגירות עסקה, אירוח משלחות, הנפקות וכו').

לאתר של קלארו. טלפון: 03-6017777




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה