7 תכונות שאסור להתפשר עליהן בקשר

את יכולה להתפשר על המסעדה שתלכו לאכול בה, על המלון שאתם רוצים לנפוש בו או אפילו על צבע השולחן במטבח, אבל על דבר אחד אסור לך להתפשר עליו: הזוגיות שלך

בחורה עם מחשב נייד

את יכולה להתפשר על הרבה דברים בחיים, כמו היכן לחגוג את יום ההולדת של אימך או האם להזמין את המלון הזול יותר בשביל החופשה הבאה שלך. בחיים האלה אין מנוס מלהתפשר על דברים רבים כדי להסתדר עם אנשים ומצבים שונים כי לא הכל הולך לפי התוכנית שלך אבל על דבר אחד אסור לך להתפשר בחיים: הזוגיות שלך.

מומחי זוגיות משתפים את 7 התכונות שאסור לך להתפשר עליהן בחיים:

1. בן זוג שלא יתן לך את ה-100 אחוז

תתאהבי באדם שרוצה קשר בריא, שמח ורענן ולא אחד שנוטה "להתנתק" כשקשה ומשאיר אותך עושה לבד את כל המשימות, ההחלטות והתוכניות. הדבר הכי גרוע הוא להיות בקשר בו בן זוגך לא מצליח לשקף את עצמו בתוכו. בני הזוג צריכים להבין איך הפעולות שלהם משפיעים על הזוגיות עצמה ואי אפשר לקבל "חצי קשר".

2. בן זוג שלא מסוגל להגיד "טעיתי"

זה קריטי שתהי עם אדם שיכול להודות בטעויות שלו. את לא רוצה להיות עם פרטנר שהופך למתגונן ומפיל את האשמה עליך בכל ריב. אם אנחנו לא פתוחים ללקיחת אחריות אנחנו לא פתוחים לשינוי ולמידה ואם לא נוכל להשתנות ולצמוח לא נוכל להסתגל לנסיבות החיים המשתנות ולצרכים שלנו ושל בני הזוג שלנו.

3. בן זוג שלא חולק את חוש ההומור שלך

החיים צפויים לאתגר אותך עם קשיים לא צפויים. כדי להקל את האתגרים בדרך, מומלץ שלשניכם יהיה חוש הומור דומה. אתם תצטרכו חוש הומור כדי להתמודד עם העליות והנפילות בחיים ולפעמים ניתן לראות בטיפולי זוגות איך צד אחד לוקח את כל מה שנאמר כל כך ברצינות. אם אתם לא יכולים לעשות טיזינג ביניכם או לזרוק הערות משעשעות ביחד על מצבים שונים, הקשר עלול להיפגע מכך.

קייט ויליאם

4. בן זוג שלא יצמח איתך

תבחרי בן זוג שירצה לצמוח איתך וללמוד דברים לאורף השנים. אל תבזבזי את זמנך עם מישהו שלא רוצה להשתפר ולהיות אדם טוב יותר, במיוחד אם המעשים והגישות שלהם כבר עכשיו זקוקים לשינוי או שיפור. כשזה נוגע לזוגיות, לכולנו יש הרבה מה ללמוד. לאף אחד מאיתנו אין את כל הכישורים הנדרשים. אין לנו את היכולת לדעת איך נתמודד עם מצבים שונים בעתיד.

בני הזוג הכי מוצלחים הם אלה שתמיד משאירים עין אחת פקוחה על התנהגותם וישחררו אמונות ומחשבות שלא הוכיחו את עצמן. הם גם ינסו לאמץ רעיונות והתנהגויות חדשים שיכולים להצליח יותר. בגדול, הם פשוט פתוחים לשינויים ולא תקועים בתוך תבניות חשיבה נוקשות. גמישות היא מילת המפתח.

5. בן זוג שאינו מלא חמלה

אם אחרי שסיפרת לאהובך על יום העבודה הקשה שלך ובן זוגך אפילו לא מרים את הראש מהסמרטפון שלו ורק זורק "מה אמרת מותק?", אולי את לא עם האדם הנכון. חמלה ואכפתיות הן תכונות חשובות בקשר ומהוות את הבסיס שלו. להתחיל קשר בו האדם השני אינו מוכן או יכול לשים את עצמו בנעליים שלך זה כמו לחלוב מים מסלע – זה פשוט לא ילך. בסוף את תרגישי שאת לבד בקשר.

6. בן זוג שאינו המעודד הנלהב ביותר שלך

בקשר טוב בן זוגך הוא הוא המעריץ מספר 1 שלך. הוא לא שוכח את התכונות הטובות שבך ואינו מדכא לך את החשק להגשים את המטרות שלך. בגדול, הוא אמור לתרום לחייך. בן זוג איכותי מדרבן אותך, תומך בך, מעודד אותך, עוזר לך להתמודד עם הפחדים שלך ומעניק לך ביטחון. בדרך כלל ישנן בבן זוג תכונות שבך אין ולכן הוא משלים אותך בצורה זו או אחרת. כששניכם פועלים כך, אז כל אחד מכם יהיה מוצלח יותר ואתם תהיו גרסאות טובות יותר של עצמכם.

7. בן זוג תלותי מדי

כזוג את ובן זוגך משלימים אחד את השנייה אבל אם תצטרכו מאיזו סיבה להיות לבד – אתם תסתדרו ותהיו שלמים בזכות עצמכם. שניכם צריכים להיות אנשים שמסוגלים להתמודד עם החיים לבדולא לפתח תלות מוגזמת בצד השני. כל אחד מכם חייב להיות כזה שיודע לאהוב את עצמו כדי שהקשר של שניכם יהיה בריא ומוצלח.

צילום: גטי