מלכת החידות/ חוה עציוני- הלוי

ספרה החדש של חוה עציוני- הלוי יסחף אתכם לתוך עולמה של מלכת שבא ומסעה לממלכת ישראל על מנת לשכנע את המלך שלמה לוותר על הסחר בים סוף הפוגע קשות בכלכלת ארצה. האם היא תצליח במשימתה?

מלכת החידות

"מלכת החידות" הוא התשיעי בסדרת הרומנים התנ"כיים של חוה עציוני –הלוי. ספרים אלו, סוחפים את הקורא לתוך העולם העתיק, המלא בתככים, במזימות ובמורכבות הדמויות הנשיות. ספריה של חוה, מבוססים על מקורות תנ"כים ומחקרים נוספים, אשר אותם מתבלת בדרמה ספרותית עציוני –הלוי בכישרון רב. אני בטוחה שגם ספר זה , כמו קודמיו, יצליח לרתק אתכם.

בספר זה, הדמות הנשית שעומדת במרכז היא מלכת שבא, בשימה.
על ערש דווי, אביה מבקש ממנה לצאת למסע לממלכת ישראל, על מנת לשכנע את המלך שלמה לוותר על הסחר בים סוף הפוגע קשות בכלכלת ארצה. בדרך לממלכת ישראל, אביה מבקש שתעבור דרך הנסיך חדד, השולט בנייראן, שהוא ייעד אותה אליו. אך, אותה דווקא דמותו השל שלמה, החכם וחובב הנשים, הצליחה לרתקה…

לאחר מותו של אביה של בשימה, בשימה מוכתרת כמלכת שבא. אמה, תיה, מתנגדת לנסיעתה, בחשש שהיא תכעיס את פרעה החדש,שישק, ותביא לאסון. אך, בשימה החליטה לקיים את בקשתו של אביה , הציל את בני עמה ולממש את סקרנותה ולפגוש בגבר החכם והכובש.

בדרכה היא עוצרת בנייראן פוגשת בנסיך יפה התואר והחצוף, ולבה נכבש. אך עדיין היא יודעת שצפויה לה פגישה עם המלך שלמה…
היא ממשיכה לממלכת ישראל מצוידת באבנים יקרות ובבשמים, על מנת לפצות את שלמה על אובדן הכנסתו מהסחר. אבל היא לא אמת זקוקה לכל אלו, כי בשימה כובשת את ליבו של שלמה, באמצעות יופייה המרהיב וחוכמתה. הם חדים האחד לשני חידות ונהנים זה מחברתו של זו.
אך, שהותה לא עברה עליה לגמרי בנעימים, אשתו הראשית של שלמה, המצרית, מנסה לעשות הכל על מנת להרחיקה. היא אף חושפת בפני בשימה פרטים על משפחתה ועברה, המצליחים לערער אותה.
אחת החידות שבשימה חדה לשלמה היתה לגבי מקום הימצאותו של ארון הברית, מה שהיא לא ידעה, שמידע זה כמעט וימיט אסון עליה. זאת מאחר ופרעה, היה נחוש בדעתו לקחת ממלכת ישראל ארון זה, על מנת להגביר את כוחו.

האם מלכת שבא היפה תיכנע לתשוקתה ותכנס למיטתו של שלמה? האם חדד והיא יתאחדו לבסוף יחדיו? והאם היא תצליח לפתור את חידת משפחתה ועברה?

מוזמנים לקרוא זאת בעצמכם ולהיסחף לתוך עולמה העתיק של מלכת שבא.

מאחלת לכם קריאה מהנה!

XOXO
אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)