זה התרגיל הכי טוב לחיזוק הישבן

מבין כל התרגילים שמציעים לנו יש אחד שהוא ממש מומלץ כמנצח לחיטוב הישבן שלכן. מה שיפה בו זה שהוא גם מחזק על הדרך את הירכיים ואת הברכיים. אז כן, נסו אותו בבית!

14/04/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

הרבה פעמים אנחנו שומעות על תרגיל אחד מחטב ומנצח, כזה שיהפוך את השומן שלנו לשריר, במקום כלשהו בגוף שלנו. קשה לעקוב אחרי כל ההצעות המעולות שמאמני כושר ומומחים גוף למיניהם מעלים לרשת אבל פעם בכמה זמן מגיח איזה תרגיל מומלץ המלווה בסרטון, מה שהופך את ההפנמה לקלה יותר. אנחנו פה תמיד בעד להביא לכן תרגילים טובים שיכולים לעזור לכן באימוני הכושר ולהרגיש טוב יותר עם גופכן.

אחד מהאיברים הכי רגישים בקרב נשים הוא הישבן. בחורות בכל העולם חולמות על ישבן מורם ומוצק ומדובר באתגר לא קל בכלל. לרוב התרגילים מבאסים, קשים וכה ממוקדים שלא תמיד כיף להיכנע לתוכנית אימונים ספציפית רק כדי לקבל ישבן כמו של ג'יזל אבל אם את בעלת סבלנות רבה, יכולת התמדה ונחישות, אז את תשמחי לגלות תרגיל אחד שנחשב לממש מומלץ.

מומחים מכל העולם ממליצים על תרגיל אחד המכונה "Elevated Bridging" והוא יעיל במיוחד כי הוא עובד על כמה שרירים במקביל: הבטן, הירכיים הפנימיות והוא גם מחזק את הברכיים. מה שיפה בו הוא שניתן לבצע אותו בשלושה דרכים שונות. באתר Byrdie טוענים שהתרגיל יהיה הכי יעיל אם תניחי את רגלייך על משהו כמו מיטה, כסא או ספה.

התרגיל, בסרטון המצורף, מחזק את שרירי הירכיים מאוד כתוצאה מהלחץ המופעל עליהם ולכן מדובר באימון אפקטיבי ואהוב מאוד. הנה כמה דרכים לבצע אותו:

אופציה אחת לביצוע התרגיל: כאן חשוב לא להפעיל לחץ מיותר על הגב אז אל תעלו גבוה מדי כדי לא ליצור קימור מוגזם. כדאי להיות מאוד זהירות בביצוע התרגיל ותשמרו על הבטן פנימה ועל הירכיים מקבילות זו לזו. חשוב לנשוף החוצה אוויר כאשר אתן עולות ובמקביל לכווץ פנימה חזק את הישבן. רצוי לעלות ולרדת כ-20 פעם.

אופציה שנייה לביצוע התרגיל: כאן אתן יכולות לחבר את עקבי כפות הרגליים בצמידות בצורת "V" ותוכלו להפעיל לחץ על כפות הרגליים כדי שהן יהיו במצב הזה לאורך כל התרגיל. אם תעשו את זה אתן למעשה מפעילות חזק את שרירי הירכיים ואלה מפעילים את שרירי הישבן. תעשו גם כאן 20 תרגילים ותדאגו שאתן מכווצות את הישבן שלכן.

אופציה שלישית לביצוןע התרגיל: כאן אתן יכולות להניח את עקבי כפות הרגליים על החפץ שבחרתן (בסרטון) תוך שמירה על רגליים מקבילות. תפעילו לחץ בעקבי כפות הרגליים, שחררו את אצבעות כף הרגל ותקפידו לשמור על הבטן פנימה. תחזרו על התרגיל 20 פעם. חשוב לנשום במהלך התרגילים!

תראו את התרגיל כאן:

והנה עוד סרטון שלו:

צילום: מהאינסטגרם של Jen Selter

 

 

 

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה