נפש בריאה בגוף מעוצב

פנינה מעולם לא היתה בעודף משקל אבל כאבי הגב הקשו עליה לתפקד. בזכות פעילות גופנית מותאמת לנשים היא התגברה על הכאבים, צמצמה היקפים וכיום נהנית מחיים פעילים ומלאים

10/04/2016
רעות חוצה קבלו עדכונים מרעות
  • RSS

locheshet

נעים להכיר: 

פנינה רייפמן "אישה ללא גיל, אני בת 22 וחצי לאורך כל חיי". אמא ל-3, סבתא ל-13 נכדים ועוד אחד בדרך. חיה בזוגיות פרק ב' חובקת ואוהבת. "במקצועי אני מאמנת בינלאומית, בשיטת לייזר קאוצ'ינג, מומחית ליצירת זוגיות, התאמה זוגית ויועצת זוגית ועסקית, ובעיקר - אני אישה שלא נכנעת לסטיגמות אישיות או חברתיות".

איפה הספורט פוגש אותך בחיים? 

עד לפני 6 שנים חייתי בארה"ב, אהבתי מאוד לעשות הליכות בטבע, טיפוס הרים, רכיבה על אופניים, אהבתי להתעמל בחוץ. כשחזרתי לארץ הרגשתי שהגוף זועק לפעילות גופנית. נאלצתי לשבת כל יום על הכיסא, התחילו לי כאבי גב חזקים, היה לי קשה ללכת ולשכב, הרגשתי שהגוף איבד חוזק וגמישות. הבנתי שהגוף זועק לפעילות גופנית. חברה המליצה על סטודיו C. תוך זמן קצר הרגשתי את הגוף שלי מחדש: כאבי הגב התרככו, הרגשתי נוח עם הגוף, ההתמדה היתה שווה ולכן החלטתי להמשיך".

 שגרת אימונים – מתנה לעצמי

"היום שלי עמוס במיוחד, עד השעות הקטנות של הלילה, לכן אני בוחרת להעניק מתנה לעצמי ולהתחיל את היום בסטודיו. בשעה 7:00 בבוקר אני מתייצבתלשיעור ראשון, מקפידה להתאמן 4 ימים בשבוע, לפעמים 5, תמיד שני שיעורים ברצף: חיטוב ועיצוב, פילאטיס , יוגה. לפעמים אני בוחרת בשיעור מחזורי אשר משלב את כל השלישיה. השיעורים מחזקים שרירים בגוף, מחטבים מאוד.בזמנים שבהם אני בנסיעות, קשה לי , השיעורים חסרים לי מאוד, תשומת הלב האישית של המאמנות, למרות שהגוף משמר את עצמו, כמו חגורה שעוטפת את הגוף".

pnina orech

איך מזהים את השינוי?

"הצרתי היקפים. תמיד לבשתי מידה 36-38, כיום אני 34-36 . זוהי פעם ראשונה מזה תקופה שנאלצתי ללכת לקנות חצאיות כי הכל נהיה גדול ורופף עליי. התגובות מסביב היו "וואו". כולם החמיאו על הירידה במשקל כשלמעשה לא ירדתי, משום ששרירים כבדים משומן, אבל הצרתי היקפים. הילדים גאים לראות אמא אתלטית שנראית בת גילם, אישה שלא רואה בגיל כמגבלה, חייה אורח חיים בריא, חיה בהרמוניה עם עצמה. אני מרגישה חטובה, טוב לי עם הגוף שלי ולכן טוב לי עם עצמי, מאמינה במשפט "נפש בריאה בגוף בריא".

אורח חיים בריא לא מסתיים בסטודיו, חשוב להקפיד על תזונה נכונה לאורך כל היום

"אני לא צריכה לשמור על המשקל, התרגלתי לחיות אורח חיים בריא. לפעילות גופנית אני מקפידה על אכילה של ארוחת בוקר בריאה: סלט, חביתת ירק המורכבת מסוגים שונים של עלים ירוקים, לחם מחמצת, לבנה, יוגורט זיתים. מבחינת נשנושים אני מעדיפה שקדים, פיסטוקים, ותמרים אבל לפעמים גם אוהבת גלידה וופלים ושוקולדים. אני שותה המון מים, לא מאמינה בתרופות, אוכלת הרבה פירות ובעיקר פירות הדר. אחרי השעה 19:00 אני מפסיקה לאכול.

 עצות מחטבות

 1. למדי לאהוב את עצמך, חלק מהנשים משמינות מחוסר אהבה עצמית.

2. כבדי את עצמך וכך הסביבה תכבד אותך. אל תבטלי את עצמך למען אחרים, ותתגברי על אכילה רגשית.

3. תלי תמונה של עצמך או תמונה של מישהי שאת שואפת להראות כמוה, תתחברי אליה. התמונה תדרבן אותך להתאמן, לשמור על עצמך, לרדת במשקל, להתחטב.

4. זמן איכות עם עצמך: ראי באימונים מתנה. האימונים בסטודיו הם מתנה עבורי, זה הזמן שלי עם עצמי. נשים צריכות לדעת לקבל מתנות עבור עצמן, בדיוק כמו המתנות שהן המחלקות לסביבה.

>>להתחטב בדיוק כמו שאת אוהבת. הצטרפי לסטודיו סי

 

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה