8 דרכים מהירות להיפטר מבטן נפוחה

לפעמים את מרגישה שהבטן נפוחה, לא טוב לך ואת עוד צריכה לצאת לאירוע בעוד שעה. לא להתאייש! קבלי 8 טיפים יעילים שיעזרו לך להרגיש הקלה

04/04/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

אין מה לעשות, לפעמים אנחנו פשוט מרגישות שאנחנו סוחבות בטן נפוחה ולא נעים לנו. זה לא כי השמנו ולא בהכרח כי קיבלנו מחזור. זה פשוט יכול לקרות לפתע ולדכא לנו את החשק. בדרך כלל הבטן הנפוחה נעלמת מעצמה תוך פרק זמן סביר אבל ישנם כל מיני טיפים שיכולים לעזור לנו להעלים את הנפיחות ולהקל עלינו. מומלץ לאמץ את הטיפים האלה במיוחד אם יש לך ערב חגיגי ואת רוצה להיכנס לשמלה צמודה במיוחד ולהרגיש טוב עם עצמך.

אז הנה כמה הצעות, כפי שפורסמו במקור באתר "Byrdie" וניתן כמובן לאמץ את זו שהכי מתאימה לכן.

בחורה עם לימון

1. מי לימון

אם אתן לפני אירוע חשוב וחייבות משקה פלא, מומלץ ללגום מים עם פלחי לימון ופלפל אדום חריף (קאיין). התערובת הזו עובדת מעולה בהורדת נפיחות.

2. פלפל אדום חריף

לפעמים הבטן נפוחה ממצוקת עיכול רגעית. הפלפל הזה יעזור לך גם אם לא יהיה רק בכוס מי הלימון שלך. מומלץ לפזר כפית ממנו על כל משקה שתשתי כי הוא מקל על הלחץ ומפחית גזים. כן, אפילו על הקפה הוא יעבוד ויהיה הרבה יותר מתגמל עבורך מצאשר סוכר.

3. כורכום

כמו הפלפל האדום, גם כורכום פועל מעולה נגד נפיחות וגזים. הוא מגיע כידוע בצורת אבקה אבל נשים רבות צורכות אותו גם ככמוסות שניתן להשיג בחנויות טבע. ניתן להוסיף את הטיפות למים, תה ומיץ לפני אירוע חשוב.

4. ג'ינג'ר

ג'ינג'ר מומלץ בכל מיני מצבים, כמו כשאת מקוררת ומצוננת. שמים אותו בתה והוא ממש תורם לתהליך ההבראה שלך. במקרה שלנו, הג'ינג'ר יעזור לך גם להיפטר מהנפיחות.  אפשר להוסיף את הג'ינג'ר לכל משקה אחר.  ניתן לשלב אותו גם עם כורכום ולימון כדי להכין משקה מנצח. אפשר אפילו להוסיף גושי ג'ינג'ר לבלנדר ולהכין שייק מנצח.

אישה שותה תה

5. תה/מים עם נענע

ידוע כבר זמן רב על סגולות התה, מדובר במשקה טעים ופשוט כל כך אבל כה בריא וטוב לגוף שלך. את יכולה להכין תה ג'ינג'ר עם נענע ולימון והתערובת הזו אמורה להקל עליך.

6. אספרגוס

אספרגוס מוכר כירק וצמח מרפא והוא גם גורם לאפקט משתן. זו הסיבה שהוא טוב להורדת נפיחויות. אבל רק תשימי לב שלא פיזרת מלח מעל כי זה כידוע, יעשה בדיוק את ההפך ואת תאגרי נוזלים.

7. תרד

מומלץ לאכול תרד. הוא מכיל סיבים תזונתיים פרהביוטיים המעודדים את גדילת החיידקים הטובים ומונע היווצרות גזים במערכת העיכול שלך. מומלץ להרכיב מנה שמכילה תרד, כורכום, פלפל, לימון ואספרגוס.

8. להתעמל!

אם יש לך שעה לשרוף אז מומלץ לצאת ולהזיע טיפה ממאמץ פיזי. ספורט יכול לעזור להוריד את הנפיחות בבטן אבל זה קצת יותר מורכב מלשתות מים עם לימון.

צילום: שאטרסטוק

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה