15 מאכלים שמזרזים את המטבוליזם שלך

אם את מנסה להוריד במשקל ולא יודעת איך כדאי לך לשנן בעל פה את רשימת המאכלים האלה. כן, הם יזרזרו את המטבוליזם שלך. רק איזי עם הפלפל החריף!

27/03/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

ידע הוא כוח ואם תפנימו איזה מאכלים מזרזים את המטבוליזם שלך את תוכלי להוריד במשקל ולא רק דרך דיאטה או בזכות שיטת אימונים נוקשה. אז הנה הם, המאכלים שכדאי לך מאוד להכיר. זה לא אומר שאת אומרת לטחון אותם כל היום כי בכל זאת, מידתיות ואיזון הם שמות המפתח בכל דבר בחיים. אז קבלו אותם, מאכלי הסגולה בכל מה שקשור לחילוף חומרים מהיר:

1. עדשים

עשיר בסיבים וחלבון, מה שמזרז את המטבוליזם. מומלץ להתאהב בהם מעכשיו.

2. ברוקלי

ויטמין בי, סיבים, ויטמין סי ועשירים במים. מי צריך יותר?

3. שעועית

מאכל זה מוריד את רמת האינסולין בדם. עם הזמן הגוף יאגור פחות שומן. כן, הוא החלום ואפילו לא חשבנו כך.

4. בשר רזה

מאכל זה דורש הרבה אנרגיה במערכת העיכול, מה שעוזר לתהליך עצמו.

aeatinggoog_634

5. פירות יער אדומים

הם עשירים בסיבים, מה שגורם למערכת העיכול להתאמץ בלעכל, מה ששורף קלוריות.

6. שיבולת שועל

רמת האינסולין יורדת לאחר הארוחה של מאכל זה. הגוף צריך הרבה אנרגי כדי לפרק את זה.

7. פירות הדר, אשכולית ולימון

פירות אלה מעולים לתהליך העיכול. הם מופחתי סוכר ובעלי מרכיב מיוחד שעוזר להפחית את הסוכר בדם. גם הויטמין סי עוזר כאן.

8.  פלפל אדום

באופן טבעי, מאכלים חריפים מאיצים את המטבוליזם. כמובן, קשה לאכול את זה אז אפילו חלק זעיר יעזור לך מאוד.

בחורה עם ירקות על רקע ירוק

9. קינמון

קינמון עוזר להפחית סוכר בדם ואת הרצון העז לצרוך אותו וגם משפר את הרגישות לאינסולן.

10.  שום

שום גם מוריד את רמת הסוכר ומעודד מטבוליזם בצורה יעילה. שום מפרק קלוריות לאורך היום, מה שמאוד יעזור לך.

11. דג שמן

סלמון, טונה והרינג עשירים באומגה 3, מה שמפחית התנגדות ללפטין, הורמון הממלא תפקידים חשובים בקביעת כמה מהר שומן נשרף. דגים אלה גם טובים נגד הזדקנות העור.

12. לחם מקמח מלא

אכילת לחם זה יעזור לך פחות. יש לו את אותן תכונות כמו המאכלים האחרים.

13.  שמן קוקוס

השמן הזה עוזר לך לשמור על חיידק בריא במע, מה שחשוב מאוד בתהליך העיכול.

14. אגוזים

הם עשירים בחלבון, מה שעוזר למערכת העיכול. ם גם טובים לעור, כך שהרווחת על הדרך.

15. גרעינים

הם עשירים באומגה 3 ואומגה 6, מה שעוזר מאוד למערכת הדם ומזרזים עיכול.

צילום: שאטרסטוק

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה