3 תרגילים מנצחים להשגת בטן מושלמת

הבטן הוא האזור בגוף שהכי מפריע לנשים רבות. בחרנו עבורכן שלושה תרגילים שיחטבו, יחזקו וישטיחו לכן את הבטן

כדי לשמור על גזרה חטובה ושרירי בטן מהודקים אפשר בהחלט להתאמן עליהם בבית. ניתן להכניס את האימון בפרקים קטנים לאורך היום, לעבוד על קבוצות שרירים שונות ולשלב תרגילים פשוטים למדי בשגרת היומיום.ענת לובלינסקי, מנהלת סניף סטודיו C ברמת ישי בחרה את 3 התרגילים הכי טובים שיעזרו לכן להגיע לבטן שטוחה וחטובה בקלות ובתוך שבועות ספורים בלבד.

  1. פלאנק – חיזוק כל שרירי הבטן:התרגיל הכי אפקטיבי ולא קל. בשכיבה על הבטן, נעצו בהונות ברצפה ועלו אל האמות או כפות הידיים.

      הישארו בתנוחה זו בין 10-20 שניות, וחזרו על התרגיל פעמיים.

יש להקפיד על מנח ישר מהראש ועד העקבים מבלי להבליט ישבנים.

studioc 27/3 1

2.     חיזוק השרירים האלכסוניים של הבטן + חיזוק רחב ביטני:

בשכיבת קירוס, הציבו ידיים בתמיכה מאחורי העורף, ושמרו על צוואר ארוך. תוך כדי נשיפה כווצו סוגרים ושאבו בטן פנימה, נתקו ראש, כתפיים ושכמות ובצעו ניעות גדולות לאלכסון חיצוני ימין (קירוב צלע ימין אל עצם אגן) תוך כדי ניתוק רגל שמאל וקירוב ברך שמאל לחזה. אחר כך לעשות אותו הדבר לצד ימין.

חוזרים על זה 10 פעמים מצד לצד ובפעם האחרונה נשארים בהפניה לברך שמאל, מיישרים את רגל שמאל לכיוון התקרה ואת יד ימין לכיוון כף הרגל ומבצעים 20 ניעות קטנות. את אותו הדבר עושים לצד השני.

יש להקפיד על עורף ארוך ועל ניתוק השכמות והכתפיים מהמזרון גם בהפניות של בית החזה.

צילום: סטודיו סי

3. חיזוק בטן אלכסון פנימי + ישר ביטני: חיזוק השרירים האלכסוניים של הבטן +

חיזוק השריר הישר של הבטן. התחילו בשכיבה על הגב, כף אל כף וברכיים פונות החוצה. ידיים בתמיכה מאחורי העורף. תוך כדי נשיפה, סגרו סוגרים וכווצו את הבטן, הרימו את בית החזה למרכז, ובצעו כפיפה צידית לימין (מותן) תוך קירוב מרפק וברך ימין וחזרה למרכז. חוזרים על זה 10 פעמים. רגל ימין נשארת באוויר וביצוע 20 ניעות קטנות ימינה. אותו הדבר לצד השני.יש להקפיד על עורף ארוך ועל ניתוק השכמות והכתפיים מהמזרון גם בכפיפות לצדדים.

צילום: סטודיו סי
צילום: סטודיו סי

>>להתחטב בדיוק כמו שאת אוהבת. הצטרפי לסטודיו סי