12 הרגלים של נשים עם סטייל

איך הן תמיד לבושות בטוב טעם, נוטפות שיק ונראות טבעיות ולא מתאמצות? אספנו 12 הרגלים של נשים עם סטייל שגם את יכולה לאמץ

אופנת רחוב Photo by Eduardo Parra Getty Images)

אנחנו נוטות לחשוב שסטייל משובח הוא דבר שנולדים איתו – או שיש לך את זה או שלא. אבל בפועל, נשים שלבושות תמיד בטעם טוב, נוטפות שיק ונראות כאילו הן עושות את זה בטבעיות וללא כל מאמץ, דווקא משקיעות בזה לא מעט עבודה מאחורי הקלעים.
לעולם לא תראו אותן בבגדים מקומטים, מראה מרושל או עקבים לא נוחים, פשוט כי הן תמיד חושבות מראש על כל הכשלים האפשריים ויש להן הרגלים קבועים שמסייעים להן להיראות נפלא מדי יום.

12 דברים פשוטים שנשים עם סטייל עושות מדי יום

1. מתכננות את מה שילבשו ערב לפני – בבוקר אנחנו עמוסות וממהרות ולרוב נשלוף את הדבר הראשון שנמצא בארון מבלי לתת תשומת לב לפרטים. נשים עם סטייל מקדישות מחשבה למה שילבשו למחרת לפני שהן הולכות לישון. לרוב התוצאה תהיה יותר מוצלחת וגם תחסוך זמן יקר בבוקר.
2. מתארגנות בנחת – בהמשך לסעיף הקודם, כשהבגדים שלך מחכים לך בבוקר, יש לך יותר זמן לוודא שהכל מונח כמו שצריך, להשקיע בשיער ובאיפור ולהוסיף את הפרט הקטן שיעשה את ההבדל – חגורה, שרשרת מתאימה, החלפת תיק וכיו"ב.
3. בוחרות בקפידה הלבשה תחתונה – נשים עם סטייל יודעות שהבסיס לכל מראה מוצלח הוא הבגדים התחתונים. חזיה תומכת בדיוק במידה הנכונה שגם מותאמת לבגדים (שחור מתחת לשחור, צבע גוף מתחת ללבן ולשקוף, חזיה חלקה, ללא תחרות ועיטורים מתחת לחולצות דקיקות וצמודות) ותחתונים שאינם חותכים את הישבן והבטן ואינם בולטים מתחת לבגדים (רצוי מבד מיקרופייבר ללא תפרים).
4. עוקבות אחרי נשים עם סטייל שהן מעריכות – תמיד אפשר ללמוד ולשאוב השראה מפאשניסטות שאת מתחברת לסגנון שלהן. המקומות הטובים ביותר למצוא בהם השראה הם האינסטגרם והפינטרסט, ובאתרי אופנה שמציגים באופן קבוע צילומי אופנת רחוב. בנוסף מומלץ לעקוב אחרי נשים מפורסמות שאת מתחברת לסטייל שלהן. פאשניסטות אמיתיות תמיד ידעו לענות כשישאלו אותן מי אייקון האופנה שלהן.

אופנת רחוב Photo by Caroline McCredie  Getty Images)

5. מתלבשות בהתאם לאירוע הנשים שאת רוצה להיראות כמוהן הן אלו שנראות הכי נינוחות במה שהן לובשות. כדי שזה יקרה, הלבוש חייב להתאים לסיטואציה, כדי שלא יווצר מצב שתרגישי "לבושה מדי" או "זרוקה מדי". מעבר לזה, הן תמיד קשובות לקוד הלבוש המקובל – מיני קצר ומחשוף גדול לא מתאים לעבודה או לפגישה עסקית, עקבי סטליטו לא מתאימים למסיבה בגן וג'ינס וטי-שירט לא יכבדו ארוחת ערב רשמית.
6. לובשות רק בגדים במידה הנכונה – לא קטן וצמוד מדי, לא גדול מדי ובוודאי לא בגדים ישנים שגם אם היו פעם נפלאים כבר איבדו את הצורה.
7. משלבות פריט יקר אחד בהופעה – איך זה שישנן נשים שלובשות ג'ינס וטי-שירט ומצליחות להיראות סופר שיק? ראשית, בהמשך לסעיף הקודם, סביר שמדובר בג'ינס הכי מדוייק וטי-שירט בגזרה הנכונה, אבל מעבר לזה, הסוד הוא בפרטים הקטנים שמשדרגים את הלוק – חגורת עור נהדרת, עגילים מיוחדים, או תיק יוקרתי. באופן כללי, אם את צריכה לבחור במה להשקיע בהרכבת מלתחה – העדיפי להשקיע את הסכומים הגדולים דווקא באקססוריז ולא בבגדים.

אופנת רחוב Photo by Thomas Lohnes Getty Images for IMG

8. שומרות על מינון- קוקו שאנל, הגורו של כל הפאשניסטות, אמרה "כשאת מתאבזרת, תמיד תורידי את הפריט האחרון שהוספת". ישנה נקודה שבה זה הופך ליותר מדי ואת הנקודה הזו אנחנו לא רוצות לעבור. לפני שאת יוצאת מהבית שאלי את עצמך האם באמת צריך גם שרשרת וגם עגילים?
9. מחליפות בגדים כשהן חוזרות הביתה ומתייחסות אליהם בכבוד – בכדי לשמור על הבגדים הטובים שלך שישרתו אותך לאורך זמן ותמיד ייראו טוב, את צריכה לכבד אותם. כשאת מחליפה תפקידים במשך היום החליפי גם את הבגדים ודאגי להחזיר אותם ישירות למקומם, מקופלים למשעי או תלויים על קולב איכותי. אל תשאירי בגדים זרוקים בחדר האמבטיה והקפידי על הוראות הכביסה (מכונה/ביד/ניקוי יבש).
10. נועלות נעליים נוחות – אישה שלא נוח לה לעולם לא תוכל להיראות חיננית. נשים עם שיק לא מוותרות על הנוחות, בעיקר בכל מה שנוגע לנעליים. זה לא אומר לוותר על עקבים, רק לדאוג שיהיו נוחים ולא יהיו גבוהים מדי.

אופנת רחוב Photo by Timur Emek Getty Images for IMG

11. תמיד נושאות תיק אביזרים למצבי חירום – גם הנשים הכי מתוקתקות עלולות להיתקל בכשל מלתחה לא צפוי, לכן תמיד כדאי להחזיק בתיק ערכה למצבי חירום שתכיל עט מסיר כתמים, סיכות בטחון, פלסטרים, תחתונים וגרבוני נילון אם את גורבת כאלה.
12. נשארות נאמנות לסטייל שלהן – נשים עם שיק לעולם לא מתפתות לטרנדים בצורה עיוורת. הארון שלהן מורכב בעיקר מפריטים קלאסיים ועל זמניים שתמיד עובדים. זו גם הסיבה שתמיד יהיה להן מה ללבוש.

אופנת רחוב Photo by Timur Emek Getty Images for IMG)

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק