7 דרכים מוזרות להוריד במשקל

אינספור דיאטות ואימונים חדשים מתגלים מדי יום אבל מתברר שאנחנו יכולים ממש לעזור לתהליך הירידה במשקל. אם להאמין למחקרים יש גם תוצאות! מומלץ לקרוא לפני האוכל

15/02/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

נאבקת במשקל

מאבקי משקל הפכו מזמן לאחד האתגרים הגדולים בעולם הזה. אינספור גברים ונשים מנסים מדי יום להוריד קילוגרמים עודפים, מתמסרים לדיאטות ולאימונים במכוני כושר והכל כדי להגיע ליעד המבוקש. קשה לעקוב אחרי כל הפטנטים, טריקים וטיפים המתגלים כל הזמן. אבל הנה כמה דרכים שרובכן לא הכרתן כנראה.

כמובן, קחו הכל בערבון מוגבל ולמרות שהשיטות הללו נבדקו במחקרים והוכחו על הנבדקים, ישנם עוד גורמים שצריך לקחת בחשבון כידוע לכן. במילים אחרת, להוריד במשקל זה לא קסם מעכשיו לעכשיו אלא תהליך הדורש סבלנות והתמדה, פיקוח והיעדר הגזמה. אז בואו נגיד כך, אין מה להפסיד!

1. מחקר בדק שהסנפת מנטה על בסיס קבוע מונע תיאבון והכנסת קלוריות מיותרות בגוף. כן, שווה להפוך אותו לספריי ולהתיז בחדר כל היום.

2. מחקר מצא שאכילת מזון מצלחות אדומות עוזרת לאכול פחות. כן, הצבע משפיע על התיאבון, מתברר. חוץ מזה, תוכלו להיראות מקוריים ואמנותיים משהו.

3. מחקר אחר מצא שלרכוש מזון עם שטרות ולא כרטיס אשראי גורמת לאנשים לשלם על אוכל בריא יותר. כנראה שאנשים עם שטרות באמת חושבים טוב יותר על מה הם מוציאים כסף.

שוקולד מריר

4, מחקר מתוק חושף שאכילת מתוקים יוצרת פחות שומן בבטן. כן, סיבה בהחלט טובה לאכול שוקולד! אבל מריר, כן?

5. מחקר לוהט מצא שלטמפרטורה בחדר יש השפעה על התיאבון. מומלץ לישון בחדר מקורר יותר. נבחנים אשר עשו זאת שרפו יותר קלוריות ממי שישן בחדר חמים. 18 מעלות צלזיוס יהיה מושלם.

6, תמונה אחת שווה אלף מילים ואולי פחות מאלף קלוריות. מחקר הראה שאם תתלי תמונות של מאכלים בריאים עם מעט קלוריות על המקרר זה יעזור לבלום את הדחף לטחון. אז קדימה, לצלם חסה!

7. מחקר משכיל במיוחד מבטיח שלשמור על שולחן מסודר ימנע מכן לטחון מאכלים לא בריאים. אז יאללה, לנקות הכל יפה!

צילום: שאטרסטוק




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה