אלה 3 תרגילי הבטן הכי יעילים לפי המדע

הזעתן, קיטרתן ושום דבר לא קרה? אל תתייאשו ותנו למדע לפתור לכן את המצוקה. אלה התרגילים שיבטיחו לכן את הבטן הכי חזקה ושטוחה בסביבה

09/02/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • בדואר
  • RSS

בטן

אתן בטח מכירות את הרגע הזה בו אתן מנסות את כל התרגילים ועדיין לא רואות תוצאות. זה מתסכל כל כך כי השקעתן דם, יזע ודמעות אבל ישנם תרגילים יעילים יותר מאחרים ושווה לדעת מהם כדי שלא תתאמצו לשווא. בדרך כלל יהיו כל מיני דמויות שיגידו לכן מה שווה ומה לא אבל בהחלט רצוי להקשיב למדע בעניין הזה. בניגוד לאחרים, הוא לא משקר!

אז הנה 3 התרגילים המומלצים:

התרגיל הראשון:  "Roll on and pike"

מדובר בתרגיל אפקטיבי לבטן העליונה והתחתונה באופן שווה והוא לא מסתיים רק שם. הוא מפעיל את הגוף ומדובר בתרגיל זהב!

 

 התרגיל השני: "Hanging straight leg-raise"

היופי בתרגיל זה הוא שהגב שלכן לא יסבול בתהליך כפי שהייתן יכולות לדמיין. הוא מצוין לבטן, נסו!

 

התרגיל השלישי: "The Bicycle"

מדובר בתרגיל שמומחים מאוד אוהבים כי הוא מאמץ את כל שרירי הבטן. כן, הוא לא קל בכלל אבל מומלץ!




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה