אלה 5 טיפים שיעזרו להירדם מהר יותר

בעולם המודרני הזה, העמוס במשימות לתוך הלילה, לפעמים קשה פשוט לעצום עיניים ולהירדם. אבל הטיפים הבאים יעזרו לכם להפסיק לספור כבשים ולהירדם כמו תינוק

06/02/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

שינה

שינה היא קדושה. כן, מדובר באחת הפעילויות החשובות לגוף ולפעמים, מה לעשות, אנחנו לא מגיעות אליה.  אולי מתוך לחץ, עצבים או סתם מחשבות שמתגלגלות. אבל כידוע, לספור כבשים לפני השינה זה לא הדבר הכי יעיל בעולם ולפעמים אנחנו נשארים עוד יותר ערים רק כדי לספור עוד כבש בדרך לחלומות שלנו.

מומחים ממליצים לנו על 8 שעות שינה אבל לפעמים החיים לא מאפשרים ואנחנו תקועים עם דד ליינים, מטלות, ילדים, לימודים או מה שזה לא יהיה. אבל בדיוק כשבא לנו לצנוח לשינה טובה אנחנו נשארים ערים למשך שעות ובוהים בקירות. מה עושים מכאן? אז לא להתייאש. ישנם כמה פתרונות, אותם מציעה מומחית השינה רבקה מיצ'י' אשר יעזרו לכן לישון כמו תינוק.

שינה

1. לקרר את החדר

לטענתה של המומחית, 18 מעלות צלזיוס זה מושלם. כן, זה יכול להיות קריר קצת לחלקכן אבל אז תוכלו פשוט להתכרבל עם פוך חמים ונעים. מקסימום תהפכו לקרטיב קטן אבל היי, אם נרדמתן זה עבד.

אישה כותבת

2. תכתבו במחברת

כן, מדובר בדרך אפקטיבית שעוזרת למוח להירגע ובסופו של דבר, לאפשר לכן לישון. משהו בפעולת הכתיבה והעובדה שאתן פשוט מניחות ליום שעבר להשתחרר מכן עוזר בסוף להירדמות. מקסימום תכתבו את "מלחמה ושלום ב" עד למחרת. מי יודע, עוד ייצא לכן רב מכר.

שינה

3.  להתנתק

כן, מכורות אייפדים, סמרטפונים ומחשבים ניידים, זה הזמן להיפרד מהמכשירים המחברים אתכן לרעשים מנטליים. כדי באמת להירדם בשקט עדיף להתנתק מכל מכשיר ולתת למוח להירגע ו"להיסגר".  מומלץ להתנתק כבר שעה לפני השינה כי המסכים מעודדים הפרשת מלטונין למוח וזה מונע הירדמות.

שינה

4.  להירדם עם גרביים

כשחושבים על זה, מה יותר נעים מכפות רגליים חמימות.? כלום. כעת יש לזה גם ביסוס עובדתי: זה מעודד שינה.  אז יאללה, לחפש גרביים חמודות ותכניסו את כפות הרגליים לתוכן. מקסימום תוכלו לספור גרביים לפני השינה אם זה לא יעזור.

אישה שותה

5.  להפחית צריכת קפאין

בחיים העמוסים שלנו אנחנו נוטות ללגום כמה כוסות קפה כדי להישאר ערות וסתם כדי להעסיק את עצמנו במשהו אחר כדי להירגע בין משימות. אבל הקפאין יכול להיתקע במחזור הדם 6 שעות עד שמתפוגג ולכן כדאי לא לצרוך אותו זמן סביר לפני השינה.

זהו, אם כל זה לא עזר תספרו את מספר הכתבות בנושא הזה!

צילום: שאטרסטוק

 

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה