6 מאכלים שניתן לאכול בלי רגשות אשמה

בא לכן משהו מתוק או מלוח שאינו שוקולד וצ'יפס? קבלו 6 מאכלים בריאים וטעימים שיעשו את העבודה ולא ישאירו אתכן מתוסכלות מספירת קלוריות

31/01/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

 

אוכל

כל פעם מישהו אחר צץ ואומר לנו מה לאכול, מה בריא, מה נכון ומה לא. קשה לעקוב אבל תמיד נחמד מה יכול לעשות לנו טוב ללא רגשות אשמה. אם אתן בקטע של לחסל משהו, יותר נכון לנשנש, הנה 9 מאכלים שתוכלו לדהור עליהם בלי לחוש רע דקה אחרי:

1. בא לכן צ'יפס? אם אתן בקטע של חטיף מלוח, לכו על אצות ים. כלומר, חטיפים מיוחדים המורכבים מהן. יש פה מינרלים רבים וזה בריא ומזין. אם כבר להתפנק במשהו, זה הפתרון. מנת הגשה אחת=25 קלוריות.

2. בא לכן שוקולד? לכו על זה, אני האחרונה למנוע אדם מלחסל שוקולד אבל אם אתן רוצות תחליף הולם אז ללגום חלב שוקולד בטעם שקדים זה ה-דבר. מדובר במשקה בריא לאללה, עם ערך תזונתי גבוה. יותר מזה? ניתן לחמם ולהוסיף מקל קינמון. קלאסה.  כוס 1=45 קלוריות.

3. בא לכן משהו מרענן? לכו על מלפפונים טריים. זה עוזר להפחית נפיחות ומדובר בירק בריא שאפשר לנשנש בכיף בין ארוחות. תוסיפו מלח, לימון ולא צריך יותר. כוס 1= 16 קלוריות.

4.  בא לכן משהו טעים שלוקח לו שעתיים להיגמר? לכו על פופקורן אוורירי. רצוי לוותר על פופקורן עם חמאה. מדובר בהצלחה אם אתן רוצות משהו קליל. אפשר לפזר קצת ויטמין בי 12 בשביל טעם של חמאה. 2 כוסות= 62 קלוריות.

5.  בא לכן משהו מתוק? חתיכות של תפוחים קפואים זה השוס של כמה אנשים. מדובר במשהו מתוק וטעים שיכול ממש להציל את היום. הן נותנות מגזיום , מה שמפחית לחץ. בקיצור, מושלם. כוס 1 =35 קלוריות.

6.  בא לכן מלוח? לכו על מלפפונים חמוצים. אם אתן אחרי אימון ואיבדתן נוזלים ומלחים, זה יכול לבוא לכן טוב. 3 מלפפונים חמוצים= 24 קלוריות.

צילום: שאטרסטוק

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה