הגיע הזמן: ברביות ריאליסטיות!

יצרנית ברבי הפתיעה עם בובות מגוונות, בשלל גבהים, צבעים וקימורים. אבל למרות הצעד קדימה והניסיון לבלום צניחה במכירות, לא הכל ורוד ומומחים טוענים שזה לא מספיק כדי להחזיר את הברבי לימי הזוהר שלה

31/01/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

 

ברבי

היסטוריה גדולה התרחשה בממלכת "מאטל", יצרנית ברבי. מעתה לא רק בובות במידה אחת שנראות כמו מקלות אלא כאלו שנראות אמיתיות, בגבהים שונים ובעלות קימורים. כן, החברה, אשר מכירותיה ירדו בשנים האחרונות, הבינה כנראה שעליה להתאים את ברבי למציאות ולהתחבר לנשים שונות שרואות בבובה הזו הסיבה לאנורקסיה ולדימוי גוף מעוות. עד כה היא הצליחה להרגיז רבים ואינספור אייטמים עלו בנושא הגוף הלא הגיוני שהציגה. אחד מהם עלה גם אצלנו, בסלונה.

 ברבי

לצד השינויים, הבובות יגיעו עם תסרוקות שונות וצבעי שיער, עיניים ועור מגוון. מדובר במהלך שיכול היה לקרות מזמן ולא ברור מה לקח להם כל כך הרבה זמן אבל לפחות הרגע המיוחל הגיע. מאחורי השקת הברביות החדשות עומדת ההבנה שילדות צריכות להתחבר לבובה ריאליסטית יותר. במהלך העשורים האחרונים ילדות התרחקו ממה מהבובה האייקונית והחברה שברה את הראש מה עושים.

ברבי

כבר שנה שעברה השיקו ברביות מגוונות יותר אבל כעת החברה הלכה צעד קדימה ומקווה בכך לעודד מכירות ולחזור לימים הזוהרים. "אני חושב שהיום, יותר מתמיד, ברבי משקפת את מה שילדות רוצות", סיפר נשיא מטאל ריצ'רד דיקסון. אבל לא הכל ורוד, אם להסתמך על מה שהמומחים חושבים. אלה בטוחים שכל השינויים הקוסמטיים לא יחזירו את ברבי, בת ה-57, לטופ. הירידה במכירות יכולה להיות קשורה גם לעובדה שילדות פחות רוכשות בובות ויותר מתלהבות ממשחקי מחשב למיניהם.

ברבי

החברה מבינה ששינויים בגוף זה לא מספיק, עליה לשאוף למטרות מעניינות יותר מלהחליף בגד או להתאהב בקן ולכן הם משקיעים יותר בטיפוח המשמעות של הבובה ואורח חייה. אם היא לא תתאים באמת לרוח הזמן ותציג נשים כפי שהן היא לא תצליח לחזור לגדולתה. כעת ניתן לרכוש אונליין ובמרץ היא תתחיל להימכר בחנויות. בינתיים נגיד תודה על כך שהיא מציגה בובה ריאליסטית יותר. צעד קטן לברבי, צעד ענק להרבה ילדות.

ברבי

הנה כמה ציוצים בנושא:

ברבי




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה