לבן זה השחור החדש

יותר ויותר נשים בוחרות להפסיק לצבוע את השיער ולהתמסר למראה הטבעי. בהתאמה – צעירות מתחילות לצבוע לאפור או ללבן. ככה עושים את זה כמו שצריך

shutterstock_304064969

יותר ויותר נשים מוותרות על צביעת השיער המקובלת ומשתחררות מעול המספרה לטובת שיער מאפיר, טבעי, שזור חוטי כסף ולא מתנצל. מדובר בתופעה שאפילו זכתה לתיוג משלה באינסטגרם תחת ההאשטאג #grannyhair.

עבור אלה שאין להן את הסבלנות הנדרשת (או הגיל) כדי להמתין ששיבה תזרוק בשיערן נפוץ גם טרנד הצביעה לאפור שבשבוע האופנה האחרון בפריז נדמה שכולן אימצו בהתלהבות.

אולי זה טרנד חולף, אולי עוד תחנה בדרך לשחרור פמיניסטי ואולי זה פשוט סמל סטטוס המעיד על נסיון החיים של האינטלקטואלית.

רשימה ארוכה של סלבס כבר מתהדרת ברעמת שיער אפורה או לבנה, ובסה״כ – מדובר באופנה מבורכת, משחררת ומלאת שיק. קיילי ג'אנר וקלי אוסבורן הן חלוצות המגמה ויותר ויותר נשים בוחרות פשוט להפסיק לצבוע ולהרגיש טוב עם עצמן.

janerk

קיילי ג'אנר יפה באפור

osborn

אוסבורן באפור נצחי

בהתאמה, גם בתי האופנה הגדולים בחרו בהצהרה  שמבוגר זה יפה. סלין, סן לורן ודולצ'ה וגבאנה בחרו בפנים יוצאות דופן ומעוררות השראה לקמפיינים האחרונים שלהם ושילבו הצהרה אופנתית כמו גם ערכית במסר החדש שבחרו להעביר.

mitchelsanloren

ג'וני מיטשל בקמפיין לאיב סן לורן

כך או כך, גם כאן יש כללים ברורים שנועדו לכוון אותך להשגת מראה מאפיר מוצלח ומודע לעצמו. בקלות אפשר להתדרדר פה למראה מוזר של המטורללת השכונתית ולכן מומלץ להיצמד לכללים הבאים:

1. אפור הוא צבע שפחות מחמיא לעור הפנים ואם את בוחרת בשיער אפור, כדאי לשמור על פנים מאופרות בקפידה עם דגשים בולטים. לילך זלצמן, מנהלת תחום קוסמטיקה בסופר-פארם ממילא ממליצה על  אייליינר חתולי שחור ושפתון אדום ישלימו את ההופעה היטב. התוצאה: מראה מיסתורי, מעניין, פריזאי.

greyigk2

2. זה שוויתרת על הצבע לא אומר שכבר אין צורך בביקורים במספרה. דווקא עכשיו חשוב להקפיד על תספורת גזורה היטב, מעודכנת ומתוחזקת להפליא.

3. החלטת להפסיק לצבוע? נדרשת סבלנות ע״מ לתת לשורשי השיער לצמוח לכדי אמירה של אסתטיקה. אל תאמרי נואש. בינתיים, ממליץ הספר ראובן סער, להצטייד במברשת שיער איכותית ע"מ לשפר את מראה השיער ולשמור על מראה מבריק ומטופח. דוגמא טובה לכך היא מברשת ה wet brush של לייף, ייחודה של המברשת הוא בסיבים החכמים – שגמישותם משתנה בהתאם להתנגדות השיער ובכך מאפשרים פרימה קלה של קשרים, ללא משיכה, תלישה ושבירת השיער. כמו כן, סיבי המברשת דקים מאוד ובעלי אלסטיות גבוהה, המעניקים לה מגע נעים המגן על הקרקפת ושומר על בריאות השיער.

מברשת wet של לייףמברשת wet של לייף

4. אם השיער שלך עדיין לא האפיר ואת מעוניינת להצטרף לטרנד – תצטרכי לחמצן את השיער לחלוטין ואז לצבוע לאפור. החיסרון – השיער שלך עלול להיות חלש ושביר יותר.

הספר ראובן סער מציין שמסיכה טובה, בשימוש יומיומי, יכולה לשפר את המצב. מומלץ להתמיד בשימוש סדיר במסכה שתטפח את השיער, כמו מסכת ההזנה של לייף, אוזי או טוני אנד גאי. המסכה לשיער משמשת כמרכך אינטנסיבי, שעוטף את השערה ומגן עליה מנזקים כמו חימצון, מזג אוויר, ייבוש בחום ועוד.

לבן זה השחור החדש - סופר-פארם דצמבר 2015

מסיכת הזנה לשיער צבוע של לייף

5. קצת כמו משקפיים עבי מסגרת, שיער מאפיר, העשוי היטב, משדר אינטלקט ותחכום. אם החלטת להפסיק לצבוע – היי שלמה עם ההחלטה ונסי לסנן את קולות הרקע שתקבלי בוודאי. לכי על זה עם כל הלב. מגיע לך.

greish3

למי שטרם הגיע זמנה להאפיר – אפשר כמובן גם לגשת למספרה ולהצטרף לטרנד.

ממש כך:

[youtube n_p9dEHOi3g]