האישה ששווה מיליונים: אליסה קאמאהורט פייג'

היא מומחית בתחום המדיה הנשית בארה"ב, מגיעה ל-100 מיליון נשים בחודש והאתר שהקימה, Blogher, נקנה לפני שנה בכ-40 מיליון דולר. אליסה קאמאהורט פייג' תתארח בכנס "נשים בחזית"

04/11/2015
שגית פסטמן קבלו עדכונים משגית
  • RSS

לפני 10 שנים שוטטו ליסה סטון ואליסה קאמאהורט, מייסדות אתר התוכן לנשים BlogHer, ברחבי הבלוגספירה האמריקאית ונוכחו לדעת שאין שם כמעט ייצוג לנשים. באותו רגע החליטה קאמאהורט, שתתארח בכנס "נשים בחזית" הקרוב, לשנות את התמונה.

"חשבנו לעצמנו שאנחנו יכולות להמשיך ולהתלונן על המצב, ובצדק, או שאנחנו יכולות להחליט לעשות מעשה", סיפרה בעבר. בצעד, שהיום אפשר לתאר אותו היסטורי, הן החליטו להקים במה תקשורתית ברשת שבה כל הדוברות והמומחיות הן נשים.

"הקמת BlogHer  הגיעה ממקום של תשוקה גדולה", היא נזכרת. "למעשה, בהתחלה אפילו לא היינו עסק אלא סוג של מלכ"ר. ככל שהתקדמנו ופיתחנו את הפרויקט, ראינו שיש כאן גם הזדמנות עסקית ואז הפכנו לחברה.  אחרי תקופה מסוימת השקנו את האתר, ייסדנו מסורת של כנסים על טהרת הנשים ועדיין החזון שמוביל אותנו גם היום הוא אותו חזון מקורי מפעם - ליצור לנשים הזדמנויות במדיה הדיגיטלית באמצעות הפלטפורמה שלנו".

BlogHer כיום הוא אימפריה תקשורתית שאי אפשר להתעלם ממנה. האתר זוכה להכרה ציבורית רחבה, מככב ברשימות יוקרתיות ואף זכה במגוון פרסים מכובדים.

לפני כשנה רכשה קבוצת המדיה המובילה Media ShekNows את BlogHer בסכום המוערך בכ- 30-40 מיליון דולר ומאז הרכישה זוכים שני האתרים יחד לקהל של 75 מיליון גולשים ייעודיים (unique visitors) בכל חודש בבלוגים ובאתר, ובנוסף 147 מיליון עוקבים וצופים ברשתות החברתיות. לכן זה לא מפתיע שבבחירות הקודמות לנשיאות ארה"ב, ברק אובמה הקפיד לסמן וי גם על האתר ובמסגרת הקמפיין פנה באופן אישי לעשרות מיליוני הגולשות שלו בשידור חי.

קאמאהורט היא מומחית בתחום המדיה הנשית בארה"ב ומתמקדת בקידום נשים באינטרנט והגדלת יכולות ההשפעה שלהן באמצעות מחקרים, ניתוח תובנות, תמיכה ומנטורינג. כיום היא סמנכ"לית התפעול בחברה ואחראית על תחום המחקר, השיווק והיח"צ, בנוסף לפעילותה ברשת, היא ייסדה שורה של כנסים ייעודיים לנשים מובילות, שאליהם מגיעים אלפי מבקרות מכל רחבי ארה"ב.

>> הרשמה לכנס נשים בחזית

בכנס "נשים בחזית 2015" תלמד קאמאהורט את "ספר החוקים לכל יזמית", בין היתר, על ההזדמנות שיש לכל יזמת היום לשכתב את ההיסטוריה באמצעות פלטפורמת תוכן הנגישה לכל אחד בכל מקום. בהקשר הזה, היא תחלוק מניסיונה לגבי הפוטנציאל והכח שיש לרשת האינטרנט לשנות את סדר היום הציבורי לטובת נשים.

 הרצאתה של קאמאהורט ב"טד":




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה