מותגי אופנה וטיפוח תורמים לקהילה

מייקל קורס נרתם למלחמה ברעב העולמי וחברות אופנה וטיפוח מעוררות מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד

16/10/2015
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

 מייקל קורס מתגייס למען המלחמה ברעב העולמי

מעצב העל מייקל קורס, שבנוסף לכשרון ולהצלחה הפנומנלית של המותג שלו, הוא כנראה גם איש מאוד נחמד ופילנתרופ גדול, מתגייס למען המלחמה ברעב העולמי ויום המזון הבינלאומי שחל היום (16/10/15) עם השקת קמפיין בשם  WATCH HUNGER STOP.

במסגרת הקמפיין הושקו קולקציות חדשות של שעונים וחולצות טי במהדורה מוגבלת שכל ההכנסות ממכירתן יהיו תרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם.

את קמפיין השעונים מובילה קיייט הדסון, נדבנית בזכות עצמה, והוא כולל הבטחה שבעבור כל שעון שיימכר, 100 ילדים רעבים יקבלו ארוחה מזינה. בקמפיין הטי-שירטים מככבות הסופרמודלס לילי אלדרידג', קנדיס סוונדפול וליו וון, ובמסגרתו הן מציעות ללקוחות ליצור חולצה אישית במיניסייט watchhungerstop.com  או בתאי צילום בחנויות הדגל ברחבי העולם. חולצות הטי-שירט מגיעות עם הכיתוב Today I Want To וכל אחד מוזמן להשלים את המשפט על-פי רצונו. על כל חולצה שתימכר מייקל קורס יתרום 50 ארוחות לארגון WFP, במטרה לתרום מיליון ארוחות עד סוף אוקטובר.

המהדורה המוגבלת תימכר אך ורק בחנויות הדגל של מייקל קורס ברחבי העולם ובישראל ורק בחודש אוקטובר 2015.

MK_FA15_WHS_3 (1)PORTRAIT_052

***

אוקטובר הורוד

 קבוצת אסתי לאודר ורשת cofix בפרוייקט להעלאת המודעות לסרטן השד

חברת אסתי לאודר נרתמת כבר כבר שנים להעלאת המודעות לסרטן השד באמצעות קמפיינים ייחודיים שעולים בלמעלה מ-70 מדינות מסביב לעולם וגייסו עד היום כ-38 מיליון דולר, הנתרמים בעיקר לפרוייקטים של מחקר, חינוך ושירותים רפואיים.

בישראל בחרו השנה לשתף פעולה עם רשת קופיקס בפרוייקט ייחודי במסגרתו יימכר הקפה של קופיקס בכוסות קרטון ורודות שעליהן כתוב "קפה טוב מציל את הבוקר-בדיקה פשוטה מצילה חיים". בנוסף – יימכרו בסניפי הרשת אריזות של צמד עוגיות גרנולה במחיר של 5 שקלים והרווח ממכירתן יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. הפעילות תמשך עד סוף חודש אוקטובר בכל סניפי רשת קופיקס ברחבי הארץ.

לקמפיין גוייסו מובילי דיעה שהצטלמו עם כוס הקפה הורודה והעוגייה. ביניהם: סטלה עמר, שירז טל, רוסלנה רודינה, מעיין קרת, דון לני גבאי, שלי גפני, צחי הלוי, קארין אופיר, ורד ספיבק, אסף באבו, פאולינה אלברשטיין, ריי שגב, גלית פרבר, סמדר גנזי , טלי אורן ועוד רבים.

אוולין הגואלSMADAR GANZI1510

בנוסף, אסתי לאודר מציעה את Pink-Ribbon - קולקציית מוצרים הכוללת סט שפתונים בשלושה גוונים ורודים בתיק ורוד וקרם Resilience-Lift-Night-Firming/Sculpting-Face-and-Neck-Crème עם צמיד ורוד המעוצב בהשראת חודש המודעות. המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר ו- 30% מההכנסות ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

5FEvelynLauderand_Elizabeth Hurley Dream Pink Collection

 ***

רשת אינטימה חוברת לאגודה למלחמה בסרטן לרגל חודש המודעות

במסגרת שיתוף הפעולה  שנועד להגביר את המודעות לסרטן השד ולמען תרומה למחקר וסיוע לחולות, רשת 'אינטימה' תעביר 30% ממכירות קולקציית הספורט החדשה לאגודה למלחמה בסרטן במהלך חודש אוקטובר.

ענבר נחשון, מנהלת השיווק של קבוצת Golf&Co המחזיקה את רשת 'אינטימה' מסרה: "בעצם היותנו מותג הלבשה תחתונה המכיר את גוף האישה הישראלי ותומך בכל שלבי חייה האינטימיים, אנו רוצות לתרום ולסייע לנשים וזה למעשה מה שהוביל אותנו לשיתוף הפעולה עם האגודה למלחמה בסרטן. אני מאמינה כי תרומה מסוג זה תסייע לא רק בתחום של בריאות השד והמודעות לסרטן השד, כי אם בכל מה שנוגע להעצמה נשית. אנו קוראות לקהל לקוחותינו ללכת ולהיבדק ולשמור על עצמן."

בקולקציה תמצאו בגדי ספורט אופנתיים מבדים אלסטים מחטבים המסייעים למיצוק וייצוב הגוף בזמן פעילות ספורטיבית, נושמים ומנדפים זיעה. בין הפריטים: קרדיגנים, מכנסיים, שורטים וטייצים, גופיות וגוזיות, תיקים ונעלי ג'וגינג (מחירים: 120-260 שקל)

אינטימה סתיו חורף 2015-16 צילום יריב פיין וגיא כושי  קרדיגן 259.90 שח, טייץ 169.90 שח(74)

*

מותג ההלבשה התחתונה aerie משתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע"

מותג ההלבשה התחתונה של רשת אמריקן איגל יתרום 10% מההכנסות ממכירת הפריטים הוורודים בחנות (במהלך אוקטובר), לעמותת "אחת מתשע" למען העלאת המודעות לאבחון מוקדם ולמען נשים חולות. בנוסף, תפיץ ארי מידע למען העלאת המודעות למחלה ולאבחון מוקדם ברשתות החברתיות ובמועדון הלקוחות.

 Pictures1510

*

Laline למען העלאת המודעות לסרטן השד

ללין משתפת פעולה עם עמותת אחת מתשע זו השנה השישית. מדי שנה מושק מוצר ייעודי שיעזור במאבק ובהעלאת המודעות למחלה. השנה זו טבעת פפיון ורודה. 50% מההכנסות ממכירתה במהלך אוקטובר יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה. בנוסף הרשת תאפשר ללקוחות לתרום לעמותה חמישה או עשרה שקלים בקופות בכלל הסניפים.

מחיר הטבעת: 20 שקל.

LALINE1510

*

פול מיטשל תורמים לאגודה למלחמה בסרטן

מותג טיפוח השיער PAUL-MITCHELL השיק את Pink Out Loud! סדרת מוצרים שפותחה במיוחד למען חודש המודעות. מכל מוצר מהסדרה תתרום החברה 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן. את מוצרי המותג ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המורשים במהלך חודש אוקטובר.

*

Reebok עיצבה קולקציית אופנת ספורט שרווחיה יתרמו למלחמה בסרטן השד

ריבוק מסייעת להגברת המודעות ועידוד גילוי מוקדם של המחלה בעזרת קו מוצרים שברכישתם משולבת תרומה למאבק בסרטן השד. הקולקציה מורכבת מפריטי אופנת ספורט לנשים, כמו גופיות, טייטס ומכנסונים שמשולבים בהם  סמלי המאבק הבינלאומיים כמו גוון וורוד ולולאת סרט. עוד בקולקציה נעלי הליכה מדגמים שונים וביגוד בגוונים אפורים שעליהם מודפסים מסרים להגברת המודעות. גם גברים מוזמנים להצטרף בלבישת חולצות אימון ממותגות.

רווחים ממכירת הקולקציה ייתרמו למלחמה בסרטן. בנוסף, ריבוק תרמה 400 אלף דולר לקרן Avon39 המקיימת צעדה של 63 ק"מ להגברת המודעות. הפעילות נערכת במשך יומיים במדינות שונות בארה"ב ומסייעת להפצת מסרים על החשיבות לגילוי מוקדם, תמיכה בחולות, עידוד מחקרים, וסיוע בגישות לטיפולים.

Pictures11510

*

Full-Spot תורם לארגון Pink-Is-Good

מותג האקססוריז האיטלקי Full-Spot, מציע צמידים ורודים פרחוניים. 100% מההכנסות ממכירתם יועברו לאירגון Pink-Is-Good המממן מחקרים למציאת תרופה למחלה. הצמידים העשויים מחומר פולימרי המזכיר גומי איכותי,  מגיעים במספר גדלים ומחירם 48-65 שקל בהתאם לגודל.

להשיג ב-Full Spot, דיזינגוף סנטר, בניין A, קומה 2, ת"א.

Full-Spot1510

*

טוויזרמן למען הגברת המודעות לגילוי מוקדם

מזה שנים תומכת חברת טוויזר במספר פרויקטים הומניטריים עם דגש מיוחד על העצמת נשים. בשנת 1999 יזמה טוויזרמן פרויקט מודעות לסרטן השד (BCA) במסגרתו היא משיקה מדי שנה בחודש אוקטובר פינצטה חדשה בעיטור "הסרט הורוד", אשר 25 אחוז מההכנסות ממכירתה מועברים לארגונים הפועלים להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד או/ו לארגונים הפועלים למציאת תרופה. בנוסף, החברה נותנת חסות לאתר האינטרקטיב CEW (סרטן וקריירה) המספק ייעוץ וחושף סיפורי החלמה לצד מענה מקצועי מאנשי מקצוע בכל הקשור לסרטן.

את הפינצטה הורודה ניתן להשיג במכוני טיפוח ברחבי הארץ ב-200 שקל.

*

רשת הנעליים והתיקים CHARLES & KEITH בשת"פ עם עמותת "אחת מתשע"

CHARLES & KEITH השיקו מהדורה מוגבלת של נעלי סניקרס אפורות עם סרט ורוד המוטבע בסוליה הפנימית, כתרומה להעלאת המודעות לסרטן השד לשנת 2015. חלק מההכנסות מהמכירה של כל זוג במהלך חודש אוקטובר יתרמו לעמותת "אחת מתשע".

זו השנה הרביעית בה המותג לוקח חלק בשיתוף פעולה עם ארגונים להעלאת המודעות לסרטן השד בחנויות הרשת במדינות רבות ברחבי העולם. הנעליים מושקות השנה בלעדית במדינות נבחרות בלבד כגון יפן, תאילנד, סינגפור, פיליפינים, קפריסין, מצרים, ישראל ועוד.

הנעליים יוצעו בכל סניפי הרשת בישראל, במחיר של 250 שקל.

 CHARLES  KEITH  1510

*

CND תורמים ל-Pink Ribbon

CND מותג הלק האמריקאי מציע צמד לקים במחיר 110 שקל. האחד בגוון ורוד השני לאפקט פנינים. 20% מההכנסות ממכירתם יופנו כתרומה לעמותת Pink Ribbon הפועלת להעלאת המודעות לסרטן השד ותמיכה בחולות.

מחיר: 110 שקל במכוני הטיפוח.

*

ORLY תורמים לעמותת "קאנסר-שמאנסר"

מותג הלק האמריקאי אורלי, מציע את סדרת הלק PRETTY IN PINK הכוללת 3 גווני לק וורודים. 20% מההכנסות מועברות לעמותת cancerschmancer בבעלותה של השחקנית פראן דארשר ("סופר נני") שהחלימה ממחלת הסרטן.

הלקים זכו לשמות -את לא לבד! – YouAreNotAlone, תהיי אמיצה!  BeBrave,  לחבק! – Embrace ומחירם 29 שקל במכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.

PRETTY IN PINK   2

*

המספרה האונקולוגית באיכילוב בקמפיין "חושבות ורוד"

המספרה האונקולוגית בבית החולים איכילוב השיקה את "חושבות ורוד" - קמפיין מודעות המבקש לעודד נשים ללכת להיבדק.

אלי כהן מייסד המספרה האונקולוגית גייס אל הקמפיין נשים מפורסמות,  עינת שרוף, פיליס גלזר, אסתי זקהיים, ליהיא לפיד, דפנה ארמוני, נטלי עטיה, ענת הראל, אמירה בוזגלו, קארין ארד, קסנייה סבטלובה, מהרטה ברוך-רון ועוד.

THINKPINK




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך