35 טיפים שיאריכו לכם את החיים

הגוף שלנו הוא הנכס היקר ביותר: האוכל שנכנס אליו יכול להוות תרופה עוצמתית, או סוג של רעל. והדברים הקטנים, כמו ישיבה זקופה, יעשו את ההבדל. קבלו 35 עצות שישדרגו לכם את איכות החיים ויאריכו את ימיכם

06/09/2015
Lifehacks קבלו עדכונים מLifehacks
  • RSS

 טיפים לאיכות ימים. צילום: שאטרסטוק

  • העדיפו להזיע בחוץ במקום במכון הכושר, מצאו זמן בכל יום ללכת ברגל למקום כלשהו במקום להשתמש במכונית.
  • שתו מיץ פירות או ירקות סחוט טרי בכל בוקר.
  • וותרו על הקפה של הבוקר והחליפו אותו בתה צמחים או ירוק. הקפאין בקפה גוזל אנרגיה ומגביר תגובות לחץ בגוף, לעומת הכמות המזערית של קפאין המצויה בתה רגיל.
  • הפכו את התזונה שלכם לצמחית. וותרו על אוכל מעובד או מלאכותי ועמוס בחומרים משמרים וחומרים כימיים אחרים.
  • פתחו כל בוקר וסגרו כל יום במדיטציה של 15 דקות.
  • חבקו מישהו אחד בכל יום ליותר מ-20 שניות בכל פעם. חיבוק משחרר אנדורפינים, אלו הורמונים אשר גורמים להרגשה טובה.
  • התנתקו מכל מכשירי החשמל והתקשורת לשעה אחת לפחות בכל יום.
  • שתו בסמוך לכל ארוחה ליטר מים והוסיפו לשתות בין הארוחות מים נוספים. הגיעו לכדי מצב שגופכם מקבל אספקת מים תדירה של לפחות 3 ליטר מים בכל יום.
  • בלו בכל יום זמן מה בטבע, צאו לטייל בפארק או בים.
  • הימנעו מאכילת מזונות בעלי אחוזי סוכר גבוהים, מזונות עתירי שומן ופחמימות, כמו; גלידה, שוקולדים, עוגות ועוגיות שגורמים לחוסר איזון של הסוכר בדם.
  • צרו קשר הדוק יותר עם אימא אדמה על ידי הליכה או ריצה יחפים בטבע, כשכפות רגליכם נוגעות בדשא בחול, או בעפר.
  • איכלו ירקות חיים כחלק מכל ארוחה, בייחוד בנוסף לארוחות חמות.
  • החליפו את הנשנושים בין הארוחות בפירות עשירים במינרלים.
  • גרגרו שמן קוקוס למשך כמה דקות בכדי לנקות את חלל הפה ולהלבין את השיניים.
  • צפו בישיבה שלכם והזדקפו.
  • החליפו את הדאודוראנט הקבוע שלכם בתכשיר טבעי אחר. בחרו לא להשתמש בדאודורנט כאשר קר ואין צורך בכך.
  • פנקו את עצמכם ואת בן/בת זוגכם בעיסוי בכל יום.
  • חייכו לזרים ברחוב, זה לא רק ייתן פוש למצב הרוח שלכם אלא גם למצב הרוח של האחרים.
  • גרמו למישהו אחד בכל יום לצחוק ואל תשכחו לצחוק איתם.
  • חישבו בכל יום על 5 דברים שהופכים את החיים שלכם לנהדרים.
  • הקדישו בכל יום חצי שעה ללמידת משהו חדש.
  • קראו ספר שיעורר את הדמיון שלכם.
  • נקו את מרחב העבודה שלכם בכדי להישאר ממוקדים יותר.
  • שפרו את התפקוד הקוגניטיבי שלכם בעזרת חצי שעה של האזנה למוזיקה בכל יום.
  • כשאף אחד לא מסתכל, פתחו בריקוד סוער בחדר.
  • שימרו על תזונה מאוזנת שתאפשר לכם לאכול את הארוחה האחרונה ביום בשעה 18:00.
  • שתו כוס מים תוך חצי שעה מהרגע שאתם מתעוררים בכדי להעיר ולעודד פעולה תקינה של הקיבה.
  • קחו תנומה קצרה בכל יום של 90 דקות. 90 דקות זהו הזמן המושלם שהגוף זקוק לו בכדי להטעין את המצברים, מחקרים טוענים ש-90 דקות הם למעשה מחזור שינה אחד. אם אין ברשותכם 90 דקות גם 20 דקות יטיבו עם גופכם.
  • בחרו לקום מוקדם, כך תוכלו לישון טוב יותר ולהיות פרודוקטיביים יותר בכל יום.
  • העדיפו לישון בכל לילה לפחות 8 שעות ואף יותר.
  • קבעו לעצמכם שגרת חיים קבועה של ארוחות ושעות קימה ושינה.
  • בכל פעם שאתם מרגישים חסרי אנרגיה במקום לאכול סוכר, קיפצו בחבל או שחקו בחישוק.
  • בצעו מתיחות בכל יום לחיזוק השרירים והיציבה.
  • הקשיבו לגופכם ולעולם אל תתאפקו כאשר אתם צריכים ללכת לשירותים.
  • אל תשמשו במכשירי חשמל כגון מחשב כאשר האור בחדר כבוי, שימרו על העיניים שלכם.

 

לכתבות נוספות באתר Lifehacks הקליקו כאן




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה