7 רגעי השראה אופנתיים לנשים

עולם האופנה ידע השנה רגעים יפים, תרתי משמע, ורגעים יפים אפילו יותר, גם בארץ וגם בחו"ל. הנה כמה כאלה שבהחלט עשו לנו יופי של יום

09/09/2015
גלי דודזון סגל קבלו עדכונים מגלי דודזון סגל
  • RSS

אלמה דישי בקמפיין הלבשה תחתונה. צילום: אלירן אביטל

1. אלמה דישי בקמפיין הלבשה תחתונה

השנה האחרונה היתה בסימן קידום דימוי גוף חיובי והתייחסות מחודשת וביקורתית לתפיסת היופי המקובלת. הדרך אמנם עוד ארוכה ורוויה מהמורות, אבל זו דרכה של כל מהפכה.

בזירה המקומית הייתה זו חברת טריומף שהיתה קשובה לרחשי הציבור וגייסה לקמפיין של החברה את השחקנית אלמה דישי שפרצה לחיינו בסדרה "איש חשוב מאוד" כחברה הלא סטנדרטית של יהודה לוי. השאלה שעלתה נוכח התזמון של פרסום תמונות הקמפיין בעיצומה של שידור הסדרה המצליחה, היא האם מדובר בגימיק שנועד ליצור באזז תקשורתי או שאנו עדים לצעד נוסף במגמה המתפתחת, בעיקר בעולם ובטפטופים גם בישראל, לשלב נשים מגוונות בעולם האופנה.

 סופי מצ'טנר מחולון שהפכה לדוגמנית בינ"ל. צילום מסך

2. סופי מחולון הופכת לדוגמנית בינלאומית

אנחנו אוהבים סיפורי סינדרלה ולא ניתן למציאות לקלקל לנו את השמחה כשניתקל באחד כזה. הסינדרלה התורנית של השנה היא ללא ספק סופי מצ'טנר, נערה בת 14.5 ממשפחה חד הורית קשת יום מחולון שנתגלתה, ממש במקרה, על-ידי המעצב הראשי של מותג העל Dior ונבחרה לפתוח את תצוגת הקוטור של המותג שנערכה בפריז לפני חודשים ספורים.

מדובר כנראה בהישג הגדול ביותר של דוגמנית ישראלית בעולם האופנה הבינלאומי, במיוחד לאור העובדה שהיתה זו עבודת הדוגמנות הראשונה שביצעה בחייה ואליה התווסף חוזה דוגמנות עם Dior למשך שנתיים, שההכנסה הצפויה ממנו מוערכת בלמעלה ממיליון שקל.

עם זאת יש לזכור, סינדרלה יש רק באגדות ולסיפור המופלא עלולות להיות גם השלכות נעימות פחות.

]

סנדרה בולוק על שער מגזין PEOPLE. צילום שער

3. סנדרה בולוק בת ה-50 זוכה לתואר האישה היפה בעולם

מדי שנה עורך מגזין People רשימה של הנשים היפות בעולם. בשנת 2015 היתה זו סנדרה בולוק שקטפה את המקום הראשון. הבחירה באישה בת 50 לא מובנת מאליה, בוודאי בעולם הזוהר המקדש נעורים (לצד הרזון). בתגובה לבחירתה סיפרה בולוק סשאת היופי האמיתי היא מוצאת בתפקידה כאם לבנה המאומץ בן ה-5 ושאת המחמאות היפות ביותר היא מקבלת ממנו.

ף

[youtube qIOg-sCdzLs nolink]

4. קמפיין בגדי הים של טרגט

 “Target Loves Every Body” היא הכותרת של קמפיין בגדי הים של רשת טרגט האמריקאית, שפורסם בחודש יוני השנה. בקמפיין מככבות בלוגריות אופנה מובילות בעלות מבני גוף שונים, שבניגוד למקובל, לא רוטשו בפוטשופ.

מטרת הקמפיין היתה לעודד נשים לאהוב את עצמן כמו שהן ולעזור להן לבחור את בגד הים המושלם עבורן. במקביל לקמפיין של טרגט, הכריזה מערכת ידיעות אחרונות כי העיתון יוצא במהלך לעידוד דימוי גוף בריא וכל צילומי האופנה והסלבס, יתפרסמו ללא פוטושופ להצרת היקפים ודוגמניות בעלות רזון קיצוני לא תשתתפנה בהפקות האופנה של העיתון.

 אתי רוטר מ"קסטרו". צילום: גורן ליובונציץ

 5. מלכוד 42 יוצאת נגד קסטרו

נראה כי אפילו מנהלות קבוצת הפייסבוק "אין לי מה ללבוש -  מלכוד 42" לא דמיינו את הסערה התקשורתית שייצור הסטטוס שפרסמו לאחר הפגישה עם אתי רוטר, מנכ"לית קסטרו.

מאיה בנבנישתי ונועה בן סעדיה הוזמנו לפגישה אצל אתי רוטר ושטחו בפניה את טענותיהן על העובדה שהרשת מייצרת בגדים רק עד מידה 44 וכי המידות הקיימות התכווצו, כך שמי שבעבר יכלה לקנות ברשת את המידה הגדולה ביותר, היום כבר לא. התשובות שסיפקה רוטר העליבו את השתיים שפרסמו את דבריה בסטטוס שהפך ויראלי וגרם לרבות להצהיר כי לא ייכנסו יותר לחנויות הרשת. מן הצד השני, עלו קולות שתמכו בקסטרו לאור העובדה שמדובר בחברה מסחרית שפועלת ממניעים כלכליים וזכותה לבחור לאיזו אוכלוסיה היא פונה.

]

[youtube nPLt0cTmakQ nolink]

6. ג'ניפר לופז מדהימה את העולם בשמלה מדהימה

בחודש מרץ השנה מיליוני אנשים עצרו את נשימתם מול הופעה יוצאת דופן של ג'ניפר לופז במסגרת התכנית המצליחה "אמריקן איידול". לופז שרה את השיר "להרגיש את האור", אבל עם כל הכבוד לשיר ולשירה היתה זו דווקא השמלה הלבנה שלה, בקוטר 6 מטר, שמשכה את מירב תשומת הלב. אפשר להבין למה.

ף

אם כל הלייקים - קנדל ג'נר. צילום מסך אינסטגרם

7. קנדל ג'נר עוקפת את קים קרדשיאן במס' הלייקים

קנדל ג'נר היא הבחורה הכי נכונה שתוכלו למצוא כרגע בעולם האופנה והסלבס. ההוכחה הסופית לעובדה שהאחות הגדולה קים קרדשיאן צריכה לפנות את המקום, היתה תמונה תמימה שקנדל העלתה לחשבון האינסטגרם שלה בחודש יולי, שגרפה נכון להיום למעלה מ-3 מיליון לייקים! לצורך השוואה, תמונת החתונה שהעלתה קים ונחשבה לבעלת מספר הלייקים הגדול ביותר, עומדת כעת על 2.5 מיליון בלבד.




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך