האם המראות בחנויות הבגדים משקרות?

כתבת בריטית יצאה לסיבוב שופינג וגילתה שהמראות לא משקפות אותה בצורה זהה בכל החנויות. פאולה רוזנברג יצאה לבדוק האם המראות משקרות גם ברשתות המקומיות

11/08/2015
גלי דודזון סגל קבלו עדכונים מגלי דודזון סגל
  • RSS

אם את מסתובבת בחנויות בגדים בוודאי כבר הבחנת שלא בכולן את נראית בדיוק אותו דבר.

כתבת בריטית של הדיילי מייל החליטה לבדוק האם אנחנו מדמיינות או שבאמת יש מראות מרזות ומחמיאות ולעומתן אחרות שמשמינות. היא יצאה לסיבוב ב-10 רשתות מובילות בבריטניה לבושה באותה השמלה ובחנה את עצמה מול המראה.

התוצאות, ברובן, לא מפתיעות. מסתבר שהצבת מראות מרזות, באמצעות הטיה אלכסונית קטנה, קימור קל או תאורה מחמיאה, היא תרגיל שיווקי ישן. מי לא תשמח לקנות שמלה שגורמת לה להיראות רזה וחטובה?

ההפתעה הגיעה דווקא מהכיוון ההפוך, בחלק מהרשתות, לא רק שהמראות אינן מחמיאות הן אף משמינות ומבגרות.

DAILYMAUL1081DAILYMAUL10812DAILYMAUL108123DAILYMAUL1081234DAILYMAIL1085

בעקבות התחקיר שעורר הדים ברשתות החברתיות יצאה פאולה רוזנברג מגישת תוכנית הבוקר "קיץ בריא" בקשת, לבדיקה דומה ברשתות המקומיות. גם כאן התוצאה דומה. מוזמנות לשפוט בעצמכן.

מימין לשמאל: רנואר, קסטרו, גולברי, מנגו, עונות. 

PicturesPAULA

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה