חדשות אופנה: אילו תכשיטים בר תענוד בחתונה?

התכשיטים של בר רפאלי, קמפיין האחיות של בלמיין, השינויים בגוצ'י והתרומה של מייקל קורס - חדשות מעולם האופנה הבינלאומי

30/07/2015
אלישבע כספי קבלו עדכונים מאלישבע
  • RSS

בר רפאלי תוביל את הקמפיין הבינלאומי של רשת ה.שטרן

אירוע השקה H.STERN Card games צילום אלירן אביטל (89)

רפאלי כידוע או טו טו מתחתנת ואף שעדיין לא פורסם מי ייעצב לה את שמלת הכלה, אפשר לנחש שהיא תענוד מתחת לחופה את התכשיטים של ה. שטרן. רפאלי נבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של רשת התכשיטים היוקרתית ה.שטרן, שיעמוד בסימן חגיגות 70 שנה למותג וכך היא נכנסת לנעליהן של כוכבות כמו דיאן קרוגר וקייטי הולמס קודמותיה לתפקיד.

רפאלי כבר נמצאת בסאו פאולו ברזיל לצילומי הקמפיין ולפי השמועות, היא צפויה להשתכר כרבע מיליון דולר! כן בדיוק, לא מספיק שהיא יכולה להתכסות ביהלומים אם מתחשק לה ביום חתונתה, היא גם מקבלת על זה ימבה כסף. החיים ללא ספק יפים כשאת בר רפאלי וכיון שהיא משלנו אנחנו מפרגנות.

אגב, לפני 10 שנים הייתה זו הדוגמנית יעל גולדמן, שנבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של המותג, לרגל חגיגות ה- 60. ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "הקשר ההדוק בין ה.שטרן ובר רפאלי החל מזמן (בר שימשה בשנתיים האחרונות כשגרירת המותג בישראל) בר משדרת את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר ואנו מברכים על בחירתה לפנים הבינלאומיות של ה.שטרן."

//אחיות או לא להיות//

קמפיין בלמיין.

מותג העל הצרפתי בלמין, בחר צמדים של אחיות, ככוכבות קמפיין סתיו/חורף 2015 של המותג. לא סתם אחיות, כאלה שהן הדוגמניות הלוהטות והבועטות ביותר של העת האחרונה: כוכבת מסלולי העל הנוכחית קנדל ג'נר ואחותה הקטנה קיילי ג'נר (לבית משפ' קרדשיאן), דוגמנית העל ג'ואן סמולס עם אחותה הצעירה אריקה סמולס וג'יג'י ובלה, האחיות לבית משפחת חדיד. אם יש דבר אחד שהקמפיין הזה מוכיח בוודאות, זה שגנים טובים הם עניין משפחתי מובהק. כולן איט גירלס וחברות טובות, שמרבות לבלות יחד, לטרוף את החיים ולתעד כל רגע עבור מיליוני עוקבים באינסטגם הפעיל שלהן, עד שכמעט קשה להבדיל אם הן ביום עבודה או בילוי (ואנחנו לא שופטות רק מקנאות). לדברי אוליבייה רוסטינג המנהל האומנותי של המותג: כולן מייצגות רעננות, גיוון ונפש חופשייה של הדור העכשווי באופנה".

מה חדש אצל מותגי העל?

קולקציית הקיץ החדשה של גוצ'י. צילום: יח"צ

אפקט השינוי בגוצ'י

למרות שהבגדים מקולקציית סתיו 2015, בעיצובו של המנהל האומנותי החדש בגוצ'י אלסנדו מיקלה מתחילים רק עכשיו להגיע לחנויות, אפקט השינוי וההתחדשות שעובר המותג כבר עובד ולראשונה מזה שנתיים, עלו המכירות באחוזים משמעותיים.

מיקלה שהיה בעבר מעצב האקססוריז הראשי של המותג, קיבל עליו את תפקיד המנהל האומנותי לפני כחצי שנה ונכנס לתפקיד קצת בבהילות, אחרי שפרידה ג'יאניני, המנהלת האומנותית הותיקה התבקשה פחות או יותר לעזוב. האסתטיקה של מיקלה שונה לחלוטין מהסטייל הסופר סקסי הזוהר, שהיה מזוהה במשך שנים עם המותג תחת ניהולו של טום פורד בעבר וג'יאניני בשנים האחרונות. מיקלה בעד אנדרוגניות מתעתעת ושיק וינטג'י רומנטי וקולקציית הסתיו הראשונה שהציג בחודש פברואר, התקבלה בהתלהבות יתרה. האם הייתה זו ההתפעלות מעצם האומץ לעשות שינוי כל כך רדיקלי, או שהלקוחות של הדור החדש באמת מעדיפים פחות זוהר מלוטש ויותר אנדרסטייטמנט בבגדים שהם לובשים? המבחן האמיתי יהיה כאמור במכירות, ברגע שהקולקציות יגיעו לחנויות. כרגע נראה, שהלקוחות של גוצ'י כבר עכשיו נלהבים מעצם ההתחדשות.

אלכסנד וונג עוזב את בלנסיאגה

אחרי שלוש שנים בלבד WWD מדווח, שהמעצב הלוהט אלכסנדר וונג, ככל הנראה עוזב את בית האופנה בלנסיאגה. המכירות של מותג בלנסיאגה אומנם במגמת עלייה והקולקציות שוונג עיצב עבור המותג, זכו לביקורות טובות גם בזכות הכוכבות הרבות שלבשו אותן על השטיחים האדומים, בין השאר נעמי ווטס, ג'וליאן מור וסיינה מילר, אבל משהו בכימיה שבין המעצב אהוב הדוגמניות ואנשי האופנה של ניו יורק ובין בית האופנה הצרפתי כנראה לא עובד. קולקציית אביב/קיץ 2016 ככל הנראה האחרונה תהיה האחרונה שייעצב וונג עבור המותג והיא תוצג באוקטובר, במסגרת שבוע האופנה של פריס.

סן לורן חוזרים לקוטור:

בשנת 2002, הציג המעצב האגדי איב סן לורן (שנפטר ב-2008), את קולקציית הקוטור האחרונה של המותג. מאז הציגו במותג העל קולקציות הלבשה מוכנה בלבד (Ready to Wear).

עכשיו מתכוונים בסן לורן, לחזור ולהציע יצירות קוטור בעבודת יד ללקוחות נבחרות. המעצב והמנהל האומנותי של המותג בשלוש השנים האחרונות, הדי סלימן, יעצב פריטי קוטור בודדים וע"פ הזמנה בלבד, לכוכבות על וללקוחות ע"פ בחירתו וכל בקשה להזמנה כזאת, תיבחן לגופו של עניין ותאושר ע"י סלימן בעצמו. כלומר לא מספיק שהלקוחה תבקש להזמין ושיש לה את הממון הדרוש לרכישת יצירות קוטור, בקשתה תצטרך לקבל את אישור המעצב. אכן קונספט אקסקלוסיבי באופן מיוחד.

בשלב הזה אין בכוונת הבית להציג קולקציה מלאה שתוצג בשבוע אופנת הקוטור של פריס, אולם אין ספק שהפריחה המחודשת של התחום בשנים האחרונות למרות היותו יקר להחריד, מעודדת מותגי על שהיו מזוהים בעבר עם אופנת קוטור, לחזור ולעצב יצירות כאלו.

הברקה נוספת יש לסלימן בעל החושים השיווקיים החדים: ליין יצירות הקוטור החדש, יזכה לתווית הנושנה אך הנכספת עדיין (שכבר לא מיוצרת יותר על הבגדים של המותג) עם השם האייקוני: YSL איב סן לורן.

השחקנית קייט הדסון מתגייסת לסייע למעצב מייקל קורס במלחמה ברעב

קייט הדסון ומייקל קורס בתמונת הקמפיין WATCH HUNGER STOP

הקמפיין הפילנתרופי של מייקל קורס הושק לראשונה ב- 2013, כאשר המותג החל לשתף פעולה עם ארגון WORLD FOOD PROGRAM (תוכנית המזון העולמית). מאז כל מכירת שעון של מותג מייקל קורס, מסייע ל- 100 ילדים רעבים לקבל ארוחות מזינות באמצעות תכנית המזון של WFP. כאות הוכרה על פעילותו הפילנתרופית של מייקל קורס, באמצעות הקמפיין השנתי שהצליח לגייס 10 מיליון ארוחות לילדים רעבים (עד כה), מונה המעצב לשגריר רשמי של תוכנית האו"ם למזון.

הקמפיין החדש בכיכובה של קייט הדסון, יושק גלובלית בחודש אוקטובר לרגל יום המזון העולמי עם השקת קולקציית השעונים- WATCHHUNGER STOP קולקציה במהדורה מוגבלת, שתימכר אך ורק בחנויות הדגל של מייקל קורס ברחבי העולם וגם בחנות בישראל, בחודש אוקטובר 2015 בלבד.

כל שעון בקולקציה מעוצב עם ההבטחה אישית של המעצב: "כי על כל שעון שיימכר, 100 ילדים רעבים יקבלו ארוחה מזינה."

דיוויד בקהאם והקומיקאי קוין הארט מככבים יחד בקמפיין הסתיו של H&M

H&M David Backham and Kevin Hart צילום הנס מוריץ

הקמפיין החדש MODERN ESSENTIAL BY DAVID BECKHAM מציג את פריטי החובה העונתיים לגבר, שנבחרו בקפידה ע"י מי אם לא? בקהאם בכבודו ובעצמו.

אנחנו מודות שאין לנו מושג קלוש מי הוא קווין הארט וגם לא ממש מתחשק לנו לבדוק, אבל תמונות הקמפיין שבנוי מלכתחילה על הניגודים הבולטים שבין השניים, נראות מבטיחות וקולקציה לגברים שבקהאם עצמו מעורב בה, היא המלצה מספקת עבורנו כדי להתעניין. לבקהאם יש סטייל סופר קולי - תמיד עדכני, חתיכי וכזה שנראה נונשלנטי ולא מתאמץ, אם רק היה אפשר לשווק באריזות גם את דוגמן הקמפיין בכבודו ובעצמו...

TEAM HILFIGER

צילומי קמפיין קולקציית סתיו 2015 של טומי הילפיגר. צילום: יח:צ

קולקציית סתיו חורף 2015 של טומי הילפיגר חוגגת 30 שנה להקמת המותג, עם קמפיין "נבחרת הילפיגר" המציג השראות אייקוניות מעולם הפוטבול, שבארה"ב הוא תרבות ואורח חיים שלם, הכולל סגנון לבוש ספורטיבי ומובהק, איתו נוהגים להגיע למגרשים. הקמפיין שיושק בעולם בתחילת אוגוסט, צולם בפארק מונטריי, בקליפורניה ומככבת בו דוגמנית העל בהאטי פרינסלו המכהנת כשגרירת המותג הנשים זו העונה השנייה ברציפות.

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה