חדשות אופנה: הג'וב החדש של ריהאנה

עולם האופנה הבינ"ל מציג פרזנטוריות חדשות, H&M והמותג הנחשק בלמיין מכריזים על שיתוף פעולה והאחיות קנדל וקיילי ג'אנר משיקות קולקצית קיץ בסרטון שובב

18/05/2015
אלישבע כספי קבלו עדכונים מאלישבע
  • RSS

//הקמפיין המדובר של ריהאנה לדיור יוצא לדרך//

כאשר שני מותגי על אייקונים, כמו בית האופנה היוקרתי של דיור וריהאנה – סטייל אייקון לוהט בפני עצמה - חוברים יחד לקמפיין משותף, ברור שנוצר באזז תקשורתי אדיר כמצופה.

זו היא הפעם הראשונה, שבבית דיור בוחרים באישה שחורה ככוכבת הקמפיין שלהם וריהאנה מצטרפת בזה לנבחרת כוכבות איכותית, הכוללת את מריון קוטיאר, נטלי פורטמן וג'ניפר לורנס, שמשמשות אף הן כפרזנטוריות של המותג.

הכיוון המודרני המשלב אלמנטים קלאסיים עם נגיעות אד'גיות ופונה לקהל צעיר מבעבר, אותו מוביל המנהל הקריאיטיבי של דיור רף סימונס, מתלבש בול על ריהאנה, שנראתה לא פעם כשהיא לובשת יצירות מבית דיור.

הקמפיין החדש צולם בארמון ורסאי בקרבת פריס, באווירה אפלה וזוהרת כאחד ומבלי שהפרזנטורית הנוצצת תיגרע כהוא זה, מהפוקוס של האביזרים והבגדים של המותג, עניין מרשים כשלעצמו, שניתן לזקוף לזכות הצילום האומנותי של סטיבן קליין.

01_secretgardeniv_teaserprint04_secretgardeniv_teaserprint

***

//BALMAIN ו-H&M מכריזים על שיתוף פעולה//

לפעמים נדמה, שהחיים הם ההמתנה הדרוכה בין ההודעות של רשת H&M על שיתוף פעולה אחד למשנהו. ואיך אפשר שלא להמתין בציפייה, כאשר בכל פעם מצליחים קברניטי מותג האופנה השוודי, להתעלות על עצמם מחדש!? שיתוף הפעולה הבא של H&M יקרה כבר בסתיו הקרוב, עם בית האופנה הפריזאי BALMAIN.

אמש בלוס אנג'לס צעדו על השטיח האדום בטקס פרסי הבילבורד, המנהל הקריאייטיבי של בית האופנה היוקרתי, אוליבייה רוסטאן, בחברת הדוגמניות קנדל ג'נר וג'ורדן דאן וחשפו את הפריטים הראשונים מהקולקציה ורבותיי יש כל כך למה לחכות.

בית האופנה של בלמן הוא מותג צרפתי נחשב, שנוסד ב-1945 וידוע בשנים האחרונות כמותג שאהוב במיוחד על דוגמניות על, מסוג הבגדים שהן לובשות גם אחרי שהן יורדות מהמסלול. הסיבה היא העיצובים הסקסיים, הבועטים ויחד עם זאת המאוד נשיים של רוסטאן, שיצר עבור בית האופנה הוותיק זהות חדשה, המכבדת את מסורת הקוטור של הבית, אך מחוברת לתעשיית הבידור והפופ העכשווית.

שיתוף הפעולה עם H&M, נידמה כצעד טבעי עבורו והוא אכן פרסם אתמול את הדברים הבאים: "אני רוצה לדבר עם הדור שלי: זו השאיפה שלי כמעצב. H&M נתנה לי הזדמנות יוצאת דופן להכניס את כולם לעולם של BALMAIN, לאפשר לכל אחד ליהנות מפיסה מהחלום... שיתוף הפעולה נראה לי מאוד טבעי: H&M היא מותג שכולם מתחברים אליו. הוא קורא לאחדות, ואני לגמרי בעד."

H&M ו- BALMAIN הזמינו את המעריצים שלהם, דרך המדיה החברתית, להצטרף ל: #HMBalmaination. הקולקציה תוצע למכירה החל מה-5 בנובמבר בכ-250 חנויות ברחבי העולם ותכלול ביגוד ואקססוריז לנשים ולגברים.

בלמיין וה&מ. צילום: יחצאמש בטקס הבילבורד שנערך בלוס אנג'לס, צעדו על השטיח האדום אוליבייה רוסטאן בחברת קנדל ג'נר וג'ורדן דאן שלבשו פריטים מהקולקציה המשותפת שעתידה להגיע לחנויות ב – 5 בנובמבר.

***

//פנים חדשות לבשמים מובילים//

דרי המינגווי נבחרה להיות הפנים החדשות של הבושם הקלאסי מבית האופנה הצרפתי Chloé.

בכך מתווספת המינגווי לרשימה מכובדת של מפורסמות שעשו זאת לפניה, ביניהן קלמן ספוסי, קלואי סביני, אניה רוביק וסוביק קופונן. המינגווי בת ה-27 היא נינתו של הסופר המפורסם ארנסט המינגווי (ובתה של השחקנית המעט פחות מפורסמת מיוריאל המינגווי),לאחרונה לקחה חלק בתצוגת האופנה של קלואה, במסגרת שבוע האופנה האחרון שהתקיים בפריס.

במותג קלואה אומרים עליה, שהיא ההתגלמות הנכונה של שיק חסר מאמץ ושילוב מדויק של אלגנטיות יחד עם גישה קלילה ונונשלנטית, המתכתבת בצורה מושלמת עם הערכים האוניברסליים של המותג ועם כל מה שהם רצו שיהיה מזוהה עם הבושם שלהם. הבושם הקלאסי של קלואה הושק לפני 7 שנים והפך מאז לאחד הסמלים המזוהים ביותר, עם בית האופנה הנחשק ואהוב הפאשיוניסטות. הקמפיין החדש בכיכובה עתיד להיחשף בעולם כולו בספטמבר 2015.

square_dree_para_chloe_7084_620xדרי המינגווי 

דוגמנית העל הברזילאית אדריאנה לימה נבחרה להיות הפנים של הבושם החדש של מארק ג'ייקובס

רק בתחילת החודש היא צעדה לצידו על מדרגות מוזיאון המטרופולין בגאלה הנוצצת ועכשיו מודיע אחד הכוכבים הבולטים של עולם האופנה, מארק ג'ייקובס, כי המלאכית הסקסית של "ויקטוריה סיקריט", שהיא גם אימא לשניים וגם כוכבת קמפיין ה - Ready-to- wear של המעצב, היא "הפנים" החדשות של הבושם שלו דקדנס/ Decadence.

הבושם החדש שכבר יוצר ציפייה והד תקשורתי עוד בטרם עלה למדפים, צפוי להשקה העולמית לקראת סוף השנה הנוכחיות והוא עתיד להיות בעל ניחוח עשיר, אלגנטי ומתוחכם (בניגוד לבושם האחרון של ג'ייקובס דייזי/Daisy שהוא יותר יום יומי, קיצי ומתקתק).

לימה צפויה לככב בקמפיין, בסדרה של צילומים חושניים המספרים את סיפורה של "ילדה טובה הרוצה להיות דקדנטית" – בחירה מושלמת בדוגמנית שמשלבת לוק מתוק וילדותי משהו, עם טונות של סקס אפיל.

ADRIANA LIMA_VOGUE ITALIA_STEVEN MEISEL_DIGITALS HQ-16 (Custom)אדריאנה לימה 

//נערות בהפרעה//

קנדל וקיילי ג'אנר, האחיות הצעירות של בנות הקרדשיאן, הן כבר מזמן מכונת המזומנים של הדור הבא. קים אולי עדיין הכוכבת העיקרית במשפחה – אף כי האב ברוס ג'אנר, שהצהיר לאחרונה כי הוא מתעתד להפוך לאישה, מאיים לגנוב לכולן את הפוקוס. אבל השתיים האלה לא מתכוונות להשאיר לאחיות הגדולות את הבכורה עוד זמן רב והן עסוקות ביוזמות עסקיות משלהן.

קנדל (19) הגדולה מבין השתיים, בדרך להפוך לדוגמנית על כשהיא צועדת על כל המסלולים הנחשבים ומצטופפת בחברת כל הבחורות הנכונות (קארה דלווין, טיילור סוויפט, ג'יג'י ובלה חדיד) - איט גירלז שכמותה, והקטנה קיילי (18), בעצמה איט גירל בהתהוות, עם אינסטגרם פעיל במיוחד - 23.6 מיליון עוקבים תודה ששאלתם – יותר מקורטני וקלואי וקצת פחות מקנדל וקים.

לשתיים האלה בדיוק כמו לאחיותיהן הגדולות, יש ליין אופנה תחת המותג PACSUN והן הוציאו ממש החודש את קולקציית הקיץ, לצעירות ולצעירות במיוחד – שורטס קצרצרים מג'ינס, אוברול קרושה קצר, חולצות קרופ טופ חושפות בטן, חזיות ביקיני משולשים, ושמלוניות קצרצרות – החיים הם דולצ'ה ויטה, כשאת בת למשפחת קרדשיאן וקנדל וקיילי מדגימות זאת בלי בושה (בושה אצל הקרדשיאנים? אין דבר כזה) בסרטון החמוד שלפניכם. הקולקציה כמו כל דבר אחר הקשור במשפחה הזאת, תהפוך בוודאות ללהיט.

***

//הבעלים והמעצב הראשי של דיזל מגיעים לישראל//

המייסד והבעלים של חברת האופנה דיזל (ומותגי אופנה רבים נוספים) רנצו רוסו והמנהל הקריאייטיבי, ניקולה פורמיקטי בדרך לארץ. רוסו מבעלי דיזל העולמית וגם נשיא תאגיד OTB המחזיק במותגי אופנת עילית כמו Just cavalli,Vivienne Westwood , dsquared, Martin Margiela, MARNI ועוד. ניקולה פורמיקטי התפרסם כסטייליסט הנחשב של ליידי גאגא ואח"כ היה למנהל האומנותי של בית האופנה הצרפתי טיירי מוגלר, אותו עזב לפני כשנה לטובת המינוי כמנהל האומנותי של מותג דיזל.

פורמיקטי בעל מוח יצירתי נועז, כמצופה ממי שמוצאו יפני ואיטלקי מעורב, הוא ללא ספק אחד הכוחות המשפיעים היום בתעשיית האופנה העולמית, בדיוק כמו הבוס שלו רוסו ועד כה, עושה רושם שפורמיקטי מתאים לדיזל כמו כפפה ליד.

רוסו ופורמיקטי יגיעו לארץ ב- 3-4 ביוני לציון 20 שנים לדיזל בישראל ולרגל ההשקה הרשמית והחגיגית של חנות הדגל בשרונה. במסגרת הביקור, ייחשף בישראל המיצג הבינלאומי של דיזל: "The world of DIESEL".

DIESEL175

 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה