8 דרכים להיראות סקסית עם חזה קטן

להתראות פוש-אפס, ביי ביי חזיות מרופדות וניתוחים מגדילים: אם בהוליווד הכוכבות נושאות בגאווה חזה שטוח ויפה, בטח שגם את יכולה. כך תעשי את זה בקיץ הקרוב

גולף חזה קטן אינטימה הלבשה תחתונה. צילום: אליענה

בדומה למודל היופי הנשי, גם הסטנדרט ל"מהו חזה יפה" היה כפוף לטרנדים ומגמות אופנתיות, והגודל הנחשק השתנה דרמטית לאורך השנים. חזה קטן, נערי אפילו, היה מודל היופי בשנות ה-60 (על כך תעיד דמותה של טוויגי, הסופרמודל של התקופה), וחזר לככב בשנות ה-90 באדיבות קייט מוס וההרואין שיק. בשנות ה-2000 חזרו המימדים "הרצויים" לקאפ C ומעלה והפופולריות של ניתוחים להגדלת חזה עלתה.

אז נכון שגם היום ניתוחי הגדלת החזה הם המבוקשים ביותר בקליניקות, ודוגמניות בסגנון "ויקטוריה'ס סיקרט", בחזיות הפוש אפ המלאות-עד-מאוד שלהן, עדיין מעמידות סטנדרט די קשוח (ולעיתים מעוות) של אידיאל היופי עבור דורות שלמים של נשים ונערות ששואפות להידמות להן, אבל יש גם את התנועה ההפוכה. עם התחזקות ערכים כמו הצורך לקבל את עצמך כמו שאת בלי להיכנע לתכתיבי הסביבה וההבנה כי יש מודלים שונים של יופי שניתן לאמץ, יש יותר ויותר נשים בעלות חזה קטן שמתגאות במראה שהעניק להן הטבע ומרגישות איתו לגמרי בנוח.

המחשופים הכי שווים בהוליווד

גולף חזה קטן.צילום: שערי מגזינים. אלי לרטר, גוון סטפאני, מילי סיירוססופר סקסיות עם חזה קטן. מימין: אלי לרטר, גוון סטפאני ומיילי סיירוס בתמונה צנועה במיוחד (יחסית לעצמה)

אפילו בהוליווד, בניגוד אולי למה שמקובל לחשוב, יש היום קבוצה לא קטנה של שחקניות לוהטות, שלא טרחו להוסיף עוד כמה סי.סי לפרונט ואין להן בעיה לצעוד על השטיחים האדומים ולהצטלם עם מחשופים עמוקים שלא מסתירים חזה קטן.

בקבוצה הזאת ניתן למנות את קייט הדסון, קירה נייטלי, גווינת פאלטרו, זואי סלדנה, גוון סטפאני, קייט בוסוורת', קמרון דיאז, סיינה מילר, אלי לרטר ועוד. כולן נשים מאוד יפות וסופר סקסיות, שלמרות לחצי התעשייה, לא הרגישו צורך להגדיל בשקל ומרגישות מאוד נוח להצטלם גם צילומים חושפניים שלא מסתירים את החזה.

גולף חזה קטן צילומי שערים מגזינים. קייט האדסון, גווינת פאלטרו, ג'סיקה אלבה, קמרון דיאזמציגות חזה קטן בגאווה על שערי המגזינים: (למעלה מימין ובכיוון השעון): גווינת פאלטרו, קמרון דיאז, ג'סיקה אלבה, גווינת פאלטרו,  קייט הדסון וקירה נייטלי

גולף חזה קטן סיינה מילר ואניטי פיירסיינה מילר למגזין ואניטי פייר. לא מהססת להצטלם בעירום

כתוצאה מהשינויים התרבותיים הללו אפשר לראות יותר ויותר חברות ייעודיות שמייצרות, לצד פריטי הפוש-אפ, הריפודים והברזלים למיניהם, גם פריטי הלבשה תחתונה המיועדים לנשים בעלות חזה קטן, שמרגישות מספיק בטוחות בעצמן כדי ללבוש פריטים שעוצבו ונועדו להחמיא לקאפ במידה קטנה.

במקביל צצים ברשת בלוגים וקבוצות פייסבוק המיועדות לנשים בעלות חזה קטן, ואחד הבולטים שבהם הוא האתר המקסים "חזה קטן לב גדול", שמשמש, מלבד להמלצות שופינג ללנז'רי סקסי ומחמיא במידות קטנות, גם כבית לפוסטים בנושאי מודעות לסרטן השד, דימוי גוף ועוד.

איך קונים חזיה או בגד ים לחזה קטן?

מי שיש לה חזה קטן מכירה היטב את היתרונות: כי מי יכולה ללבוש ביקיני קלאסי עם חזיית משולשים נחשקת? רק מי שהטבע חנן אותה בחזה קטן. ומי יכולה ללבוש שמלה או בגד ים עם מחשוף קולר עמוק וסקסי? שוב, רק מי שיש לה חזה קטן. חזה גדול נראה וולגרי ולא מצודד במחשוף עמוק מדי, במיוחד כשמתכופפים או זזים.

כמה טיפים לבחירת חזייה או חזיית בגד ים לבעלות חזה קטן:

1. נסו לאמץ את הפריטים שרק אתן יכולות ללבוש. אתן הרי לא צריכות להיות מוטרדות מתמיכה מדויקת, כמו בעלות החזה הגדול, ולכן יכולות להתפרע עם צבעוניות נועזת והדפסים "משוגעים", שלא תמיד מחמיאים לחזה במידות גדולות.

2. חזיית משולשים היא כאמור היתרון הכי גדול של בעלות החזה הקטן. רק אתן יכולות ללבוש חזיית משולשים או חזיית תחרה דקיקה וסקסית, ללא הברזלים התומכים, ולהיראות נהדר.

3. מחשוף קולר עמוק ורחב הוא מחשוף התפור למידותכן. נצלו את הבונוס.

4. אם אתן בכל זאת מתעקשות על אשליה של חזה גדול יותר, חזייה מרופדת או חזייה במבנה שאוסף את החזה, כמו למשל חזיית סטרפלס רחבה (ולא מלבנית), יעזרו לתת מראה של חזה מלא וגדול יותר.

הנה המלצות השופינג שלנו, או: 8 דרכים להיראות סקסית עם חזה קטן:

1//

קבוצת בגדי הים וההלבשה התחתונה מתוך הקולקציה הנחשקת שעיצבה דורית בר אור לגולף ואינטימה, היא כולה בשחור אלגנטי (למעט מס' פריטי הלבשה תחתונה בלבן(, ונועדה בעיקר לכן, בעלות החזה הקטן. הגזרות נקיות, אך הלוק סקסי ומתוחכם. לבגד הים השלם שבתמונה יש מחשוף קולר עמוק וגב חשוף כמעט לגמרי – קשור רק באמצעות רצועות בד דקות, כי אין צורך בתמיכה גדולה יותר לחזה – מהפריבילגיות של בעלות חזה קטן.

‏‏גולף חזה קטן דורית בר אור בגדי ים. צילום: גיא כושי ויריב פייןצילום: יריב פיין וגיא כושי

2//

הנה עוד אחד מאותה הקולקציה – בגד ים שלם שחור בגזרה קלאסית וכתפיות עבות יותר. את הטוויסט הסקסי מספקים שרוכי הקשירה במחשוף – טרנדי ועדכני.

גולף חזה קטן דורית בר אור בגדי ים. צילום: גיא כושי ויריב פייןצילום: יריב פיין וגיא כושי

3 //

בגד ים שלם עם פרינט צבעוני ומחשוף קולר עמוק, מבית אינטימה.

גולף חזה קטן אינטימה בגדי ים. צילום: גיא כושי ויריב פייןצילום: אליענה

4 //

ועוד בגד ים שלם אחרון, בצבע ורוד לוהט ודומיננטי עם שובל קפלים על החזה – אלמנט עיצובי שמכניס עניין ומטשטש חזה קטן.

גולף חזה קטן אינטימה בגדי ים. צילום: אליענהצילום: אליענה

5 //

נעבור לביקיני. חזיות סטרפלס עובדות מצוין לבעלות חזה קטן וכאשר הן קצת רחבות כמו הדגם שבתמונה, מבית אינטימה, הן יוצרות אשליה של חזה גדול יותר. חוץ מזה, הצבע הכחול משגע.

גולף חזה קטן אינטימה בגדי ים. צילום: אליענהצילום: אליענה

‏‏6 //

עוד ביקיני מבית דורית בר אור לאינטימה, בסגנון לנז'רי ובגזרת רטרו סופר מחמיאה – חזיית הסטרפלס הרחבה מעצבת את החזה ויוצרת אשליה של חזה קצת יותר גדול. החלק התחתון הגבוה עם התחרה בצד בנוי כך שהוא מחזיק את הבטן ואפשר לנשום, לשחק מטקות ובאופן כללי להרגיש נוח.

גולף חזה קטן דורית בר אור בגדי ים. צילום: גיא כושי ויריב פייןצילום: יריב פיין וגיא כושי

7 //

צבעוניות עזה ופרינטים מכל הסוגים תמצאו בחזיות המשולשים האלו מבית עדיקה. כל מה שבעלות חזה קטן יכולות ליהנות ממנו בכיף ובלי לחשוב פעמיים.

בגדי ים משולשים עדיקהצילומים: טל טרי

8 //

ולסיום, הלבשה תחתונה, גם הפעם מתוך הקולקציה של דורית בר אור לאינטימה. אין צורך בתמיכה, אין צורך בברזלים בחזייה, רק תחרה עדינה ושיק של  שחקנית צרפתיה. מימין: חזיית תחרה לבנה בגזרת סמי-בלקון שקפקפה וכתפיות דקיקות. התחתונים תואמים. משמאל: חזיית סאטן שחורה בגזרת בלקון עם עיטורי תחרה מעודנים. מינימליזם מנצח.

גולף חזה קטן דורית בר אור בגדי ים. צילום: גיא כושי ויריב פייןצילומים: יריב פיין וגיא כושי

לאינסטגרם של גולף – golf.fashion